Postcrossing 4

07-03-2010 12:00 2997 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Nee, Janna helaas nog niet.

Leuke verjaardag, nieuw bestek van mijn ouders. Kaarten van mijn schoonouders, bloemen en een Wii-spel van vriend, bloemen van mijn werk. Met de familie doen we nooit iets omdat dat dan 5 euro voor jouw-gedoe is. Dus eten we een keer per jaar in een restaurant.

Vanavond komen er nog twee mensen.

Een aantal belde vandaag dat ze niet kwamen............dus

VLAAI OVER
Sorry, moest even op stel en sprong weg. Mijn vader zou mij even thuis brengen van de garage. Mijn auto gaat morgen voor de APK, duim met me mee!

Steph, van hier uit dus nogmaals gefeliciteerd!

Mijn mailbox was happy vandaag en mijn brievenbus was dubbel happy! Ik had twee mooie kaarten, een uit Las Vegas, een leuke zwart-wit van bomen. En een uit Wit-Rusland, een oud kaartje met een Middeleeuwse afbeelding, ook heel mooi. En mijn kaart naar Letland is na 7 dagen aangekomen, met een leuk bedankje.

Zo te lezen heeft iedereen wel een leuke postdag gehad toch?

Ik zie iig leuke landen voorbij komen.

Straks maar een nieuw kaartje aanvragen en kijken of ik er een uit de Postcard Store collectie kan sturen!

ik denk dat ik ook maar eens op Google streetview ga kijken! ff checken of ik Ligaa kan zien!

Nu even wachten tot Larf terug is van de snackbar..... hij wilde graag frietjes eten.... ook al mag het niet van Vivian
Doe mij maar een stuk, Steph!!

Stefanie, dat doe ik eigenlijk juist omdat je stef en steph snel verward... maar Stefanie klinkt leuker dan StefanieV he hihi!
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Hihi Stefanie is ook goed dan

Steph, mijn kaartje is pas vandaag op de bus gegaan, ik was het vergeten sorry. Het komt dus veel te laat, tegen dat het bij jou is. Maar toch een heel gelukkige verjaardag en stuur die vlaai maar op, je hebt mijn adres
Steph, van harte!

Hier vandaag 4 kaarten, erg leuk! Nu ff lekker luieren, lange werkdag gehad en daarna vet in de file!
quote:vrouw1968limburg schreef op 16 maart 2010 @ 15:09:

Plakken jullie wel eens, van zo'n postzegel waar zo'n rand omheen zit, waar je de zegel zeg maar normaal uit scheurt, met rand en al op een kaart?

Ik doe dat soms ook, juist als mensen postzegels sparen. Komt gewoon aan hoor!

Vandaag een mooie kaart uit de USA gehad, met dolfijnen erop. Erg mooi! Helaas was de achterkant nogal standaard, maar ja. Nu nog hopen op een Hurray vanavond, kan ik weer een kaartje sturen.
Ooh Teigera, plaatje? Ik heb ook een met dolfijnen gehad uit USA, oranje-achtig dacht ik. Wie weet is het dezelfde
@vrouw1968limburg: Als ik iets krijg van binnen Nederland met een postzegel erop.. probeer ik altijd de stempel eraf te vegen Bij de 'groen-zegels' en de 'kerstzegels' gaat dat vaak erg makkelijk... Ik had dus die enveloppen bewaard en vandaag eraf geweekt. Even laten drogen en je kunt ze weer gebruiken!

Nu klink ik echt als een crimineeltje heheh.....

Iemand uit Portugal wil met me gaan schrijven/kaartjes sturen. Ze spaart postzegels... dus ben benieuwd wat ik dan terug krijg qua kaartjes. Als het me niet bevalt na 1x stop ik er weer mee uiteraard
Wat een vrolijke dag vandaag bij iedereen :-) als eerst Steph: gefeliciteerd!!! :D cool een Wi-spel! ik wil heel graag een wi maar nu moet ik het nog doen met de wi van vrienden haha.

Vandaag in de bus: een heel leuk kaartje van Varisha!! Dankjewel:-) vooral leuk die stickers die je erbij gedaan hebt. Ik had nog nooit een sticker gezien met zo een dingetje erin dan kan bewegen, haha. Heel leuk:-) Oja en ik vind dat het wel telt als een zee-kaartje hoor.

Binnenkort ga ik kaarten kopen in de buurt, 10 voor 5 euro en best leuke kaarten. Jammer genoeg is de magneetstrip van mijn pinpas kapot en moet ik wachten op een nieuwe..

Vandaag heb ik een leuke kaart gekocht voor een vrouw met wie ik altijd swap uit Nieuw Zeeland. Met ook een envelop die helemaal gekleurd is met patronen enzo. En nog een kaart met een molen en gekleurd landschap met tulpen erop voor een man die van landschappen houdt.
Balen van je pinpas Fishie...

2 nieuwe kaarten geschreven... Finland... en... Iran...!!!
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Ooh Iran! wel een byzonder land om een kaarte naartoe te sturen. Ben benieuwd hoelang deze erover doet. Een tijdje terug was er toch ook iemand op het forum die een kaartje naar Iran mocht sturen?
Vandaag een hurray uit tjechie, nog geen kaart weer aangevraagd... wacht nog wel eventjes...
Ik kon me weer niet inhouden en heb weer een kaart aangevraagd, naar Duitsland deze keer. Leuk profiel en ik heb een kaart uit de PCS-collectie gekoren: de pauw. Ze wilde iets kleurrijks en arty..... ik vind 'm wel gepast.

Owww, ik wil ook een kaart naar Iran sturen!
quote:c_estelle schreef op 16 maart 2010 @ 17:47:

[...]

dan ben je misschien wel mijn oude buurvrouw!Wie weet.....ik woonde op nummer 21.
Vandaag een hurray uit Tsjechië, die man was volgens mij een beetje de weg kwijt: "Bonjour Pierre, thanks for your card, blablabla..."

Ik heet toch echt anders, mijn naam lijkt er niet eens op, ik schrijf echt duidelijk. Volgens mij een kleine verwisseling, maar ik heb even op zijn profiel gekeken en kon geen andere kaarten ontdekken waar deze tekst op kon slaan. Misschien een kaart die hij (nog) niet gescand heeft.

Enfin, nieuwe kaart aangevraagd en deze mag naar Thailand. Een vrouw die net gestart is en alleen op haar profiel heeft gezet dat er geen aanstoot gevende onderwerpen op de kaart mogen staan. Een multiview met Hollandse plaatjes dus.
Vandaag 2 Hurray's: USA na 10 dagen en Litouwen na 11 dagen.

Zoals eerder gemeld 6 kaartjes verstuurd.

En zelf ook nog 2 kaarten mogen ontvangen:

Een offical uit USA en een RR-kaartje uit NL

quote:chrisy1 schreef op 16 maart 2010 @ 21:45:

[...]

Wie weet.....ik woonde op nummer 21.Dan ben je meer een buurTvrouw!
Zag op PC dat het 'oude' systeem weer terug is: je kunt nu weer alle kaarten bekijken, niet alleen de laatste 1000 die ge-upload zijn.

Hier is het kabelnet al uren uitgevallen, kan alleen Omroep Brabant en de lokale tv ontvangen. Radio is helemaal dood. Lekker cd's luisteren die ik geen eeuwen gehoord heb. Relaxed avondje1
Hier ook hoor, telefoon doet het ook niet. Kan alleen limburg1 ontvangen, radio idd ook niet.

Raar dat internet het dan wel doet.

Site van Ziggo ligt er ook uit. Heel Nederland die ziggo hebben...
anoniem_45725 wijzigde dit bericht op 16-03-2010 23:06
Reden: vergeten
% gewijzigd
Jeej ik had 2hurrays!EINDELYK!

Nefersis,vreemd zeg die hurray...

Ik lig weer lekker in bed,op myn tel te internetten.
Vrouw1968,soms plak ik zo'n postzegel wel met rand en al op.byv voor n verzamelaar.meestal lukt het niet omdat ik de hele kaart volkalk haha.
Yeaah, ook twee hurray's.
Sweetcandy,toen ik n jaar of 14 was,had ik een penvriendinnetje van de camping.we deden altyd prit over onze postzegels.zo konden we de stempels er makkelyker afvegen.erg he
Hoe was je bday steph?
Fishie,ben bly dat je de kaart leuk vond!en de stickertjes kon ik niet laten.ik vond ze so uber cute!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven