Wat is verstandig?

15-03-2010 21:34 56 berichten
Hallo allemaal!

Een hypothetische kwestie.

Je leert iemand kennen via internet. Het is leuk en gezellig dus een date wordt gepland.

Het wordt nog leuker en gezelliger Hij blijft slapen dus

Volgende dag heb je een afspraak/college/moet je naar de winkel of whatever (je MOET dus even weg)

Wat doe je dan? Schop je hem eruit? Of laat je hem blijven?

Want thuiskomen met hem in je huis kan errug gezellig zijn Maar als je thuiskomt.....en er staat niks meer in je huis is minder leuk (lees: behoorlijk kut)

Lastige vertrouwenskwestie. Ik weet echt niet wat ik zou doen.

Dus wat doe jij/wat vindt jij?

Laten blijven of wegschoppen?

Totaal aantal stemmen: 66

Ja. Hij mag blijven, want ik vertrouw hem Geen stemmen
Ja.Hij mag blijven, want ik heb toch niks waardevols in huis (8%)
Nee. Ik ken hem niet, dus ik vertrouw hem niet (89%)
Anders.... (3%)
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem mijn bed uit kieperen, je kan een leuke nacht hebben gehad maar hoe die persoon int eggie is weet je nog niet.
Ik zou sowieso een vreemde niet meteen mijn bed inslepen na de 1e date, maar ik zou hem zéker niet alleen in mijn huis laten blijven!

Zou iemand aan mij vertellen dat haar huis is leegeroofd door haar internetdate die alleen in haar huis was, zou ik zeggen dat ik haar bijzonder naief vind.
wanneer zie ik je weer?

uit huis gooien dus.....
Inderdaad, opgebonjourd als jij weggaat. Is helemaal niet gek hoor, toen ik single was ging het altijd zo.
Waarom zou hij in je huis blijven? Als jij weggaat lijkt het me niet meer dan logisch dat hij ook vertrekt! vind het geen kwestie van eruit schoppen, maar gewoon samen vertrekken.
Ik zou de eerste nacht mee gaan naar zijn huis, zodat ik kan opstappen als ik wil.

En hij gaat zeker niet in mijn huis blijven als ik weg moet.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Samen het huis uit en als ie zoooo leuk is opnieuw afspreken!
zou mezelf niet meer kunnen aankijken als ik terug kom en mijn huis is leeg... zou mezelf oerstom vinden.
Doubt kills more dreams than failure ever will
Bovendien ben ik na een hele dag werken niet meteen weer sexy en leuk. Dan wil ik even zitten, even douchen. Daar past mn nieuwe scharrel/flirt nou niet echt bij.
eerste paar keer uit huis kieperen, na een aantal date's in huis laten.
In de bench totdat je weer thuis bent.
hypothetische kwestie????
Ophoepelen uit mijn huis.
Wat is dat eigenlijk voor'n man die zo weinig te doen heeft dat ie de hele dag een beetje in mijn bed kan blijven liggen? Nee dank je, doe mij maar een werkend exemplaar.
Nee joh... D'r uit met die man, je hebt geen idee wat hij uitspookt als jij er niet bent.

Persoonlijk vind ik het erg onprettig als er iemand in mijn huis is als ik niet thuis ben, je weet niet waar ze aanzitten, wat ze lezen, waarin ze snuffelen.
Zou iemand die ik pas net ken niet alleen in mijn huis laten.

Een aardig ik "zullen we opstaan want ik moet ervandoor lijkt mij toch voldoende"
Wat is verstandig?? Hem het huis uit schuppen.

Wat kan er spannend en leuk zijn?? het risico nemen en thuiskomen terwijl hij nog lekker in je bed ligt...
Hoi Lovestar.

Ik herken je verhaal, ik heb dit zelfs een keer meegemaakt lang geleden. De persoon in kwestie bleef slapen en ik moest de volgende dag naar mijn werk. Tot mijn verbazing wilde hij niet weggaan, waar ik eigenlijk best boos om werd..

Ik heb hem verteld dat ie wel moest, omdat mijn ouders ieder ogenblik konden komen om aan mijn tuin te gaan werken. Nog geen tien minuten later was ie gevlogen en ik trok de deur achter me dicht. (wat dacht ie wel niet?) Ik heb hem nooit meer gezien of gesproken daarna.

Bij een wederzijds respect is een begripvol persoon al helemaal niet zo dom om te denken dat hij in je huis mag blijven. Absoluut niet. Mannen hebben misschien niets te verbergen, maar wij vrouwen zijn erg gesteld op onze spulletjes en dit soort situaties willen wij gewoon niet.

Denk niet aan zijn persoontje, maar om jezelf. Zeker in dit soort situaties. Kwestie van durven denk ik. Als hij een leuke vent is met normaal verstand, dan begrijpt ie het echt wel. ;)

Groetjes Natalie
Haal het onderste uit de kan -> het kan morgen voorbij zijn
Je maakt je, uiteraard volstrekt hypothetisch, drukker om je inboedel dan om jezelf en je eigen gezondheid? Daar begrijp ik weinig van.
Whahahahaa!!! Wat een leuke reacties allemaal!!

Nou ja, het is mij nooit overkomen nog. Ik gooi ze inderdaad allemaal eruit.... Ochtend, middag, avond of nacht: ze staan zo weer op de stoep.

Maar ja, ik weet niet wat ik zou doen als ik een leuk exemplaar zou tegenkomen en ik echt de deur uit moet. Leuker is natuurlijk geweest om samen thuis te blijven (lees: in bed )

Hmm, misschien weet ik het antwoord zelf ook wel, maar is het gewoon lastig hoe je dat zo leuk mogelijk kan overbrengen zonder dat hij het gevoel heeft dat ie eruit gezet wordt zeg maar.
Ik zou niet weten waarom die vent in mijn huis zou zijn na de eerste date.
quote:wuiles schreef op 15 maart 2010 @ 21:50:

Je maakt je, uiteraard volstrekt hypothetisch, drukker om je inboedel dan om jezelf en je eigen gezondheid? Daar begrijp ik weinig van.Da's dan meer dan ik ervan begrijp, want ik begrijp daar helemaal niets van.
.
Haha! Zelf zou ik 'm eruit schoppen maar als je alles doet wat 'verstandig' is... Dan had ik nu misschien mijn vriend niet Het is een motto van hem (en een goeie, te pas en te onpas erg grappig) Hij liet mij bij hem, na jawel de eerste 'echte' date rustig, tukken terwijl hij (wel) ging werken. Ik was gelukkig dus wel te vertrouwen We zijn inmiddels wel vijf jaar verder maar dat maakt geen fluit uit voor dit topic.
@Spijker

Ik studeer nog En de mannen met wie ik afspreek studeren over het algemeen ook nog.

@Wuiles

Nou ja, eigenlijk inderdaad eerder om mijn inboedel......

Wat een fijne en heldere reacties allemaal!! (met name die van jou Nathalie)

Het is niet zo dat ik echt zo dom en naief ben om daadwerkelijk een man te laten blijven in mijn huis. Zo "gehard" ben ik wel weer geworden. Maar ja, ik wil zo graag mensen vertrouwen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven