Ik ben zo bang... deel 3

03-03-2010 13:04 2973 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tsja... deel drie alweer, helaas net na slecht bericht te hebben gekregen, dus ik hou de OP kort.

Ik hoop in ieder geval dat iedereen die meeschreef op de eerste twee topics weer, samen met mij, van dit topic het liefste en fijnste topic op het forum wil maken!

Deel 2: Ik ben zo bang etc... deel 2
Ha fijn Ing je bent er weer, kun jij mijn verminderde aanwezigheid een beetje compenseren?. Ik hoop dat je weer als nieuw bent na je weekje rust.

Het is inderdaad een moeilijke tijd en waarschijnlijk zal het nooit meer echt makkelijk worden voor dat stel. Ik hoop dat ze een manier vinden om er mee om te kunnen gaan. Eerst maar eens zorgen dat hij zijn liefje terug krijgt, het is een volkomen ander persoon op het moment. Je kunt haast niet bevatten dat dat in een dag zo kan veranderen. Ze doet niet lelijk gelukkig, maar wel onbegrijpelijke kinderlijke dingen, daar zal ik verder maar niet over uitweiden.

Morgenochtend gaan we weg, ik blijf gewoon elke dag even lezen. Heel veel liefs en sterkte voor dinsdag en alle moeilijke dagen die er komen gaan lieve Robo.

ik zal daar ook weer regelmatig een stokje wierook voor je aansteken en natuurlijk veel aan jullie denken, doe Ro (met zijn mooie kabeltrui ) de groeten.

wat is praag toch mooi inmagh. ben er 2x geweest.

Geniet maar lekker van Ro's vrije dag Robo
Lieve Bo, goed dat je een beetje een lang en relaxed weekend hebt. Fijn dat Ro morgen vrij is.

Ik hoop dat je gesprek met Petit een beetje goed verloopt en dat hij met een behandelplan komt waar jij je een beetje in kan vinden. En dat hij die akelige bulten voor je wil weghalen.

Ben even een paar weken niet op 't forum, want ik ga op vakantie. Maar ik zal zien of ik af en toe toch even kan checken hoe het hier gaat.

X GB
Robo, heerlijk dat Ro nog vrij is vandaag, geniet lekker van jullie dag samen.
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Lieve Bo, een fijne vrije maandag met Ro.

Ha Bolief,

Hier wordt het lente, je ruikt het, je ziet het aan de natuur, het gaat de goede kant op.

Binnenkort kan ik weer een rokje aan (dacht het niet).

Hoe is het met je, ben je bezig met morgen?

Ga je vandaag naar je vrienden?

Hoe dan ook hoop ik dat bij jou ook de lente in de lucht zit.

Lieve anderen die hier reageren, ik lees jullie ook, dat jullie dat weten. Ik richt me wel tot Robo maar dat is niet omdat ik jullie niet lees of zo hoor! (misschien slaat het nergens op maar ik wilde het toch even zeggen)

Leuk dat jullie de film noir konden waarderen, dat doet een schrijvershart goed
Goedemorgen lieverd!

Heb een mooie dag vandaag en heel veel rust en kracht voor morgen gewenst, ik denk aan je en duim voor je.

Wij zijn nu weg naar Schiphol, er zijn wel weer van allerlei demonstraties in Bangkok, maar niet in de buurt waar ons hotel staat. Naja....we zien het wel.

kus voor allemaal
Goeie morgen Bo! (en anderen natuurlijk). Hopelijk heb je een nacht gehad waar je wat aan hebt, ben je een beetje op krachten gekomen... Het wordt geen gemakkelijk weekje, maar hopelijk is het vandaag een leuke dag omdat jullie lekker samen vrij zijn.

Gelukkeling, veel plezier, doe voorzichtig! Ik zag dat Phoehee je op de hoogte houdt, maar in geval van nood: je hebt m'n nummer!

Elynn, waar haal je al die prachtige plaatjes vandaan? Maak je ze zelf of kun je heel goed googelen?

Leo, ik werd vanmorgen wakker met de vogeltjes, de sneeuwklokjes doen het hier geweldig (momenteel het enige in de tuin dat wat doet...), dus aan de andere kant van Nederland zit het ook wel goed!
Een hele fijne "klein beetje" lentedag gewenst Robo.

Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
quote:eleonora schreef op 15 maart 2010 @ 09:20:

Lieve anderen die hier reageren, ik lees jullie ook, dat jullie dat weten. Ik richt me wel tot Robo maar dat is niet omdat ik jullie niet lees of zo hoor! (misschien slaat het nergens op maar ik wilde het toch even zeggen)

Leuk dat jullie de film noir konden waarderen, dat doet een schrijvershart goed

Lieve Leo,

Maar dat weten wij met z'n allen, al heeeeeel lang!!
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Ik wens iedereen fijne maandag. Weekend was druk mijn dochter wou zo kratdrager ding op fiets. Lijkt wel bakkersfiets. Ach staat leuk en heb alvast verjaardag gehad. * april wordt ze 17 vlieg de tijd he. En film geweest fantasie. Over mensen met gave best mooi. Over goden enz vondt prachtig gedaan. En dat vonden de kids en man ook. Nou rest huis soort lente schoonmaak. Nou hier zonnig in zeeland. Gaat effe boodschappen doen op werk EINDELIJK KALMTE moest eruit hoor. Nou spannend vrijdag gaat dochter euro disney voor eerst. Zo benieuwd naar haar verhalen. Ooit gaat ik met gezin hoop ik. Nou in mei groot feest voor dochter 17 kids komen. Soort einde van deze school op zit examen heb ze nog. Kom wel goed dan gaat ze horeca school. Donderdag intake gesprek op haar nieuwe school. Ze heb zo zin erin kleding op maat gemaakt voor bediening leuk vindt ze het. Ze wil een eigen bedrijf tja zit in haar bloed gewoon. Ze moet volgen hart ingeef vindt ik dat is beste. Zoon zit op bedrijf die mensen met achterstand werk laat doen Gaat daar werken 36 uur later krijg goed is vaste baan daar. Nou gelukkeling sterkte toegewenst ook. De lente breng best weer kleur he toch. De bloemen in ochtend werk fiets. En lopen konijnen veel zo leuk gezicht. Lag ook konijn dood kant van weg plat gereden. Pff schrok toch wel effe. Mijn opa zou zeggen jammer niet eetbaar meer. Tja ik dacht arme stampertje
Bo ik hoop dat je een leuk weekend achter de rug hebt.

Fijn dat Ro thuis is. Spannend hoor morgen.

Ik ben met de belastingpapieren bezig.

Wat een rot klus is het toch. Blugh.
Praag is echt super, wij zijn eraan verslaafd geraakt

leo, het is je allemaal vergeven hoor

En voor Bo, een dikke knuffel, hoop dat je nog kunt genieten van vandaag en je niet al te druk maakt over morgen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ik moet naar een academisch ziekenhuis als de vlekken voor mijn ogen over drie weken niet weg zijn.

En mijn knie zit in een tape-bandage. Hiermee moet de pijn over drie weken ook weg zijn. Ben benieuwd.

Bo hoe is het? Zie je erg tegen morgen op of ben je in ieder geval opgelucht dat je eindelijk iets meer hoort over welke chemo en wat de verdere behandeling is? Hoe laat moet je weg morgen?

Ik wil je voor morgen alvast een dikke knuffel geven.

Oh oké dan ook nog een paar voor vandaag.

Liefs Zoeb
Gewoon om te laten weten dat ik mee lees en aan je denk.
Net terug van onze vrienden, het was heel erg gezellig. De vrouw werkt bij een grote sieradenfabriek en we krijgen dus 75% korting op een ring voor onze hertrouwerij :-) Ik heb er één uitgezocht, gaaf. Vooral omdat ik drie jaar geleden niet echt een ring heb gehad!

Nu inpakken voor morgen, weer vroeg weg. Ik ben heel benieuwd wat eruit gaat komen; ik hoop hoe dan ook dat Petit een operatie wil overwegen. De rest komen we wel uit.

Ik ben gisteravond gevallen, bleef haken achter een stoelpoot, mijn hele linkerarm is bont en blauw; auw!!

Nou ja, trekt wel weer weg.

Voor iedereen: en morgenavond ben ik er weer met hopelijk eindelijk een duidelijk plan voor de komende tijd!
Robo,

Veel sterkte morgen!! Ik hoop dat er een plan uitkomt waar je achter kunt staan!
Robo, veel sterkte morgen!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
En fijn, die ring! Gaaf zeg, zoveel korting.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Leuk dat jullie een fijne dag bij vrienden hebben gehad, Bo. Ook leuk van de ring. Ben erg benieuwd. Jou kennende is het vast een stijlvol iets. Foto zodra Ro 'm om je vinger heeft geschoven? Enne, kus op je bont en blauwe linkerarm.

Hoop dat je de slaap kunt vatten vannacht en hoop natuurlijk ook dat je morgen een goede dag hebt (als in: dat het gesprek met Petit constructief is en dat er een plan komt waarin je je kunt vinden).

Weltrusten voor straks.

Blijven haken achter een stoelpoot hoe krijg je dat voor elkaar

Wat lief dat je een ring mocht uizoeken met zoveel korting en wat fijn dat je zo'n leuke dag heb gehad. Ik hoop dat je een beetje slaapt en heelveel sterkte morgen
Robo sorry dat ik te laat ben, had je nog even 'sterkte' willen wensen voor morgen. Ik zal aan je denken en hoop op het beste mogelijk.

Gaaf die ring, maar geen voor Ro of wel? Wat voor iets heb je uitgezocht en in wat voor kleur? 75% is echt veel.

Zo'n plotselinge beweging doet vaak de volgende dag pijn aan je spieren. Heb je geen spierpijn van die val?

Ingmagh heb je nog leuke Praagse dingen meegenomen naar huis? Wat heb je allemaal gedaan? Je had genoeg tijd voor alles eigenlijk wel.

(grappig dat je mijn jas nog herinnert, die gaat straks de kast in voor volgens jaar!)

Zoebie voor jou moet dus alles over 3 weken over zijn. Kan me niet voorstellen dat de vlekken dan weg zijn, ze zitten er al zo'n poos.
Bo,

Op naar een duidelijk plan wat jou tevreden stelt!

Gaaf die ring. Ben ook benieuwd hoe 'ie eruit ziet.
Een zonnestraaltje voor jou. Ik lees mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven