**LDR deel 14**

14-03-2010 21:26 2991 berichten
Alle reacties Link kopieren
Long Distance Relationships deel 14

Voor deel 13 kan je hier terecht.
quote:Spijker schreef op 15 maart 2010 @ 06:45:

Geen zondagavondtelefoontje Ik werd vannacht wakker en heb hem toen even gebeld, maar hij nam niet op.

Ik denk dat ik weet waarom, volgens mij was de band waar hij bassist was dit weekend bij hem op bezoek, het is daar een speciale muziekweek nu.

Maar toch... Klote.

Inderdaad. Ik kan misschien wel nuchter overkomen, maar ik heb toch ook wel eens als we elkaar een week minder spreken (pas was hij met zijn studenten op studiereis), dat ik er dan van kan balen dat ik niet weet wanneer hij me belt. Terwijl ik snap dat hij zo'n week het gewoon druk heeft, na afloop gewoon even naar de kroeg gaat en dat het niks met mij te maken heeft dat hij niet belt.

Ik doe het zelf namelijk ook zo als ik op conferentie ben, dan ben je gewoon druk van vroeg tot laat.

Rationeel kan ik het allemaal goed relativeren, maar toch is het rot!
Het fijne aan Skype vind ik dat het per computer kan. Ik hem hier nog geen mobiel omdat mijn bankrekening nog in gang gezet moest worden en ik had ook geen vaste telefoon, behalve in mijn kantoor en daar ga ik niet zitten bellen.

Het 'vervelende' aan elkaar zien via Skype, vind ik dat ik hem dan nog meer mis. Met telefoneren wil ik hem vooral graag zien, maar als ik hem zie, dan wil ik vooral ook zijn waar hij is. En zo is het nooit genoeg.

MZ, je mag me anders wel een vrienden verzoekje sturen hoor, dan kan je je wel vertellen wat ik precies doe (Ik meen me van een onderwerp op actueel te herrinneren dat we wel zelfde interesses hebben, met een andere invalshoek)

Gisteren trouwens afgesproken dat we in mei een paar daagjes weggaan samen, als ik in Europa ben. Woop woop!
Goed vooruitzicht Heejhallo, mei is al bijna! (ik hoop Bassist ook eind april/begin mei weer te zien)
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Zo hey wat gaan jullie hard! Je hebt effe geen internet thuis en voor je het weet ben je uitgeburgerd!!!!

Hier gaat het goed, een erg leuk en liefdevol weekend gehad, ongelofelijk dat je iemand al jaren kan kennen en toch "verliefde gevoelens" kan hebben vind ik, en vooral er achter te komen dat het bij die ander nog leeft Vrijdag zijn we wezen dansen tot 7 uur 's ochtends en verder hebben we alleen duffe dingen gedaan zoals koken, eten, boodschappen, film kijken en spazieren. (helaas geen bos in de buurt hiero).

Trouwens Spijker ik moest nog aan je denken. Ik droeg een kokerrokje tot in mijn taille met een taillriem en een shirtje in mijn rok met een prachtig decolletée (al zeg ik het zelf ) en paar pumps. De rest van de club zag er zo uit:

Ik dacht nog, zo is het niet gek dat ik mevrouw genoemd word!!!!

Er was een dance off en één meisje droeg een strapless mini-jurkje (dat soort dingen heb ik ook in de kast maar zijn al gevaarlijke dansoutfits natuurlijk). Daaronder droeg ze geen beha en een string. Dat weet ik omdat tijdens het dansen alles helemaal alle kanten op vloog, zodat ik haar billen heb gezien, terwijl zij op haar handen stond met haar benen om de taille van haar danspartner, haar witte onderbroekje toen ze één been om zijn heup had geslagen, en haar borsten elke keer nadat hij haar een draai gaf en zij haar armen omhoog moest doen.

Ze was denk ik 18 of jonger en ik, oud oud wijf, dacht steeds Hopelijk wordt het niet gefilmd!!!!

Een ander meisje kwam nog tegen mijn vriend zeggen dat ik zo enorm classy was, ik moet zeggen dat het niet echt een compliment was (in het land der blinden is Eénoog immers koning!). Maar we hebben wel veel gelachen zoals je je voor kan stellen.
Ze had trouwens wel gewonnen (dat werd bepaald adhv het gejuich van het publiek) en toen zei het meisje van het stel waarmee we waren (die overigens met een dikke zwangere buik stond te puffen) Zo hey, wat de mensen al niet allemaal doen voor een fles drank.

Er staat trouwens een praktische hulpvraag van mij in de AK!
quote:heejhallo schreef op 15 maart 2010 @ 13:34:

Het 'vervelende' aan elkaar zien via Skype, vind ik dat ik hem dan nog meer mis. Met telefoneren wil ik hem vooral graag zien, maar als ik hem zie, dan wil ik vooral ook zijn waar hij is. En zo is het nooit genoeg.

Zo herkenbaar! Dat heb ik ook... Maar ik vind het tegelijk ook wel fijn om m te zien, hij ziet er gewoon zo goed uit Meestal word ik dus ook wel vrolijk door hem te zien, maar ja, dan wil ik NOG liever bij m zijn

Ik ben niet zo van het uitgaan in clubs trouwens (nooit geweest ook), "vroeger" ging ik altijd naar de kroeg, een beetje te vaak ook... maar tegenwoordig ben ik ook "oud" en ga ik eigenlijk alleen naar concerten. Vriend en ik gaan iedere keer als we bij elkaar zijn naar een concert. Afgelopen keer dat hij hier was was het VNV-Nation en Straftanz in de Effenaar. Toen ik daar was is t niet gelukt ivm kerst, keer daarvoor wel, was erg leuk. En komend bezoek van hem gaan we ook naar n concert
~grijpt de megafoon voor melden~

MELD!!

~en ~

eerste plaatje graag !!
maandag is de nieuwe donderdag

Kjong, weet je al waar je een reisje naar toe gaat boeken?
Volgens mij is het (bijna) anoniem voor het eerste plaatje. Mochten er nog grote bezwaren zijn: jammer!
En nu ben ik weer weg, eten en Acda & De Munnik wachten
Margh, vind het altijd zo leuk om te lezen dat je nog zo verliefd kan zijn. HEERLIJK!

Ik mocht vandaag voor het eerst bij een operatie zijn: baarmoeder verwijdering via de vagina. Vond het helemaal super cool en had er onwijs veel zin in!! Iedereen die ik tegen kwam vroeg: heb je wel gegeten? Toen dacht ik al: hmmm

In de o.k. kreeg ik instructies voor wat als ik flauw zou vallen. Ik nog met mn grote bakkes: dat gebeurt niet hoor!

Wel dus...

Boem op de vloer!

schijnt normaal te zijn als je te lang geconcentreerd stil staat.

Dus.

Morgen keizersnee bijwonen!
Nemo!

Ben ik heel dom als ik zeg dat ik geen idee had dat je ook voor dat soort dingen aan het leren bent?
quote:Jooles schreef op 15 maart 2010 @ 18:46:

Volgens mij is het (bijna) anoniem voor het eerste plaatje. Mochten er nog grote bezwaren zijn: jammer! Anoniem tot op zekere hoogte, unaniem niet, want ik was voor twee. Maar ik kan erg goed leven met één, dus doe maar weg doen.
Nemo, iew. Ben je hard gevallen? Voelde je je daarna weer ok? Kijk je uit naar de keizersnede?

Spijker, al iets gehoord?

Wauw, er zijn opeens gewoon weer heel veel mensen die daadwerkelijk een ldr hebben!

Grappig, America's next topmodel is nu in Amsterdam. Geinig om Amerikaanse meisjes daar rond te zien rennen.

Ik ben vandaag voor het eerst weer gaan sporten. Had geen zin (in deprimerend fitneszaaltje op werk) maar het vwas eigenlijk best fijn!
O Nemo, dat wist ik inderdaad ook niet dat je daar ook voor leert..met die baarmoederverwijdering. Maar je zult ook wel alles wat zich daar in die streek afspeelt moeten weten.

Kjong, ja inderdaad heb je al een reisje geboekt? Je kan natuurlijk ook bij mij op visite komen. Alleen las ik dat je volledig verzorgd wil en dat kan ik dan weer niet helemaal garanderen. (daarnaast zou ik mijn woonplaats niet zo heel snel aanraden als ideale bestemming, maar warm is het er wel)! Maar je bent altijd welkom natuurlijk. Wel snel wezen, want half tot eind april is de logeerkamer al weer volgeboekt, voor nicht van vriend die overkomt. Daarna gaat er een groot slot op die kamer, waarvan alleen ik de sleutel heb, want dan kan ik me eindelijk uitleven met baby-spul. Maar ach, daar pas je ook nog wel tussen hoor als je wilt.

Wat een kutweer trouwens in NL, maar ik heb begrepen dat dit bijna een zegen is na al die sneeuw. En wat wil je he, in maart.

Weet niet meer wie er ook al weer naar vroeg, maar ik heb niet veel plannen. Ik ben het een beetje zat iedereen altijd maar af te lopen. Gezien het feit dat ik uit het dorpje van mn ouders moet komen, ben ik altijd tijden onderweg met fietsen, lopen, bussen, treinen en nu gewoon geen zin. Als mensen me willen zien komen ze maar eens deze kant op. Klinkt vast heel asociaal etc. etc. maar voor nu even: jammer dan.

Wel toevallig net 2 vriendinnen die allebei een nieuw huis hebben, dus die kom ik nog wel even bezoeken. Verder zie ik t dus wel.

Jooles, trouwens veel plezier. Leuk, Acda & de Munnik!

Fille, hoe gaat t met je draai vinden. Kom je er toch alweer een beetje in?
Moon: ik vind dat helemaal niet asociaal, je hebt groot gelijk! Ik moet ook altijd naar iedereen toe omdat ik zogenaamd "ver" woon. Op een gegeven moment is het klaar en jij moet lekker aan jezelf denken!

Jullie zijn helemaal niet "dom" dat je niet weet dat ik hier voor leer. Ik leer hier ook niet voor, maar nu heb je wel de kans om dit soort dingen te zien en zo live meer te zien over de anatomie van het lichaam, want hier leer je zoveel van qua anatomie en fysiologie. Geen lesboek kan hier tegenop! Dus vandaar dat ik nu die kans grijp. Schijnbaar viel ik heel gracieus op de vloer, dus ook geen pijn gedaan. Maar heel de dag mezelf niet echt goed gevoeld, je blijft dan zo slap en een draaierig gevoel in mijn buik.Ik hoop ook echt dat het morgen goed gaat met de keizersnede, waar ik overigens wel ECHT veel zin in heb. Eindelijk iets met een baby

Fille: bravo! (voor de sport, ik moet ook hoognodig!)
Ik vind dat ook niet asociaal hoor Moon. Soms gaan mensen er automatisch maar van uit dat je naar ze toe komt. Ik kan me daar bij vlagen ook heel boos over maken. Dan neem ik me voor om nóóit meer naar iemand toe te gaan tot diegene mijn kant opgekomen is. Daarna komen ze of zonder morren naar mij toe (zullen we in jouw stad wat drinken? Volgens mij ben jij de laatste keren naar mij toe gekomen) of ik vergeet het en zit vervolgens weer in de trein.

Nemo, gracieus flauwvallen. Hulde!

Ohja Moon, echt, het is alsof ik nooit weg geweest ben. Niks is anders. Behalve dat ik me dingen minder aantrek op mijn werk, maar ik vraag me af hoe lang ik dat vol hou. Iemand zin om er geld op in te zetten?

Oh en behalve de stapel kleding naast me op de bank. Voordat ik echt dingen weg ga gooien hoop ik dat ik op miraculeuze wijze afval en weer in bepaalde dingen pas. Overigens is het afvalmysterie nog niet opgelost: ben ik nou dikker geworden of dunner is de laatste zes maanden? Vandaag zei iemand dunner, ik denk dikker en ik durf niet op de weegschaal. Dus gaan we maar ijverig sporten en op ons eten letten.
Oh, dat hele sporten plan wil ik wel aan meedoen, idem voor op eten letten.

Ik ben er alleen zo achteloos in, dan bedenk ik me pas halverwege de zak winegums dat ik op dieet was sinds vandaag.

Moon, ik vind het ook helemaal niet aso. Wat ik wel aso vind is dat je dit kutweer noemt, we zijn goddorie eindelijk ontdooid! Ik denk dat de sneeuw nu echt weg is volgens mijn overburen, want die hebben afgelopen weekend eindelijk de kerstverlichting van hun huis verwijderd. Jaja, geen vrolijk fonkelende ijspegels meer, en dat halverwege maart al.
Waarom moet jij dan op dieet?

Het fijne is dat ik morgen één of ander overlegje heb en dat is lekker dichtbij dus kan ik een uur langer slapen. Wiehoe.
Geef mij maar weer sneeuw, of nog beter een vliegticket naar de zon (hint hint hint...) Ik HAAT regen. Regen is echt 1000x zo erg als sneeuw en ik word van dit weer echt zo moedeloos want wordt het nou nooit lente dit jaar? Heb het idee dat dit de langste winter ever is voor mijn gevoel. Dus er mag van mijn weer een prachtige zomer aankomen! Graag minimaal 30C

Heejhallo; ik zal morgens uit zoeken hoe ik berichten kan sturen via het forum want ben ik denk dat we elkaar wel eens op actueel zijn tegen gekomen wat over dat onderwerp en ben wel heel erg benieuwd waar jij je mee bezig houdt

Momenteel ben ik ook hard aan het denken over wat ik wil na de studie (weet ik ongeveer wel) en hoe ik daar ga komen (weet helemaal niet goed waar ik moet beginnen). Hebben jullie eigenlijk een baan waarvan je tijdens je studie dacht, he dat wil ik wel doen en dat je dat daadwerkelijk nu ook doet? Of dat je een duidelijk idee hebt van wat je wilt doen nadat je klaar bent?

Spijker, fillen; moeten jullie echt lijnen in de trant van echt overgewicht? Of denk je dat moet dieeten, meer met het idee om er een paar pondjes vanaf te krijgen?
Ik meer omdat ik altijd aankom en dan weer afval, en nu wel weer eens in mn slanke kleding wil passen. Mijn gewicht schommelt altijd nogal en dat schommelen mag nu wel weer eens richting beneden.

Geen overgewicht, meer van maat 38 (nu) naar maat 36.
quote:mevrouwtjezonneschijn schreef op 15 maart 2010 @ 22:40:

Hebben jullie eigenlijk een baan waarvan je tijdens je studie dacht, he dat wil ik wel doen en dat je dat daadwerkelijk nu ook doet?

Nee, ik had nooit gedacht dat ik zou doen wat ik doe.

Spijker, fillen; moeten jullie echt lijnen in de trant van echt overgewicht? Wederom: nee.
quote:fille schreef op 15 maart 2010 @ 20:27:

[...]

Anoniem tot op zekere hoogte, unaniem niet, want ik was voor twee. Maar ik kan erg goed leven met één, dus doe maar weg doen. dat krijg ik er nou van als ik iets gehaast wil opschrijven

Hebben jullie eigenlijk een baan waarvan je tijdens je studie dacht, he dat wil ik wel doen en dat je dat daadwerkelijk nu ook doet?

Ja. Na wat omzwervingen doe ik inderdaad wat ik al sinds m'n 14e wilde doen: schrijven. Alleen had ik nooit verwacht in deze specifieke sector terecht te komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven