We tetteren verder over onze dieren

15-03-2010 18:55 3001 berichten
Al weer het 3e topic! Dames, we doen het goed. Dit wordt het topic van de kittens!

En om hem als eregast er bij te houden, Kootje. De reden voor ons leuke topic.

Vorige topic
Alle reacties Link kopieren
Etosh, zet de gescheurde lakens en de emmer gekookt water maar klaar want als ze nu slijm verliest dan zijn ze echt onderweg.

Voor iedereen hier: dikke knuffel. Wat een verdriet en zorgen allemaal. MV, ik bel je van de week. Leo, jou ook.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Anneke, Farmville is zoiets als second life dacht ik. Maar dan met een boerderie die je helemaal op moet bouwen. Ik speel het niet dus misschien doe ik het wel helemaal te kort hoor met deze omschrijving .
@annekeg: ja die heb ik wel maar die mag ik hier niet neerzetten want dan maak ik reclame. Als ik nou word toegevoegd aan de Hyvesgroep...

@Poez: wat denk je, in uren? Uurtje of vier, vijf vanaf nu? Ze oogt nog niet alsof ze ook maar iets voelt. Heeft het slijm ook niet weggelikt, vandaar dat ik het kon zien.
*kan niet uitgebreid reageren, maar een hele dikke knuffel voor ieder die het nodig heeft *

En Etosha.. JAAAAAAAAA eindelijk!
Poelepoelepoelepoes!
:-) Toch maar even onder de baas z'n tijd ingelogd.

Cocoooooooooooo, zet-tum op meid!!!

Ow Etosha, wat spannend, hou je haaks he? niet van je stokje gaan

Pfff.... en nu proberen gewoon te werken hier, gaat natuurlijk niet lukken, ik wil van minuut tot minuut (geintje) weten wat er gebeurd hoor.

Grote knuffel voor iedereen hier, want ik las ook hele vervelende en verdrietige dingetjes.
Oh, spannend nu hoor. Zou het dan toch gaan gebeuren vandaag? Kunnen we zo tegen een uurtje of 8, wel graag ná het eten en de afwas, foto's verwachten van de kleintjes? Of zelfs de geboorte zelf? (of zitten er hier zwakke magen die dat niet aan kunnen zien?)

Ik wacht geduldig af.
quote:Etosha schreef op 16 maart 2010 @ 14:52:

@annekeg: ja die heb ik wel maar die mag ik hier niet neerzetten want dan maak ik reclame. Als ik nou word toegevoegd aan de Hyvesgroep... Het is even wachten op Biebelie! Die kan je toelaten .
Etosh, mijn nestjes kwamen allemaal 's avonds, maar dat kan aan de kat liggen.
Nou...ik heb de F5 al weer gevonden hoor

Zet 'm op coco!!
Hiya girls,

Spannend Etosh, ik hoop op een voorspoedige baring.

Sops, Male, zoenen van mij.

Mijn schoonvader is naar de arts geweest.

Zes maanden is het vonnis.

Hij is kapot van verdriet, Wé ook, die is daar, zijn broer is er ook.

Ik voel niks nu maar Fien komt zo thuis.

Dan zien we wel verder.
Leo...wat afschuwelijk....ben er stil van....
He bah Eleonora :( wat erg!

Ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen.

Leo voor jullie. Geen andere woorden beschikbaar dan lelijke scheldwoorden en die hou ik even binnenskamers.
Poe hé ik begin hier net weer "even" bij te lezen (wat tetteren we veel dames, leuk!) en zie dat de berichten hier wisselen van heel leuk tot rampzalig

Ik weet gewoon even niet waar ik moet beginnen met reageren.

Leo, ik begin even met jou. Wat een klap zeg...6 maanden... Ik weet eigenlijk ook niet wat ik moet zeggen. Wat kan je zeggen in zo'n geval?? Ik geef je nu maar even een hele dikke knuffel en ik denk aan jullie.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Mag ik om een gunst vragen?

Zouden jullie een kaarsje voor mijn schoonvader willen branden bij het 'kaarsje branden voor...' topic?

Dan kan ik hem dat laten zien.

Hij weet dat ik veel op internet schrijf, dat ik er zo veel uit haal en hoe mensen met elkaar meeleven.

Het kaarsje topic is bij uitstek een plek om dat mee te illustreren.

Hij zal het prachtig vinden als hij 'genoemd' wordt.

Zou ik echt fijn vinden.

Hij heet Opa Veldmuis (dat is de naam die hij van Fien gekregen heeft omdat hij altijd een liedje zingt over een veldmuis en het is zijn Geuzennaam).
Kaarsje brandt Leo... Wat een kutnieuws, ik heb er geen andere woorden voor.

En dan zo'n schril contrast met wat ik nu te melden heb, bah, vind het eigenlijk niks leuk om nu over de kittens van poes te blaten. Maar ik doe het toch maar... poes ligt nu in de werpkist/la. Ze heeft af en toe een minuutje of wat dat ze niet weet hoe ze moet liggen, draaien, andere zij, rug, weer zitten. En dan is ze weer een minuut of vijf, zes rustig, probeert wat weg te soezen. Intussen spint ze de hele tijd. Klinkt voor mij wel alsof het nu begonnen is. Ik hou jullie op de hoogte, laptop en camera staan ernaast!
Leuk Etosha!! Juist nu moet je dat soort dingen blijven melden hier hoor!! Succes ermee, heb je je verpleegstersoutfit al aan??
spijkerbroek en grote verdrinktrui van lief, mag dat ook?

Men, nu is ze weer uit de kist, wilde wat eten, loopt weer een rondje. Ik zal wel verslag blijven doen. Er staat zon in de kamer, in dat streepje is ze gaan liggen om zich wat te wassen. Ze moet er natuurlijk wel kek bij liggen straks, voor de foto's en het kraambezoek.
Het verdriet in de wereld zou niet meer te dragen zijn als er geen goede dingen tegenover zouden staan Etosha. Lekker posten dus meid!
Ik weet dat ook wel. Zelf ook genoeg in de ellende gezeten en dan is het heerlijk om dingen te lezen die happy zijn. Maar het voelt raar om te doen.

Maar goed, Coco dus. Ze is extreem 'waaks' (hoe heet dat bij een kat?) momenteel. De postbode belde net aan met een pakketje en toen ging ze enorm grommen. Hetzelfde toen een meeuw het in zijn hoofd haalde in de lucht al vliegend te krijsen. Wel grappig om te zien. En ik mag nog steeds alles. Ik blijf lekker rustig, aai haar wat en doe verder zo normaal mogelijk. Blijf lekker in de buurt.
Hahaha, wat schattig, een waakse aanstaande mama!

en idd Poezewoes, jij hebt het mooi omschreven.

Ik ga nu even boodschappen doen, ben benieuwd wat de vorderingen zijn als ik terug ben!!
wat lieffff, o, wat een lieve kaarsjes allemaal, ben er superblij mee, dank jullie wel!

Hij zal het geweldig vinden!
Op kaarsje branden al gezet maar hier ook, lieve familie Veldmuis, en Lé, Wé en Fien,

Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Leo, ik steek er hier ook 1 voor jullie aan

He lekker Praatje, fijn al die kaarsen, heel warm.....

Zijn er al jonge poessies inmiddels?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven