affaire met man van beste vriendin?

16-03-2010 14:46 161 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik weet dat veel mensen me graag willen veroordelen nu,iets beginnen met de man van je beste vriendin is wel het ergste wat je kan doen natuurlijk.

Maar ik had ook nooit verwacht dat het mij zou overkomen..en toch is het nu gebeurd ik ken hem al jaren en al die tijd is er iets tussen ons geweest tot voor kort bleef het bij een goede vriendschap en wat onschuldig flirten in het bijzijn van onze partners maar sinds 2 weken is het veranderd we hebben aan elkaar toegegeven dat we elkaar leuk vinden vanaf dat moment is het verlangen om bij elkaar te zijn erg groot,ik spreek hem elke dag online,en heb hem 1 keer gezien toen zijn we met elkaar naar bed geweest.we hadden afgesproken dat het daar bij zou blijven maar ik ben bang dat dat niet gaat gebeuren ik denk de hele dag aan hem en hij aan mij,toch wil ik mijn vriend niet kwijt en hij zijn vrouw en gezin niet,dus weten we echt wel dat we ermee moeten kappen maar het gevoel wint het steeds..iemand ervaring hiermee?

ik weet wel dat dit natuurlijk een groot risico is we kunnen allebei alles verliezen en het allerergste is nog wel wat doe ik mijn beste vriendinnetje aan..
Ik ben in hetzelfde verhaal de vrouw van jou lover geweest.

Het dubbele verraad heeft mij anderhalf jaar gekost aan therapie.

Bedenk goed waar je mee bezig bent,alles gaat kapot,maar dan ook echt alles...
je geefthet antwoord in de openingszin.........

Dus als je iets echt niet wilt............niet doen/kappen....
Simpel,

gewoon contact afkappen. En tegen elkaar zeggen dat je dit niet wilt, en ook echt contact 100% afkappen. Dan bloeit het uiteindelijk wel dood..
Het is niet iets wat je overkomt, het is iets dat je doet.
Open kaart spelen met je vriend en vervolgens afstand nemen van de vriend van je vriendin. Er dus niks mee doen.

Ik vind dit altijd zo egoistisch. Ik snap best dat je verliefd kan worden, maar moet je daarom maar iedereens wereld op de kop zetten?
.
..popcorn?
Ik klik dit aan en denk 'Moet ik nog komen vertellen dat dit hoe dan ook een slecht plan is en daar uitleg bij geven?'

Nee dus. Gelukkig maar.
Vrienden van ons hebben dit ook meegemaakt. Ze zijn elkaars buren en blijkbaar vond de buurvrouw het toch wel heel erg leuk om met haar buurman te ontdekken hoe het allemaal zat. Uiteindelijk is de vrouw van de buurman erachter gekomen door zijn mailwisselingen te lezen. Nu zijn ze allen nog bij elkaar, maar de vriendschap is wel voorgoed over.

Als je ergens niet uit komt, wik de voor en de nadelen af, vertellen is niet de makkelijkste weg, maar zwijgen kan jou, je relatie en je vrienden (als ze erachter komen) nog meer pijn doen.

Een hele moeilijke keuze, sterkte
Onschuldig flirten in bijzijn van partners me neus....

En het overkomt je niet,een ongeluk of ziekte overkomt je...

En het is niet het gevoel wat wint maar geilheid,mensen zoals jullie hebben geen gevoel anders had je wel 2x gedacht voor je het bed indook met de man van je beste vriendin.

Lekkere vriendin ben jij....
Je beste vriendin?

Als je zo'n kutstreek levert aan je beste vriendin wil ik niet weten wat je je vage kennissen aandoet...

En nee dit is geen veroordeling, heb ik het recht niet toe, alleen oprechte verbazing dat je haar nog je beste vriendin durft te noemen.
Verliefdheid overkomt je, contact zoeken en met elkaar het bed induiken, dat doe je toch echt zelf.
Ik vind dat je topic titel niet klopt: affaire met man van beste vriendin, dit zou moeten zijn: affaire met man van voormalig vriendin.

Want een vriendin ben je niet mee als je dit soort dingen doet.

Waar je nu mee bezig bent kan eigenlijk geen goede afloop krijgen. Wel kun je leed besparen. En dat kan voornamelijk door een keuze te maken. Een keuze die niet makkelijk is maar hier kun je ook niet mee doorgaan.
quote:absoluteEinstein schreef op 16 maart 2010 @ 14:50:

Het is niet iets wat je overkomt, het is iets dat je doet.

Amen to that!

Het overkomt je misschien dat er gevoelens ontwikkelen, maar of je daar iets mee doet is je eigen keus. Het is niet zo dat je opeens zomaar een affaire inrolt....
Ik ken ook zo'n soort geval: Resultaat: 2 huwelijken en 2 25-jarige vriendschappen naar de klote en 4 kinderen met gescheiden ouders. En dan heb ik het nog niet over hoe dit in de wederzijdse families en vriendenkringen is gevallen.

Geniet lekker van de man van je beste vriendin.

Met zulke vriendinnen heb je in ieder geval geen vijanden nodig.
:puke:
Wat een kutstreek!

Mijn vriendin zou je niet moeten zijn!

Ik had je een harde trap na gegeven zodat je een tijd niet zou kunnen *koekkoek*....

Gebruik snel je volle verstand en wees verstandig.
Ik zou niet weten waar ik het zoeken moest als mijn beste vriendin mij zoiets aan zou doen.

Hoe kan je haar nog recht in de ogen kijken. Merkt ze niets aan jou?
Hoe nou overkomen? Je werd ineens wakker met zijn snikkel in je gleuf? Dat je verliefd word overkomt je. Alles daarna is een keuze. Je besodemieterd je partner, je vriendin en maakt het leven van hun kinderen kapot. Chappeau
Heb je wel eens van HOOFDLETTERS gehoord en van punten. Je weet wel deze dingen: ........................

Is toch niet te lezen zo man.
Als je al weet dat je je vriend niet kwijt wil? Waarom ga je er dan mee door? Zo spannend is het allemaal niet hoor. Misschien slim om te vertellen aan je vriend dat je gevoelens hebt voor een ander? Dan haal je het stiekeme er al af, waardoor het waarschijnlijk doodbloedt.

En denk je nu echt dat hij niet stinkt op de wc, uit zijn neus peutert en zijn teennagels knipt?
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
Mijn moeder heeft er ervaring mee. Elf jaar getrouwd en toen bleek haar man het al een tijdje te doen met haar beste vriendin. Ze is er serieus nooit meer overheen gekomen en dat heeft ook z'n effect gehad op haar kinderen (op mij en mijn zussen en de relaties met mannen die wij hebben gehad).

Ik overweeg nu nog om Evelien (die zogenaamde beste vriendin van mijn moeder) een grafkrans te sturen.

Ik hoop toch zo van harte dat ik geen beste vriendin heb die mijn vriend zou willen neuken én er ook werk van maakt.

Het overkomt je.... ik vraag me altijd af hoe zoiets gaat...

I tripped, fell and landed on his dick. Zoiets?
Heb nog eens nagedacht.. ik zou toch liever geen vriendinnen met jou willen zijn.

Want je weet zelf duidelijk niet hoe dat moet.

En ik vind het heel erg dat je moedwillig iemand zoveel pijn aan doet.

Terwijl jij daar alle controle in hebt.

En geen slachtoffer van een situatie bent.
..popcorn?
Het is je overkomen???

Woops lig ik opeens met de man van mijn vriendin in bed,

I hate it when that happens...

tsssss
Wie wind zaait zal storm oogsten
quote:Kwarktaart schreef op 16 maart 2010 @ 14:54:

Verliefdheid overkomt je, contact zoeken en met elkaar het bed induiken, dat doe je toch echt zelf.

Helemaal mee eens.

Ontwijk hem, neem afstand en maak het niet romantischer dan het is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven