Of direct bellen, als het jou niet lekker zit natuurlijk. Je ziet vanzelf of ze het moeilijk krijgt of moe wordt en de wee-intensiteit afneemt. Dan direct bellen.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Anoniem_57012
dinsdag 16 maart 2010 om 20:53
Okee, ze heeft niet veel weeën, zit langer tussen dan net. Dus lijkt me dat het dan ook langer duurt. Ze is wel moe.
Bij dezelfde moederpoes bij mij ging 1 nestje helemaal niet goed, naar de DA gegaan want ze kwamen er niet uit. Weeen opwekkers gehad. 2 zijn er toen bij de DA geboren. Ik in mijn eentje met een poes met weeen en 2 pasgeborenen snel naar huis gereden want de DA vond het wel weer goed die lul. Maar uiteindelijk zat er ook 2 uur tussen kitten 2 en 3. Ondanks die weeen opwekkers.
Het nestje erna floepte ze er wel allemaal achter elkaar uit. Zonder da. Tsja, geen peil op te trekken.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Kijk of ze kattenmelk wil om even aan te sterken, ze hebben vaak erge dorst maar ze kan niet weg met die pasgeborenen. Dus even drinken voor haar houden.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Goed om te bellen! Spannend, de 1e 2 gingen zo goed.
Pssst Delphi, ik weet niet wat je al hebt gelezen, maar er zijn er al 2!
Anoniem_57012
dinsdag 16 maart 2010 om 21:03
Okee, fijne arts! Zolang kitten niet zichtbaar is of het vlies rond het en is nog niet op z'n eentje naar buiten gekomen hoef ik me tot 2200 uur geen zorgen te maken. Wel zorgen als mama echt uitgeput lijkt of als de weeën minder krachtig worden.
Hij is er geen voorstander van een keizersnede te doen omdat je daarmee vaak meer kittens verliest dan als er eentje niet goed zou gaan. Hij vond het zeker niet verontrustend.