We tetteren verder over onze dieren

15-03-2010 18:55 3001 berichten
Al weer het 3e topic! Dames, we doen het goed. Dit wordt het topic van de kittens!

En om hem als eregast er bij te houden, Kootje. De reden voor ons leuke topic.

Vorige topic
Alle reacties Link kopieren
quote:Kletsmajoor schreef op 15 maart 2010 @ 23:24:

Ik denk dat ik haar nu al heel erg zou gaan missen als ze weer weg zou moeten Slappe hap als gastgezin ben ikGastgezin? Je hebt haar toch voor altijd? Of niet?
Kletsmajoor, ik zou er alleen al om die reden niet aan beginnen. Ik stond vorig jaar al in tranen toen we van vakantie op Samos weer naar huis moesten: elke dag kwamen er 5 - 10 katten op ons terras kijken of er iets lekkers stond. Niet voor niks: op dag 2 hebben we bij de supermarkt een flinke baal voer gekocht en 2x per dag kregen ze schoon water. Ik had ze het liefs allemaal ingepakt en meegenomen
Dat houdt mij nu dus tegen om weer naar Griekenland op vakantie te gaan.

Ik ben al 9x in Griekenland geweest en kan er steeds slechter tegen die zielige katten.

En nog een keertje één (of meer ) meenemen krijg ik écht niet voor mekaar bij vriend.
Ik zal morgen een foto van die vakantie op de hyves plaatsen!

En ik heb een date met de vliering voor foto's uit de ouwe doos...moet ik ook nog weer even de scanner aansluiten
Leuk TH

Ga nu ook te bedde
Het was onze eerste vakantie in Griekenland en ik kende de verhalen wel maar de werkelijkheid is wel heel treurig. En ik kan dat ook niet weerstaan dus elke keer dat we in een restaurant zaten te eten probeerde ik iets te bestellen dat een beetje deelbaar was met de leukste of zieligste zwerfkat. Vriend is gelukkig ook al zo'n softie dus deelde dapper mee uit. Ik denk dat de 3 viervoeters hier er meer moeite mee zouden hebben als we een kat importeren...
Bonne nuit! En het gele koekiemonster begint te wennen
Dat ging bij ons ook niet gelijk lekker hoor met Bieb en Isa.

Die zijn al zo lang met zn 2en..

De eerste week was het oorlog in huis,maar alles went.

Nu liggen ze vaak sochtends met zn 3tjes bij ons op bed
Kletsmajoor, dank je wel!!
Ik heb ook een foto geplaatst Bieb, nadat ik bijgekomen was van de jouwe
Haha,ja erg hé

Ik ga de jouwe nog even bewonderen..

verdikkie,ik probeer al een kwartier op te staan en de computer uit te doen....
Etosh,zit jij al bij de tetterettehyves???
Delphi: Er komt morgen iemand langs van Mirtos dus dan kan ik het heel goed hebben over Blanche en wel/niet gastgezin.

Ik weet in ieder geval nu dat mijn katten zeer geschikt zijn om vreemde katten bij op te vangen. Nu alleen nog even uitvinden of ik ook geschikt ben. Ik wilde juist iets vrijwilligersachtigs doen. Liefst iets vanuit huis want dat combineert beter met mijn dochter en daar is gastgezin worden voor katten heel geschikt voor.

Blanche is trouwens misschien ook niet helemaal gezond. Ze heeft iets aan haar lever waarschijnlijk, dat werd daar niet helemaal duidelijk en bij de dierenarts daar bleef ze er zowat in. Dat moet in Nederland ook nog goed uitgezocht worden.
Oh, ik dacht dat je Blanche "besteld" had om voorgoed bij je te blijven. Maar de bedoeling is dus dat jij een soort doorgeefluik wordt. Jij kijkt hoe de kat is, in alle opzichten en geeft dan een aanbeveling waar de kat het beste terecht kan komen. Zoiets?
quote:delphicat schreef op 15 maart 2010 @ 23:47:

Oh, ik dacht dat je Blanche "besteld" had om voorgoed bij je te blijven. Maar de bedoeling is dus dat jij een soort doorgeefluik wordt. Jij kijkt hoe de kat is, in alle opzichten en geeft dan een aanbeveling waar de kat het beste terecht kan komen. Zoiets?Ja zoiets ja. De mensen die haar willen adopteren komen dan ook bij mij kijken naar haar etc. en je mag mensen weigeren als je het idee hebt dat ze niet goed voor haar zouden zijn. Dat vind ik wel fijn dat je het net zo mag beoordelen ergens alsof je je eigen kat weg zou doen.
Bieb, Etosha zit er nog niet bij.

Kletsmajoor, wat een mooi idee om op deze manier vrijwilligerswerk te doen, maar moeilijk ook als je dan zo'n leuke kat te logeren krijgt.
Nee, niet bij de Hyves, Lijkt me wel leuk, maar snap het ook als jullie daar geen behoefte aan hebben. Zie maar!
Volgens mij mag jij van iedereen bij de hyves, hoor Etosha.

* roept over schouder: *

Toch, iedereen?

* vanuit de verte klinkt een juichend *

Ja natuurlijk, kom erbij!
Etosh, je bent hartstikke welkom op hyves! Ideaal om straks die leuke foto's van de kleintjes te plaatsen. Ik kan hier wel het adres geven maar ik ben niet de beheerder en die is nodig om je te accepteren.
quote:delphicat schreef op 16 maart 2010 @ 00:09:

Volgens mij mag jij van iedereen bij de hyves, hoor Etosha.

* roept over schouder: *

Toch, iedereen?

* vanuit de verte klinkt een juichend *

Ja natuurlijk, kom erbij!
Okee, superleuk! Heb me gemeld, ik heb ehm... even denken, welke foto is dat ook alweer? Oja, ik ben in de sneeuw met mijn lief en we hebben allebei een muts op!
Leuk! En nu is het alleen even wachten op een bevestiging van Biebelie of Maleficent, dan ben je voor iedereen zichtbaar en kan je daar ook letter meetetteren
Leuk leuk leuk, ik zal mij discreet ende netjes gedragen.
En hopelijk heb je een rustigere nacht dan gisteren, ik heb in de loop van vandaag even gelezen over die lekkage. Wat akelig om zulke buren te hebben, poeh!
Hallo allemaal!

Sorry dat ik jullie zo lang in spanning heb gehouden......maar: ik ben vandaag niet naar Den Bosch geweest ivm familiebezoek. Wel ben ik naar Harderwijk geweest omdat ik gebeld werd over een éénjarig damesduo (niet rood, wel leuk grijs/rossig schildpad). Ik vond ze lief maar wel schuw. Dame 1 was heel schuw, maar niet vals, en keek lief uit haar ogen, ze was wel te lokken met wat eten. Dame 2 was minder schuw, liet aaien toe en speelde ook met me. Mijn moeder vond dat ze vast loskwamen als ze een eigen huisje hebben. Maar mijn broer was voorzichtiger die is bang dat ze schuw blijven. Zal zo even foto's spammen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven