We tetteren verder over onze dieren

15-03-2010 18:55 3001 berichten
Al weer het 3e topic! Dames, we doen het goed. Dit wordt het topic van de kittens!

En om hem als eregast er bij te houden, Kootje. De reden voor ons leuke topic.

Vorige topic
Alle reacties Link kopieren
Tjee wat veel mensen die zoveel te dragen hebben, sterkte allemaal. We kunnen de lente nu extra goed gebruiken!

Etosha wat spannend!

Heb definitief besloten de dames uit Harderwijk te adopteren, kan ze helaas pas zaterdag halen ivm de afstand...

Ik hoop dat ze zich snel op hun gemak zullen voelen en me gaan vertrouwen. Keep you posted! Moet nu wel twee namen gaan verzinnen. Ik zoek iets stoers en toch lief, zoals Doris bijvoorbeeld, en lekker af te korten: Doortje.Dorepoortje, Dorieporie etc.
Eli, wat cool!!!!! Gefeliciteerd! Spannend hoor...
Eli, het zal al wennen zijn aan de nieuwe omgeving, is het dan handig om meteen ook nieuwe namen te geven? Of hebben ze nog geen namen?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Hey Eli, dat is een leuk bericht . En nu moet het snel zaterdag worden natuurlijk, je gaat de dagen aftellen! Leuke namen voor een damesduo, poeh. Doris en Day om af te trappen . Of gewoon Doris en Joris, kan best voor een stoere meid!

En Etosh, zijn de weeën al begonnen??

Le, ik doe er nog een zonnestraaltje bij zodat iedereen zich een beetje kan koesteren!

Doris en Renee?

Nymphedora en Tonks?

Ik heb eerst geprobeerd hoe goed mijn katten luisterden naar hun oude namen (niet) en toen heb ik het veranderd.
Deze dames hebben nog geen namen, alleen een nummer

Doris en Day is eigenlijk best leuk!
Eli, gefeliciteerd! En wat een leuke namen inderdaad. Ik zeg: doen.

De weeën zijn hier begonnen. Af en toe trekt haar hele lijfje samen en steekt ze dan ook één achterpoot de lucht in. Ze probeert steeds te likken, maar dat lukt niet, want door haar buik kan ze er niet bij. Onrust ten top: in de kist, eruit, ernaast liggen, op de stoel, weer even poepen, weer in de kist. En dan weer een wee. Wie weet hoe lag dit gaat duren mag het zeggen.
Wat leuk, Eli, gefeliciteerd!! Dan duurt wachten tot zaterdag ineens heel lang hè! Wat fijn dat je deze dames een nieuw huis gaat geven.

Ik vind Pien altijd zo'n leuke poezennaam (ik heb altijd alleen katers gehad dus deze naam zal wel altijd op mijn verlanglijst blijven staat )

En ff denken hoor, wat matcht er goed bij Pien? Doris en Pien kan ook best goed eigenlijk

Ooooh en wat spannend Etosha!!

Ik moest dit bericht even in stukken typen want Fido was stuntpoes aan het spelen op het balkon dus die moest even tot de orde geroepen worden!!
Ik ben mijn eigen bananenschil
@ Eli...misschien is Fay en Bo iets...???

@Etosha...wat retespannend...moet helaas zo achter de computer weg, maar hoop vanavond kleintjes te zien in het forum!!
Leo, dikke knuffel. Een hele stevige! Met zoenen en een zakdoek voor je tranen. Het weten dat iemand komt te overlijden is onverdragelijk. Ik wens jou en de jouwen dan ook alle kracht toe de komende maanden. Kom hier lekker uithuilen, of in de Nor. Wij zijn er hier voor je!
Het kan even duren soms, Etosh. Ik doe weer een gok: tussen 19.00 uur en 19.30 uur het eerste kitten
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Eli, wat een goed nieuws dat je de dames hebt genomen. Ze zijn prachtig. Het schuwe gaat er af. Het vergt veel geduld en liefde. Maar dat komt wel goed toch? Reken op een jaar. En wie weet verrassen ze je wel en kruipen na 3 dagen al op schoot en bed.

Etosha, wat ik me kan herinneren van de bevalling van mijn eerste poes was een paar uurtjes. Het is nu écht begonnen! Je krijgt vandaag kleintjes! Eindelijk....

Voor alle anderen, . Ik vind jullie lief. (ben nog steeds heel snel erg emotioneel, sorrie...)
Hi lieve Tetteraars,

jemig, wat een uiteenlopende berichten! Hele mooie en hele verdrietige..... Ik ga zo direct een kaarsje aansteken voor je schoonpap, Leo. Wat afschuwelijk, zo´n bericht. Niet voor te stellen gewoon. Aan je berichten te lezen zit er zoveel liefde tussen Wé en zijn vader en jullie....

* slik *

Mal, jij hebt het ook flink voor je kiezen zeg. Als ik ook maar een klein stukje zou kunnen overnemen om het leed te verzachten, zou ik het direct doen.

Ik voel me hier altijd een beetje buiten de ´gote-mensen-wereld´ staan, omdat ik gelukkig geen narigheid ken. Wel ooit eens gehad hoor, maar echt niet noemenswaardig. En als ik dit soort dingen dan lees, prijs ik mezelf maar heel gelukkig daarmee.

Voor iedereen die het kan gebruiken: doe lekker je ogen even dicht en voel je zoals deze pluizebolletjes zich moeten voelen. Zachte pootjes om je heen en even heel intens samen zijn en blij zijn met elkaars aanwezigheid. Voel de warmte van de mensen om je heen, die van je houden en waar je zelf van houdt.

quote:Splinter02 schreef op 16 maart 2010 @ 17:14:

[afbeelding]

Zeg maar NEE dan krijg je er 5 ofzo? Zucht..... wat heerlijk.

Eli, namen, mag ik zo terug komen erop?

Heb je een voorkeur? Belle en Beau. Ik denk zo even verder. Maar handig om te weten waar je van houdt. Een forumster hier hebben we een naam verzonnen en is lang maar heel mooi, Phileine.

Nou Etosh, het lijkt te komen. Schoon water/handdoeken/fototoestel en alle andere dingen klaar leggen.
Splinter, wat lief! Ik kroel ze even onder hun lieve kinnetjes en dan moet ik eten gaan maken want straks sporten.

*ga nu even eigen katten kroelen want dit topic roept heel veel emoties op, geen problemen hier maar de kwetsbaarheid van het leven komt gewoon wel hard binnen*

meiden!
Poez, nope! de eerste is binnen! Eh... buiten! Alles goed en gezond zo te zien, rood met zwart vooral. Mama wast, kitten piept. Nageboorte en navelstreng zijn al op. Geboortetijd 17.24 uur.

Ik ben weer weg!
Oh, wat goed, wat vlot! Gaat helemaal goed komen daar!

Rood met zwart: een meisje dus!
Pizza's besteld. Ik ga hier voorlopig niet meer weg natuurlijk

Kitty zit lekker op de dsi en was akkoord met de pizza's
Jaaa, wat leuk! Babypoes 1 is er!
Het allergrappigst was: kitten kwam met een keiharde scheet!

Coco ligt nu even te rusten, nageboorte en navelstreng zijn op, kitten is gewassen en probeert tepel te vinden wat nog niet zo goed lukt, maar vast goed komt. Benieuwd hoe laat de volgende zich aandient!
Hey, goed idee die pizza!

Maar de aardappels stonden al op hier.
Joepiedepoepie! de eerste is er!

btw over de namen van mijn dames: niet te lang (2 lettergrepen max), lekker af te korten, mag wel een beetje stoer. Doris dus bijvoorbeeld.
Dat wordt F5-en!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven