Mode & Beauty alle pijlers

Outlet stores - Converse all star?

16-03-2010 13:57 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik was pas een weekendje in Maastricht en daar kwamen we op zondag een converse outlet store tegen... Toen was ie dus dicht...

Omdat Maastricht wel een erge uithoek is voor mij, ben ik op zoek naar een andere converse outlet shop in het land. Weet iemand er nog meer te zitten? Deze arme student is een paar dagen vrij en wil shoppen En heeft toch een ov-jaarkaart

Alvast bedankt!
In Lelystad zit een outlet van Converse maar ik vind hem qua aanbod erg beperkt.
Is dat in bataviastad?
Een outlet van Converse in Maastricht? Waar dan?
Volgens mij zit er ook eentje in Rosasa (Roosendaal).

Zou je even op de website moeten kijken.
Ja is in Bataviastad. Ik weet trouwens niet of daar makkelijk te komen is met het openbaar vervoer.
Een Converse Store in Rosada? Niet dat ik weet.

Overigens moet je niet bij Rosada denken dat je een leuk dagje uit kunt, ik vind Rosada Heel Erg Stom.
668, the neighbour of the Beast
Zie je, het is er zo stom dat ik er nooit kom, er zit er wél een in Rosada dus
668, the neighbour of the Beast
In Bataviastad (Lelystad) zit een TMS (TopMerkSchoenen), waar Allstars worden verkocht tegen outletprijzen.

In Den Bosch en Tilburg zit ook een TMS, maar in Bataviastad zal je meer keuze qua maten en kleuren hebben.
Afgelopen zondag hadden ze bij TMS geen Allstars te koop in Bataviastad.
quote:Silvy schreef op 16 maart 2010 @ 14:22:

Afgelopen zondag hadden ze bij TMS geen Allstars te koop in Bataviastad.

Hm, er is volgende week nl. een actie met de Allstars in Bataviastad, maar weet niet zeker of zij daar aan meedoen?

In Tilburg en Den Bosch iig wel!

Nu hou ik op met reclame maken.
Oh goed dat ik het weet ;) We waren afgelopen weekend voor dochter op zoek naar All-stars maar dus niets kunnen vinden. Hoop dat ze in die week wat meer keus hebben. Is die actie bij TMS of gewoon bij Converse?
quote:Marels schreef op 16 maart 2010 @ 14:11:

Een Converse Store in Rosada? Niet dat ik weet.

Overigens moet je niet bij Rosada denken dat je een leuk dagje uit kunt, ik vind Rosada Heel Erg Stom.Dat moet je bij Batavia Stad ook niet denken hoor! Dat vind ik nl. Heel Erg Stom.
quote:Silvy schreef op 16 maart 2010 @ 14:26:

Oh goed dat ik het weet ;) We waren afgelopen weekend voor dochter op zoek naar All-stars maar dus niets kunnen vinden. Hoop dat ze in die week wat meer keus hebben. Is die actie bij TMS of gewoon bij Converse?Bij TMS, maar durf niet te zeggen of deze dan ook in Bataviastad geldt, dat antwoord moet ik je even schuldig blijven.
Hm nou daar ga ik dus ook geen 2 uur voor in de trein zitten Dank allemaal!
quote:Lonkaa schreef op 16 maart 2010 @ 13:57:

Ik was pas een weekendje in Maastricht en daar kwamen we op zondag een converse outlet store tegen... Toen was ie dus dicht...

Alvast bedankt!Weet je nog waar hij zat in Maastricht, wellicht ga ik zelf wel een kijkje nemen.
Ik weet geen Converse Outlet store in de buurt, maaaaar ik heb wel laatst een Converse zonnebrillen site gezien (converse-zonnebrillen.nl), misschien dat je hier iets vind?

groetjes!
In de Bataviastad zit dus echt wel een Converse winkel. Een hele grote met een ontzettend groot aanbod, ik was er zondag nog.
quote:Pippa71 schreef op 16 maart 2010 @ 14:34:

[...]

Dat moet je bij Batavia Stad ook niet denken hoor! Dat vind ik nl. Heel Erg Stom. Ben ik niet met je eens, vooral als je doordeweeks gaat heb je vaak hele goeie aanbiedingen. Ik heb bv nog afgelopen woensdag een hele gave broek van O'Neill gekocht. Kosten: 7 euro.
Prijzencircus bij V&D. Vanaf donderdag 25 maart.. Ook Converse all stars...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven