Ben ze weer eens kotsbeu!

16-03-2010 20:47 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Forumers!

Het is weer zover! Ik heb weer een dag dat ik "de mannen" kots- en kotsbeu ben. Ik snap ze niet en vandaag wil ik ze ook niet snappen. Heeft iemand zin om met me mee te bitchen??
eh nee. maar succes
Is natuurlijk een stuk minder leuk in mijn uppie
quote:dangeensuus schreef op 16 maart 2010 @ 20:48:

eh nee. maar succes heb je die mail van toen opnw gestuurd
Lucht je hart....
Ja, ik ben het ook kotsbeu dat mijn man hard werkt en veel in het huishouden doet en ook nog eens heel lief voor mij is. Ik heb verdorie nooit es een keer gezeik om eens fijn een topic over te openen.

Zo goed?
Ik ben het toevallig ook kotsbeu vanavond. Pfffffffffffff............... Ruilen?
haha @VL43inder.... zal ik wat extra voor jou zeiken!

@Roos: had weer eens een heerschap met mooie praatjes en beloftes,... die nu even dingen "op een rijtje moet zetten". M.a.w. de mooie praatjes en beloftes, vlogen iets te snel mijn waffel uit en trek het nu allemaal weer terug!
@ eierdoppie: wil je het met ons delen??
Ik wil ook wel meedoen hoor! Ik heb een exemplaar waar ik al maanden mee probeer af te spreken, maar elke keer als de afspraak bijna rond lijkt te zijn, komt er iets tussen, van zijn kant. Na 3 maanden ben ik dan toch maar tot de conclusie gekomen dat hij gewoon kutsmoesjes verzint ipv dat hij er echt niks aan kan doen.
We willen natuurlijk heel graag weten waarom.

Ik spreek bij hoge uitzondering even voor iedereen.
Ok, dan zal ik op speciaal verzoek mijn ontzettend aparte verhaal uit de doeken doen.

Ongeveer 4 maanden geleden heb ik op een internationale datingsite een man leren kennen. Na een week mailen, begon het bellen. Hij belde mij iedere dag. Soms wel 2 of 3 keer per dag. Vier weken geleden heeft hij mij een vliegticket cadeau gedaan en ben ik 9 dagen naar hem toegegaan voor onze 1e "date". We hebben een ontzettend leuke week gehad en hij was dolenthousiast over onze toekomst. Ik zei dat ik nog wel wat moeite had met onze culturele verschillen en dat ik het nog even moest laten bezinken. Hij vol overtuiging dat het allemaal goed zou komen en hij zou over 6 weken naar Nederland komen. Ben koud een week terug, of er is ineens een radiostilte van 4 dagen (terwijl we normaal iedere dag contact hadden). Krijg ik vanmiddag ineens een sms dat hij even tijd nodig heeft,.. om dingen op een rijtje te zetten. Dacht dat hij zo zeker was! Flapdrol!
Nou zie het zo, je hebt negen dagen een leuke vakantieliefde gehad voor nop!
quote:Gaviia schreef op 16 maart 2010 @ 21:03:

Ik wil ook wel meedoen hoor! Ik heb een exemplaar waar ik al maanden mee probeer af te spreken, maar elke keer als de afspraak bijna rond lijkt te zijn, komt er iets tussen, van zijn kant. Na 3 maanden ben ik dan toch maar tot de conclusie gekomen dat hij gewoon kutsmoesjes verzint ipv dat hij er echt niks aan kan doen.Exit dus
Waar ik nu mee zit, is dat deze meneer eerst vanalles roept en zegt te voelen.... en dat hij daarna gaat nadenken of dat eigenlijk wel klopt.
Nou, je mag de mijne gratis komen afhalen.

Wij worstelen hier met het vinden van een nieuwe balans na de komst van ons lieve kindje. Jemig zeg, wat een impact heeft dat op de relatie. We hebben door de komst van ons kleintje te maken met verantwoordelijkheden die niet te negeren of uit te stellen zijn, en die taken komen met name op mijn schouders terecht. Zoals aankleden, eten geven, naar kdv brengen en halen, naar bed brengen. En dat trek ik slecht momenteel. En ik probeer al maanden deze taken meer te delen (we werken beide vier dagen), maar dat lukt me niet. Manlief houdt veel meer vast aan zijn eigen wijze van leven, en dat valt mij niet mee. Had ik nooit verwacht, want ik ken hem als heel actief en behulpzaam. Maar blijkbaar niet in de dingen die zich niet laten doen wanneer je dat wilt, maar die gewoon 'moeten' gebeuren op meer vaste momenten.
Tja misschien is hij wel getrouwd met vijf kinderen, je weet maar nooit
@ eierdoppie: zal ff lekker worden. neem toch aan dat jouw eierdop er toch zeker zelf bij was bij de beslissing om voor een kind te gaan? Maar heb geen idee hoe hem om te turnen in een voorbeeldige vader. Mijn relaties met het andere geslacht hebben meer een haat/liefde verhouding.
Nou,.. dat is het niet Jala5. Heb zijn vriendengroep ontmoet, zijn moeder gesproken, e.d.
@ Eirerdopje; heftig!!! Manlief werkt 5 dagen en ik drie maar alle zorgtaken komen geheel op mijn schouders terecht(doordeweeks). Ondanks dat ik maar 3 dagen werk valt dit af en toe echt zwaar. Met name toen hij nog met de trein ging en iedere week wel een boek uit had, terwijl ik daar nooit tijd voor heb. Aan de andere kant hoef ik mijn bed niet om 5 uur iedere dag uit en kom pas na zevenen binnen. Bij ons gaat het automatisch zo dat manlief in het weekend meer zorgt (dit wil hij zelf!!) of we doen het lekker samen. Zorg dat je het goed bespreekt want 4 dagen werken is voor jou ook veel als de verdeling niet gelijk is! Je leven gaat al zo enorm veranderen! Succes!!
quote:gewoonikke1978 schreef op 16 maart 2010 @ 21:13:

Waar ik nu mee zit, is dat deze meneer eerst vanalles roept en zegt te voelen.... en dat hij daarna gaat nadenken of dat eigenlijk wel klopt.

Hij durfde het niet in je gezicht te zeggen toen je daar was denk ik. Sommige mannen denken namelijk dat vrouwen van suiker zijn.

Ik heb trouwens de regel hoe meer er in het begin van een relatie gezegd wordt over hoe fantastisch het allemaal is en hoe geweldig het is en hoe hij niet weet wat hem overkomt. Hoe minder ik er van geloof. Als het goed zit voel je dat van binnen, zijn veel grote woorden overbodig.
@katoeneke: het was niet dat hij dacht dat ik van suiker was. Ik was namelijk duidelijk tegen hem dat ik niet wist of hij wel de juiste man voor mij was. Hij probeerde vervolgens alles om mij ervan te overtuigen dat ik het wel voor hem was. Als hij me niet wilde kwetsen, had hij ook gewoon niets hierover kunnen zeggen. Want ik heb hem daar niets over gevraagd. Hij begon er steeds over.
So true!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven