We tetteren verder over onze dieren

15-03-2010 18:55 3001 berichten
Al weer het 3e topic! Dames, we doen het goed. Dit wordt het topic van de kittens!

En om hem als eregast er bij te houden, Kootje. De reden voor ons leuke topic.

Vorige topic
Alle reacties Link kopieren
Ja rooie voor mij mij mij mij!!!

Ach wie hou ik voor de gek...dat krijg ik niet voor elkaar thuis..

MV,jij bent..
Lekker bont nestje! Leuk!
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Heeeeeeee, de kittens van Etosha zijn er!!!!! Leuk!
.
Oh, een rooie leuk!!!

Enneh fotootje?? Please?

Ik ga even tegen mijn eigen poezebeest zeggen dat die andere poes allaaaaang bevallen is, kijken of ze dan snapt dat het de hoogste tijd is :-).
.
Foto's komen, echt. Maar ik kan ze op mijn laptop niet afladen (die begrijpt dit bestandsformaat niet) dus dat doe ik morgen, als ik naar de andere computer kan. Ik wil hier nu niet weg. Maar er zijn foto's genoeg!
Jaaaa, de volgende! Super-Coco
Ik wacht af, in volle spanning! Maar niet via photobucket please, die kan ik op mijn werk niet zien....
En alweer een wee als ik het goed zag... oh goodness...
quote:Mariannanas schreef op 16 maart 2010 @ 21:12:

Ik ga even tegen mijn eigen poezebeest zeggen dat die andere poes allaaaaang bevallen is, kijken of ze dan snapt dat het de hoogste tijd is :-).Laat haar anders even mee-lezen
Bovenbuuf komt heel even dus ik reageer even minder. Geen zorg! En ik voel de buik nog steeds bewegen...
Daar komt nr 4! Verbaast me niet als die vlot op nr 3 komt! Die heeft meegelift op de lange weeen van net!
Ik vind dit zóóó leuk!

We wachten wel hoor:

* is helemaal verguld dat ze ook eindelijk ook eens een klapstoel kan neerzetten *
Ow..... Etosha..... ik voel zo met je mee!

Jongste kind van mij zei al: "Ze maakt vast foto's"

Eh..... ik kom voor de beschuit met muisjes!

Coco, kom op meid, het gaat goed!
Meiden, ik haak ook weer aan hoor . Moet alleen nog even douchen want net getraind. Over een kwartiertje ga ik lezen over nr 4!
quote:biebelie schreef op 16 maart 2010 @ 21:08:

tsss,Splinter...

is dat mijn doekje tegen het bloeden? Niet? Deze dan?

Zou het zoiets worden.....
quote:Splinter02 schreef op 16 maart 2010 @ 21:32:

[...]

Niet? Deze dan? Ja dies fijn
Meiden, wat een dag hier!

Lieve Leo, heel veel voor jou, en We en Fien en Opa Veldmuis. Wat een grote schok en wat een groot verdriet. Alles komt tegelijk. En dan je liefste poes. En Robo. Ik huil met je mee, en straal je een flinke portie warmte en kracht toe.

Male, jij ook een . Jij hebt ook veel op je bord. En ik kan me de teleurstelling goed indenken, al ben je nog niet zo lang bezig. Als je voelde dat het goed zat, en het is toch niet zo, is dat heel erg slikken.

Annekeg, natuurlijk verdien jij ook een . Jij hebt hier altijd voor iedereen een lief woord, en die krijg je nu met rente terug, hoor. Heel begrijpelijk dat je in de rats zit over je rechterarm, een reserve-exemplaar heb je niet. Veel sterkte!

En Ratteke, jij ook een . Jullie verdriet is nog zo vers.

En nu even bij Coco kijken, hoe het daarmee is...
Ik hoop het niet voor Coco... dat zijn er 11!!! Maar het ziet er wel heel erg lekker knuffelig uit, zo'n mand vol kittens....
Ooh,wat erg..

hoor net dat het lichaam van de vermiste Millie gevonden is.

twee huizen van haar eigen huis af.
Ja, best heftig om te horen is dat......

Word ook helemaal zwijmelig van die foto, zit er heel de tijd naar te staren....
Ow Biebelie, wat vreselijk! Oh wat erg, wat ongelofelijk erg voor die ouders.....
Johoo, en dat is drie (toch?)! Ik ben benieuwd hoeveel er uit kruipen!!

Ik moet nog even ernstig bijlezen verder hier maar kom aldoor niet verder vanwege Coco.

Alvast wel een knuffel voor wie 'm nodig heeft (en dan zijn er nogal wat, inclusief ikzelf want dit nogal in een dip de laatste dagen, door alles)
Ik ben mijn eigen bananenschil
Bieb, is ze definitief gevonden?? Er was net al een extra journaal op rtl 4 maar toen konden ze nog niks met zekerheid zeggen (10 min. geleden)
Ik ben mijn eigen bananenschil

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven