We tetteren verder over onze dieren

15-03-2010 18:55 3001 berichten
Al weer het 3e topic! Dames, we doen het goed. Dit wordt het topic van de kittens!

En om hem als eregast er bij te houden, Kootje. De reden voor ons leuke topic.

Vorige topic
Mja, hoorde vandaag van de wijkagent, die ook nog even langs kwam, dat ze gaan verhuizen voor eind juli. Echt, ik ga minstens vijf flessen champagne klaarleggen! Ik woon er nu negen jaar onder en ik heb alleen elk jaar vijf weken rust, stilte en vredigheid en zo gehad als ze met vakantie waren...

(Ach gos, zit nu weer even bij Coco met de laptop, en die ligt me toch een partij te snurken!)
Oh Eli, wat spannend!
Alle reacties Link kopieren
Oe, dat zou fijn zijn, Etosh! Nog maar 4 maandjes...
Jahaaaa, en dan geen lekkages meer (denk ik), geen was die tot op de grond hangt voor mijn ramen, niet meer om 4 uur 's nachts wakker worden en een uur wakker liggen vanwege schreeuwende ruzie, geen messentrekkerij meer voor mijn raam, geen pissende jongetjes tegen de voordeur, geen verstopte regenpijpen en afvoeren door boterhammen, wasknijpers en plasticjes van rietjes, geen geschreeuw meer en geren, geen deurwaarder omdat de VVE en het onderhoud weer niet zijn betaald, geen.... oh mijn hemel! Champagne!!
quote:Eli_80 schreef op 16 maart 2010 @ 00:21:

Hallo allemaal!

Sorry dat ik jullie zo lang in spanning heb gehouden......maar: ik ben vandaag niet naar Den Bosch geweest ivm familiebezoek. Wel ben ik naar Harderwijk geweest omdat ik gebeld werd over een éénjarig damesduo (niet rood, wel leuk grijs/rossig schildpad). Ik vond ze lief maar wel schuw. Dame 1 was heel schuw, maar niet vals, en keek lief uit haar ogen, ze was wel te lokken met wat eten. Dame 2 was minder schuw, liet aaien toe en speelde ook met me. Mijn moeder vond dat ze vast loskwamen als ze een eigen huisje hebben. Maar mijn broer was voorzichtiger die is bang dat ze schuw blijven. Zal zo even foto's spammen...

Hoi Eli!

Ik vind het nog best meevallen met dat schuwe als ik lees dat je de één al kon aaien en dat de ander op eten af kwam. Ik heb wel eens voor een paar katten gezorgd (vakantie) die ik nooit zag als ik eten kwam geven. Moest altijd op zoek naar hun schuilplaatsen omdat ik toch graag even zeker wist dat ze nog wel gewoon ademden enzo . Dit duo klinkt alsof ze met een beetje geduld en veel liefde heel gezellig kunnen worden.
quote:Etosha schreef op 16 maart 2010 @ 00:28:

Jahaaaa, en dan geen lekkages meer (denk ik), geen was die tot op de grond hangt voor mijn ramen, niet meer om 4 uur 's nachts wakker worden en een uur wakker liggen vanwege schreeuwende ruzie, geen messentrekkerij meer voor mijn raam, geen pissende jongetjes tegen de voordeur, geen verstopte regenpijpen en afvoeren door boterhammen, wasknijpers en plasticjes van rietjes, geen geschreeuw meer en geren, geen deurwaarder omdat de VVE en het onderhoud weer niet zijn betaald, geen.... oh mijn hemel! Champagne!! Etosh, wat zal je daar naar uitkijken!
Ik ga mijn bedje eens opzoeken, alle stress van vandaag er lekker uit slapen. En wie weet word ik vannacht wakker gemauwd?!?

Knuffel voor alle tetterettes die het kunnen gebruiken en ik blijf vooral duimen voor Beer! Kom op man, kom eens terug nu gewoon!
Etosha, erg herkenbaar zo'n buren. Ze kunnen echt je woongenot verzieken. Ik wilde ooit op mijn werk "goeiemorgen" zeggen, maar kon alleen nog maar janken omdat ik al drie nachten niet geslapen had.

Vorige zomer is hij gelukkig uit zijn huis gezet. Sterkte met de laatste loodjes!

Eli, fijn om van je te lezen, ik was zo benieuwd! (en zelf stapelverliefd op die twee rooien. )

Spam ons maar lekker met de foto's uit Harderwijk.
Etosh, slaap lekker!

En morgen kittens en Beer terug, Leo, we denken aan je
NEE!!!!!!

Ben ik een dagje weg, is er én een nieuw topic én al 11 pagina's vol getetterd!

Djzee, ik wil niet weten hoeveel er nog op het oude topic bij zijn gekomen.

Of eigenlijk wel, veelste leuk hier, dus ik ga maar eens aan de lees.

Zal wel even duren....
Leuke dag gehad, Splint?

Veel plezier hier de komende uren

Slaap lekker allemaal.
Sterkte met je slapeloze nacht Splinter!

(je weet toch wel dat je niet een hele dag weg kunt gaan, ik overweeg zelfs om minder te gaan werken. )

Trusten allemaal, ik ga een poging doen om de pc af te sluiten.
Etosha, ik ken dat soort buren..vreselijk...zo moeilijk om je dan nog thuis te voelen in je eigen huis. Ik ben uiteindelijk zelf vertrokken, maar het is eigenlijk nooit zo erg geweest als jij beschrijft. Dus extra blij voor jou als ze echt weggaan!

Ja, zeker spannend die dames. Hier de beloofde spam: De bovenste twee is dame 1, de onderste twee dame 2. De kleuren zijn wat flets omdat ik niet geflitst heb ivm schrikeffect.

Ik ben erg blij dat ik sinds kort een tlf heb waarop ik het forum kan lezen . Blijf ik tenminste een beetje op de hoogte op de dagen dat ik moet werken of naar college ben (uiteraard alleen in de pauzes). Reageren is nog wel een beetje gepiel maar kan wel dankzij uitschuifbaar toetsenbord.

Splinter, hoewel ik zeer nieuwsgierig ben naar wat je van Reykjavik-Rotterdam vindt denk ik toch dat ik dat morgen ga lezen :-D.
quote:Eli_80 schreef op 16 maart 2010 @ 00:49:

Etosha, ik ken dat soort buren..vreselijk...zo moeilijk om je dan nog thuis te voelen in je eigen huis. Ik ben uiteindelijk zelf vertrokken, maar het is eigenlijk nooit zo erg geweest als jij beschrijft. Dus extra blij voor jou als ze echt weggaan!

Ja, zeker spannend die dames. Hier de beloofde spam: De bovenste twee is dame 1, de onderste twee dame 2. De kleuren zijn wat flets omdat ik niet geflitst heb ivm schrikeffect.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]Eli, ik vind ze leuk! Maar ik kan me ook voorstellen dat je er even een nachtje over wilt slapen.
Die 3e foto, wat een lief snuitje .

*ik ben duidelijk niet geschikt voor opvang/werk in asiel wan zou ze allemaal wel mee willen nemen*
quote:Talkinghead schreef op 16 maart 2010 @ 00:55:

Die 3e foto, wat een lief snuitje .

*ik ben duidelijk niet geschikt voor opvang/werk in asiel wan zou ze allemaal wel mee willen nemen*

Same here, ik smelt meteen.

*kan iemand misschien op afstand mijn pc afsluiten, please! *
Ik zet de toverstaf wel even in:

Lokee, welterusten
quote:Talkinghead schreef op 16 maart 2010 @ 00:51:

Splinter, hoewel ik zeer nieuwsgierig ben naar wat je van Reykjavik-Rotterdam vindt denk ik toch dat ik dat morgen ga lezen :-D.

Haha, lijkt me heel verstandig! Ik ga er ook pas morgen iets over schrijven hoor, start nu pas met blz 1 van het nieuwe topic. Dus ik ben nog even bezig!

Heel kort: het was behoorlijk heftig! Weinig IJsland gezien, behalve de haven, en tamelijk veel geweld. Daar hou ik helemáál niet van, maar vreemd genoeg riep de hoofdpersoon ook sympathie op, waardoor ik het wel een goeie film vond.

Shit, ik ging lezen, niet schrijven.....

Bedankt Talkinghead, het toverstafje doet wonderen.

Trusten!
Splinter, ik lees morgen de rest

*zwaait toverstaf naar eigen laptop*

Gááááp, ik leen je toverstaf even hoor!

Tssss, man is nu eerder naar bed dan ik, ´t moet niet gekker worden. Dat doet ie anders nooit! Of zou het aan mij liggen??

Mooie foto´s weer gezien. En leuk dat er tetteraars bijkomen op Hyves!

Morgen verder, voor nu: truste!

Wat een mooie meisjes! Schuwheid kan er af gaan hoor. Medusa was heel schuw toen ik haar uit het asiel haalde. Met veel geduld gaat dat wel weer weg. Maar dit zijn wel 2 schoonheden hoor. Bovenste heeft idd mooie lieve ogen. Haal maar op!
Goede morgen allemaal.

Iedereen gefeliciflapstaart met dit nieuwe deel!

Ik trakteer op koffie met een maple donut van onze super Canadese Tim Hortons.

Enjoy!
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Goedemorgen, alweer 6 pagina's bij te lezen, het gaat lekker snel hier. Ik ga een poging wagen tot bijlezen (druk op werk) en reageren. Vanmiddag heb ik geen tijd, mn zusje komt eindelijk naar mn nieuwe chaletje kijken....

Ik hoef gelukkig maar om de week om half 5 op te staan, de andere week begin ik om 11 uur en sta ik tussen 9 en half 10 op.....dan is het nog te doen. Morgen een dagje van 8 tot 19 werken, dus uurtje langer slaap...

Etosh schreef; Oh mag ik ook in de tabel? Ah toe, ah toe? Hoeveel inschrijfgeld is dat? Kan ik in kittens betalen? Ik doe;

Sowieso jullie discussie over betalen met kittens....

Eli, wat een mooie katjes, ze lijken erg veel op elkaar. Again, me love schildpadpoezen...

*smult de donut op en gaat weer even aan het werk, wat een drukte vandaag, op t werk, en hier*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven