En dadelijk is hij weg....

15-03-2010 16:36 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
..
Weet je.. is het niet veel leuker als hij je gewoon smst als hij aan je denkt en jou wíl smsen, ipv dat hij denkt: ik moet anders wordt Vicky boos? Dan betekent het toch ook helemaal niks als hij het doet omdat jij zegt dat hij het moet doen.

Relax.. geniet van elkaar en geniet ook van je eigen leven. Maak jezelf gelukkig en wees daarvoor niet afhankelijk van iemand anders.
Laat het gewoon los.. denk bij jezelf: ik merk het wel en ondertussen ga ik het zelf leuk hebben, zowel als hij hier is als wanneer hij weg is. Je zal je dan zelf zoveel opgeluchter voelen.
quote:Vickyk schreef op 15 maart 2010 @ 17:11:

Ik verwacht niet dat mijn vriend het zal willen uitmaken. Daarvoor houdt hij echt teveel van mij. Hij heeft zelfs overwogen om met mij te trouwen

Ik denk ook niet dat hij zich geclaimd voelt en daarom niet wil bellen. Hij wilde eerst wel skypen maar nu gaat zijn laptop niet mee. En hij vindt het vermoeiend om elke dag op een vast tijstip te skypen. Ivm tijdsverschil. Hij wil niet dat ik daar op ga wachten.

Ja ik weethet ook niet...ik overweeg om tijdens mijn eigen vakantie maar mijn mobiel in NL te laten. Zodat ik iig 1,5 week rust heb. Ik ga overigens met een vriendinnetje!

Hmmzzz... eerst verwacht je niet dat ie gaat smsen, maar je verwacht het wel min of meer van hem... en nu wil je je telefoon thuislaten omdat je dan 1,5 week rust hebt???

Vureeeeeeeeeemd...
Weet je wat ik zou doen als ik jullie was? Allereerst die mobiel de deur uit doen. Geen gehannes meer over wie wel en wie niet smst.

Daarnaast: mijn vriend gaat over een kleine 2 weken voor 10 dagen op vakantie. Dat is natuurlijk niet te vergelijken met 3 weken, maar ik ga me zo vermaken in die 10 dagen. Ik ga al die programma's kijken die ik wil zien, alle films waar hij toch niks aan vindt, ik hoef niet te overleggen over de auto (want die heb ik gewoon), ik kan eten wat ik wil (hij is niet zo gek op vis enzo)... kortom: ik ga die 10 dagen genieten van mijn "vrijheid".

En natuurlijk zal ik hem best een beetje missen, en hij mij ook, maar ik zal me wel zodanig vermaken dat dat nihil is... Ja, 's avonds in bed... dan wordt het saai en zo... maar overdag en 's avonds??
quote:Vickyk schreef op 16 maart 2010 @ 09:58:

Dus gisteren dacht ik. Ik draai de rollen om. Ik heb mijn mobiel op werk gelaten toen ik naar huis ging en ik dacht: morgen weer een dag om hem te smsen. Gevolg...hij is nu boos. Manipulatie.
If at first you don’t succeed, call it version 1.0

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven