We tetteren verder over onze dieren

dinsdag 16 maart 2010 om 17:55
Etosh, gemiddeld zit er een half uurtje tot drie kwartier tussen de kittens. Maar ik heb er ook wel eens twee in een kwartier gehad en de laatste keer deed de laatste er 12 (!) uur over. Ik dacht dat er niks meer kwam, een uurtje of vier na de laatste naar bed gegaan, volgende ochtend even gekeken, alles ging goed, kijk ik een half uurtje later weer.... poesje dr bij.
oh that purrrrrrrrrfect feeling

dinsdag 16 maart 2010 om 17:58

dinsdag 16 maart 2010 om 18:10

dinsdag 16 maart 2010 om 18:33
Zo, de pizza zit erin. *BURP*
(Maham, waarom eet je zo snel? )
Heb je wel wat te eten en te drinken bij de hand voor jezelf Etosh?
Bij het laatste nest mocht ik niet weg van poes. Ze liep me direct achterna als ik maar even wilde gaan plassen, zelfs midden in een weeensessie. Maar als Kitty (toen pas vijf) bij haar bleef zitten om haar te aaien was het goed. Zo lief, Kitty als perfecte kraamvrouwassistente. Ze deed het geweldig en vond het niet eng of vies of wat dan ook. Bleef heel kalm en rustig en lief. De kanjer .
(Maham, waarom eet je zo snel? )
Heb je wel wat te eten en te drinken bij de hand voor jezelf Etosh?
Bij het laatste nest mocht ik niet weg van poes. Ze liep me direct achterna als ik maar even wilde gaan plassen, zelfs midden in een weeensessie. Maar als Kitty (toen pas vijf) bij haar bleef zitten om haar te aaien was het goed. Zo lief, Kitty als perfecte kraamvrouwassistente. Ze deed het geweldig en vond het niet eng of vies of wat dan ook. Bleef heel kalm en rustig en lief. De kanjer .
oh that purrrrrrrrrfect feeling