auw.. verstandskies laten trekken

maandag 15 maart 2010 om 18:07
Hallo allemaal,
paar uurtjes geleden mijn verstandskiezen laten trekken.. de onder en bovenkant aan de rechterkant. ik moest het 1e uur mijn kiezen op elkaar houden voor de bloedstolling en moet de komende 6 uur vloeibaar eten.
Zijn hier ervaringsdeskundigen? ik heb op internet gelezen dat je geen melkproducten mag drinken?? wat zou hiervan de reden zijn?
Hebben jullie nog tips voor het eten? En hoe lang hadden jullie nog napijn?
Ik vind het echt vreselijk
Alvast bedankt!
Groetjes
paar uurtjes geleden mijn verstandskiezen laten trekken.. de onder en bovenkant aan de rechterkant. ik moest het 1e uur mijn kiezen op elkaar houden voor de bloedstolling en moet de komende 6 uur vloeibaar eten.
Zijn hier ervaringsdeskundigen? ik heb op internet gelezen dat je geen melkproducten mag drinken?? wat zou hiervan de reden zijn?
Hebben jullie nog tips voor het eten? En hoe lang hadden jullie nog napijn?
Ik vind het echt vreselijk

Alvast bedankt!
Groetjes
dinsdag 16 maart 2010 om 20:47
Ik heb ongeveer dezelfde ervaring als roque. Ik heb precies een week geleden rechtsonder een verstandskies laten wegsnijden en nog steeds een zeurende pijn. Bij mij bleef de verstandskies achter mijn kaak "steken" en kwam daardoor maar gedeeltelijk door, de tandarts moest dus ook een stukje van mijn kaak afslijpen. Ik heb ook Ibuprofen 600 gekregen, vandaag is de eerste dag dat ik geen pijnstillers meer heb genomen. Ik heb er trouwens ook zo'n charmante blauwe (inmiddels gele) plek van de tandarts bij gekregen.
woensdag 17 maart 2010 om 19:59
Nou, vandaag kies nummer twee eruit. Morgen vrees ik met grote vreze: moet morgen weer weerken en ben momenteel gewoon misselijk en draaierig van pijn en van de verdoving . Gelukkig was dit de laatste. Overigens zag gat één er goed uit. Kennelijk is het logisch na een week nog steeds een zeurderig gevoel te hebben...
woensdag 17 maart 2010 om 20:59
Sterkte met de pijn allemaal!
Over een paar weken worden er bij mij op dezelfde dag 2 verstandskiezen onder en 4 gewone kiezen getrokken (verstandskiezen moeten eruit omdat ze op hun kant liggen en andere kiezen worden getrokken vanwege een beugel).
Als ik die verhalen van jullie lees houd ik mijn hart vast! Brrr...
Maar dan ben ik er wel gelijk van af!
Over een paar weken worden er bij mij op dezelfde dag 2 verstandskiezen onder en 4 gewone kiezen getrokken (verstandskiezen moeten eruit omdat ze op hun kant liggen en andere kiezen worden getrokken vanwege een beugel).
Als ik die verhalen van jullie lees houd ik mijn hart vast! Brrr...
Maar dan ben ik er wel gelijk van af!