affaire met man van beste vriendin?
dinsdag 16 maart 2010 om 14:46
ik weet dat veel mensen me graag willen veroordelen nu,iets beginnen met de man van je beste vriendin is wel het ergste wat je kan doen natuurlijk.
Maar ik had ook nooit verwacht dat het mij zou overkomen..en toch is het nu gebeurd ik ken hem al jaren en al die tijd is er iets tussen ons geweest tot voor kort bleef het bij een goede vriendschap en wat onschuldig flirten in het bijzijn van onze partners maar sinds 2 weken is het veranderd we hebben aan elkaar toegegeven dat we elkaar leuk vinden vanaf dat moment is het verlangen om bij elkaar te zijn erg groot,ik spreek hem elke dag online,en heb hem 1 keer gezien toen zijn we met elkaar naar bed geweest.we hadden afgesproken dat het daar bij zou blijven maar ik ben bang dat dat niet gaat gebeuren ik denk de hele dag aan hem en hij aan mij,toch wil ik mijn vriend niet kwijt en hij zijn vrouw en gezin niet,dus weten we echt wel dat we ermee moeten kappen maar het gevoel wint het steeds..iemand ervaring hiermee?
ik weet wel dat dit natuurlijk een groot risico is we kunnen allebei alles verliezen en het allerergste is nog wel wat doe ik mijn beste vriendinnetje aan..
Maar ik had ook nooit verwacht dat het mij zou overkomen..en toch is het nu gebeurd ik ken hem al jaren en al die tijd is er iets tussen ons geweest tot voor kort bleef het bij een goede vriendschap en wat onschuldig flirten in het bijzijn van onze partners maar sinds 2 weken is het veranderd we hebben aan elkaar toegegeven dat we elkaar leuk vinden vanaf dat moment is het verlangen om bij elkaar te zijn erg groot,ik spreek hem elke dag online,en heb hem 1 keer gezien toen zijn we met elkaar naar bed geweest.we hadden afgesproken dat het daar bij zou blijven maar ik ben bang dat dat niet gaat gebeuren ik denk de hele dag aan hem en hij aan mij,toch wil ik mijn vriend niet kwijt en hij zijn vrouw en gezin niet,dus weten we echt wel dat we ermee moeten kappen maar het gevoel wint het steeds..iemand ervaring hiermee?
ik weet wel dat dit natuurlijk een groot risico is we kunnen allebei alles verliezen en het allerergste is nog wel wat doe ik mijn beste vriendinnetje aan..
dinsdag 16 maart 2010 om 14:51
dinsdag 16 maart 2010 om 14:53
Vrienden van ons hebben dit ook meegemaakt. Ze zijn elkaars buren en blijkbaar vond de buurvrouw het toch wel heel erg leuk om met haar buurman te ontdekken hoe het allemaal zat. Uiteindelijk is de vrouw van de buurman erachter gekomen door zijn mailwisselingen te lezen. Nu zijn ze allen nog bij elkaar, maar de vriendschap is wel voorgoed over.
Als je ergens niet uit komt, wik de voor en de nadelen af, vertellen is niet de makkelijkste weg, maar zwijgen kan jou, je relatie en je vrienden (als ze erachter komen) nog meer pijn doen.
Een hele moeilijke keuze, sterkte
Als je ergens niet uit komt, wik de voor en de nadelen af, vertellen is niet de makkelijkste weg, maar zwijgen kan jou, je relatie en je vrienden (als ze erachter komen) nog meer pijn doen.
Een hele moeilijke keuze, sterkte
dinsdag 16 maart 2010 om 14:53
Onschuldig flirten in bijzijn van partners me neus....
En het overkomt je niet,een ongeluk of ziekte overkomt je...
En het is niet het gevoel wat wint maar geilheid,mensen zoals jullie hebben geen gevoel anders had je wel 2x gedacht voor je het bed indook met de man van je beste vriendin.
Lekkere vriendin ben jij....
En het overkomt je niet,een ongeluk of ziekte overkomt je...
En het is niet het gevoel wat wint maar geilheid,mensen zoals jullie hebben geen gevoel anders had je wel 2x gedacht voor je het bed indook met de man van je beste vriendin.
Lekkere vriendin ben jij....
dinsdag 16 maart 2010 om 14:54
dinsdag 16 maart 2010 om 14:55
Ik vind dat je topic titel niet klopt: affaire met man van beste vriendin, dit zou moeten zijn: affaire met man van voormalig vriendin.
Want een vriendin ben je niet mee als je dit soort dingen doet.
Waar je nu mee bezig bent kan eigenlijk geen goede afloop krijgen. Wel kun je leed besparen. En dat kan voornamelijk door een keuze te maken. Een keuze die niet makkelijk is maar hier kun je ook niet mee doorgaan.
Want een vriendin ben je niet mee als je dit soort dingen doet.
Waar je nu mee bezig bent kan eigenlijk geen goede afloop krijgen. Wel kun je leed besparen. En dat kan voornamelijk door een keuze te maken. Een keuze die niet makkelijk is maar hier kun je ook niet mee doorgaan.
Ik ken ook zo'n soort geval: Resultaat: 2 huwelijken en 2 25-jarige vriendschappen naar de klote en 4 kinderen met gescheiden ouders. En dan heb ik het nog niet over hoe dit in de wederzijdse families en vriendenkringen is gevallen.
Geniet lekker van de man van je beste vriendin.
Met zulke vriendinnen heb je in ieder geval geen vijanden nodig.
Geniet lekker van de man van je beste vriendin.
Met zulke vriendinnen heb je in ieder geval geen vijanden nodig.
dinsdag 16 maart 2010 om 15:00
Als je al weet dat je je vriend niet kwijt wil? Waarom ga je er dan mee door? Zo spannend is het allemaal niet hoor. Misschien slim om te vertellen aan je vriend dat je gevoelens hebt voor een ander? Dan haal je het stiekeme er al af, waardoor het waarschijnlijk doodbloedt.
En denk je nu echt dat hij niet stinkt op de wc, uit zijn neus peutert en zijn teennagels knipt?
En denk je nu echt dat hij niet stinkt op de wc, uit zijn neus peutert en zijn teennagels knipt?
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
dinsdag 16 maart 2010 om 15:00
Mijn moeder heeft er ervaring mee. Elf jaar getrouwd en toen bleek haar man het al een tijdje te doen met haar beste vriendin. Ze is er serieus nooit meer overheen gekomen en dat heeft ook z'n effect gehad op haar kinderen (op mij en mijn zussen en de relaties met mannen die wij hebben gehad).
Ik overweeg nu nog om Evelien (die zogenaamde beste vriendin van mijn moeder) een grafkrans te sturen.
Ik hoop toch zo van harte dat ik geen beste vriendin heb die mijn vriend zou willen neuken én er ook werk van maakt.
Het overkomt je.... ik vraag me altijd af hoe zoiets gaat...
I tripped, fell and landed on his dick. Zoiets?
Ik overweeg nu nog om Evelien (die zogenaamde beste vriendin van mijn moeder) een grafkrans te sturen.
Ik hoop toch zo van harte dat ik geen beste vriendin heb die mijn vriend zou willen neuken én er ook werk van maakt.
Het overkomt je.... ik vraag me altijd af hoe zoiets gaat...
I tripped, fell and landed on his dick. Zoiets?
dinsdag 16 maart 2010 om 15:01