Wat is verstandig?

15-03-2010 21:34 56 berichten
Hallo allemaal!

Een hypothetische kwestie.

Je leert iemand kennen via internet. Het is leuk en gezellig dus een date wordt gepland.

Het wordt nog leuker en gezelliger Hij blijft slapen dus

Volgende dag heb je een afspraak/college/moet je naar de winkel of whatever (je MOET dus even weg)

Wat doe je dan? Schop je hem eruit? Of laat je hem blijven?

Want thuiskomen met hem in je huis kan errug gezellig zijn Maar als je thuiskomt.....en er staat niks meer in je huis is minder leuk (lees: behoorlijk kut)

Lastige vertrouwenskwestie. Ik weet echt niet wat ik zou doen.

Dus wat doe jij/wat vindt jij?

Laten blijven of wegschoppen?

Totaal aantal stemmen: 66

Ja. Hij mag blijven, want ik vertrouw hem Geen stemmen
Ja.Hij mag blijven, want ik heb toch niks waardevols in huis (8%)
Nee. Ik ken hem niet, dus ik vertrouw hem niet (89%)
Anders.... (3%)
Alle reacties Link kopieren
Mannen die meteen willen blijven slapen zijn bij mij sowieso exit. Nu ik er zo eens over nadenk vind ik het eigenlijk wel een erg goed teken wanneer iemand uit zichzelf weggaat...
quote:Lovestar schreef op 15 maart 2010 @ 21:58:

@Spijker

Ik studeer nog En de mannen met wie ik afspreek studeren over het algemeen ook nog.

@Wuiles

Nou ja, eigenlijk inderdaad eerder om mijn inboedel......

Wat een fijne en heldere reacties allemaal!! (met name die van jou Nathalie)

Het is niet zo dat ik echt zo dom en naief ben om daadwerkelijk een man te laten blijven in mijn huis. Zo "gehard" ben ik wel weer geworden. Maar ja, ik wil zo graag mensen vertrouwen...En dat moet per se na de eerste date?
waarom vertrouw je iemand je huis niet toe als ie wel je vagina mag uitwonen?
Mejeintje, zal ik even eerlijk zijn? Zoals je vriend, zo ben (zou ik ook willen zijn) Maar ik geloof eerder dat ik belazerd word dan dat ik een een fijne relatie aan over houdt (alhoewel ik wel in sprookjes geloof en een rasoptimist ben )
quote:mamalief schreef op 15 maart 2010 @ 21:43:

In de bench totdat je weer thuis bent.wel met een bot, anders piepen ze zo.....
Hahahaha!!! Ik wil zowieso graag mensen vertrouwen

Of het nou gaat om mijn fiets even laten staan met slot open, per ongeluk 600 euro bij iemand op de tafel laten liggen of om iemand in mijn huis te laten.

Ik vind het ergens een naar gevoel om evt aardige en betrouwbare mannen de deur uit te zetten. Maar ja, ik vind het nog meer pijnlijker als mijn vertrouwen beschaamd wordt en ik alleen mijzelf de schuld kan geven.

Daarom deze hypothese. Vroeg me af of ik niet te hard zou zijn in mijn oordeel. Niet dus
Dubbel
anoniem_82224 wijzigde dit bericht op 15-03-2010 22:17
Reden: 1 keer is voldoende :)
% gewijzigd
Lovestar: hij IS echt zo, écht eerlijke, leuke, lieve en ook nog mooie mannen bestaan!
Gewist. .

Het modereerbeleid van Viva-Sanoma is beneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Een vriendinnetje van mij trof bij thuiskomst uit haar werk niet haar verse seksbuddy, maar een leeg huis aan.

Om eerlijk te zijn heb ik er ontzettend om moeten lachen.

Natuurlijk is het fijn om mensen te kunnen vertrouwen, maar het lijkt mij toch hartstikke normaal om samen het huis te verlaten.

Vind je het misschien gewoon moeilijk om je grens aan te geven, of is het echt zo dat je heel graag zou willen dat de wereld een beetje mooier zou zijn dan ie is?
Maar ja, als het een echte leuke en lieve man is; dan begrijpt ie het vast als ik hem de deur uitzet

Als ie me zo graag wilt zien nog, gaat ie even lunchen
Oh, ik bedenk me net dat ik het één keer wel heb gedaan. Man lag in mijn bed en het enige wat ik moest was een uurtje opdagen op een college. Wat ik toen heb gedaan is zijn kleren aantrekken en daarin gaan. Was ik er redelijk van verzekerd dat hij niet wegging ondertussen, met of zonder mijn inboedel
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Oei Frizzy, dat is minder....

Dat is eigenlijk dus ook waar ik bang voor ben: Een leeg huis.

Maar ja, waar houdt het op?? Moet ik mijn portomonnee opbergen?? Mijn sieraden wegstoppen?
Whahahahahhaaha!!!! Spijker
Bijzonder opmerkelijk dat je iemand wel je lichaam toevertrouwd maar je spullen niet.
quote:meds schreef op 15 maart 2010 @ 22:06:

waarom vertrouw je iemand je huis niet toe als ie wel je vagina mag uitwonen?

Héél fijntjes, Meds!

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik vertrouw m ook niet zomaar in mn vagina, daar komt wel mooi een condoom tussen.

Dus als hij zich geheel in een condoom hult mag hij rustig in mn huis blijven
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Meds en Mazou zeiden dat eigenlijk ook al....Vind ik eigenlijk wel een goeie.

Met mijn lichaam ben ik erbij en kan ik zeggen wat ik niet wil (of juist wel )

Maar ja, je zal maar net iemand treffen die een tik gekregen heeft.... Kom ik opeens bij Peter R. de Vries
Is het niet een beetje zo dat jij al weet dat je meer wil dan alleen maar neuken en dat je vermoedt dat hij eigenlijk alleen maar wil neuken? En dat je daarom heel erg hoopt dat ie na het neuken wil blijven omdat er dan een kansje is dat ie toch meer wil dan alleen neuken? En dat het leuk is om alvast scenario's te bedenken voor dat geval. Dream on....

Sorry dat ik zo negatief ben, maar geniet er gewoon van en verwacht verder niets van hem, ook niet dat ie stiekem toch verliefd op je is.
Vlinder???? Hypothetisch hoor.....

Maarre, het is meer het idee of je een neukertje (dat potentieel meer kan worden) laat blijven in je huis ivm met vertrouwen ed.
quote:Lovestar schreef op 15 maart 2010 @ 23:18:

Vlinder???? Hypothetisch hoor.....

Maarre, het is meer het idee of je een neukertje (dat potentieel meer kan worden) laat blijven in je huis ivm met vertrouwen ed.

Nee, dat zou ik nu niet doen (als ik vrij zou zijn) en dat deed ik als student ook niet. En ik heb er ook nooit voor gestaan. In mijn beleving wilden neukertjes helemaal niet blijven als ik wegging. En neukertjes werden ook nooit meer, behalve dan serieneukertjes. Ik bleef ook nooit bij hen als zij weggingen, wat moest ik daar?

Het is nooit in me opgekomen om mijn spullen te beschermen, ik vond het belangrijker dat ze uberhaupt weggingen.

Degenen met wie ik meer had dan alleen neukerij, zijn nooit eerst neukertje geweest.
Eruit inderdaad. Maar zo'n beetje bij de 3de/4de date durf ik wel een boodschapje oid te gaan doen met de man nog in mijn bed / op de bank. Ja, dan is er nog altijd een risico, maar dat loop ik dan meestal wel.
In mijn vorige leven was ik het andersom type. Ik heb het geflikt om wel eens midden in de nacht te gaan. Dan was het leuk en gezellig, maar dan voelde ik me zo opgesloten in zijn huis, niet op mijn gemak, of wat dan ook, dus hup naar mijn eigen bed. En soms werd ik dan 's ochtends gebeld, soms ook niet, dan wist ik wel hoe het erbij stond.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
Ik heb gestemd dat hij niet mag blijven. Maar ik heb de geslachten in mijn gedachten omgedraaid. Als ik een vrouw mee naar huis neem wil ik dat ze weggaat, voordat ik wegga.

Maar ik probeer bepaalde zaken te voorzien. Als ik een vrouw op een zaterdag mee naar huis neem probeer ik van te voren te zien hoe de zondag eruitziet. Maar 's zondagsochtends heb ik nooit verplichtingen dus zowel zij als ik kunnen dan uitslapen. Op zaterdag/zondag zal ik dat probleem dus niet hebben.

Maar stel dat ik zondagavond een vrouw mee naar huis neem... Dan wordt het wat lastiger, want maandag sta ik om 6:45 op, ik wil wassen, eten, en dan weg... en dan is zij er ook nog. Dat probeer ik haar dan wel duidelijk te maken.
World of Warcraft: Legion
quote:Lovestar schreef op 15 maart 2010 @ 22:16:

Hahahaha!!! Ik wil zowieso graag mensen vertrouwen

Of het nou gaat om mijn fiets even laten staan met slot open, per ongeluk 600 euro bij iemand op de tafel laten liggen of om iemand in mijn huis te laten.

Ik vind het ergens een naar gevoel om evt aardige en betrouwbare mannen de deur uit te zetten.Ik zou wel vreemd opkijken als de vrouw in haar huis het volgende tegen me zegt: "Zeg, Hans, ik moet ervan door. Als je weggaat, wel de voordeur achter je dichttrekken!" Als ik nog de kans heb om te reageren zeg ik: "Huh? Hoe weet jij dat ik te vertrouwen ben? Ik heb geen kwade bedoelingen, maar jij laat mij in jouw huis achter?"
World of Warcraft: Legion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven