Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.

En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
En nu snap ik je post!
Wat balen voor oudste Druif! Jeetje!
668, the neighbour of the Beast
goedemorgen

een dikke knuffel voor Coe, MissM en Druif

Ben blij dat onze katten niet krols kunnen raken. Dat scheelt me een boel nachtrust

Nog een dag werken en dan twee dagen vrij. Heb er nu al zin in
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Oh Druif dat weet ik nog. Wat erg dat het been scheef staat.

Hadden ze niet eerder kunnen alarmeren. 't Is toch alweer een tijdje geleden.

Sterkte.

Ik ga internetbankieren en de belastingpapieren verder uitzoeken.

Pffft er liggen weer een berg rekeningen. Dacht dat ik bij was.

Absurd gewoon.
Kan me voorstellen hoe dat soort gesprekken gaan Mamz... Wat komt jou het beste uit? Tien uur... Nee, dat gaat niet lukken, 12 uur wel. VRAAG HET DAN NIET!!!!!

Ik moest ook 2x nadenken over de post, Buuf... Weet jij toevallig een nestje jonge katjes zonder nieuwe mama??? Ik zou graag weer een huisdier willen.

Weet je wat ik altijd heb?? Als ik midden op de dag een belangrijke afspraak heb, doe ik de hele dag niets. Voor de tijd wacht ik tot ik weg kan, erna ben ik zo blij dat het achter de rug is dat ik nog niets doe...

Ook ik moet van de bank... huppekee
Druif,ik hoop dat het meevalt met dochter in het ziekenhuis.En dat de gyn nu wel naar je luistert!

Vreselijk nieuws ja van Millie!Ik zag gister aan het begin van de avond haar ouders nog op tv.Wat een nachtmerrie!Oudste hier had natuurlijk vragen en die moet je dan beantwoorden...Mam,kan ik de buren nog wel vertrouwen?Moeilijk hoor,dat loslaten.

Ik moet nu steeds weer denken aan het verhaal van Robin Bogers,dat meisje was bij haar buurvrouw pannekoeken gaan eten en nooit meer thuisgekomen.Ze hebben toen alleen een schoentje en een deel van haar beentje gevonden.Ik woonde destijds in die buurt van Breda,had toen zelf nog geen kinderen.Sta ik paar jaar later op het schoolplein,verteld een moeder over haar dochter,blijkt dat dus de moeder van Robin te zijn.Afgrijselijk zoiets!

Mamz,Bor en Marels,ik kom maandag niet,Ukkie is goed genoeg om zijn amandelen te laten verwijderen dus ik zit een paar straten verderop

Telefoontjes zijn gepleegd,ik word later vandaag teruggebeld
Okee, meiden, deal.

En dan nu echt echt echt die computer uit en proberen me te concentreren op bestuursrecht.
Jammer Coetje!!

Ik heb even de planning gewijzigd:

Ga morgen gezellig een dagje naar oma, maar dat betekent dat de administratie vandaag uitgezocht moet worden, want de belastingman komt morgenavond.
Ik neem even mijn boeken mee naar ergens anders. Het gaat me niet lukken om me hier te concentreren. Kutzooi.
Mamz een schop onder je achterwerk. En nu die pc uit. ECHT NU.

De rekeningen vielen mee. Ik had meer dan de helft al betaald alleen niet erop geschreven dat ze al betaald waren.

Lekker toch.

Nu die belastingpapieren nog. Blugh.

Geef mezelf ook maar een schop.

Vanmiddag wil ik met de hond gaan fietsen. En manlief zeurt me de oren van mijn kop om die stomme belasting. Ik ben een rekening kwijt van de apotheker van ¤ 180.-

Wel belangrijk eigenlijk. Dus nu gaan zoeken. NU DUS.

Zwaai zwaai
voor Mamz
3 deuren beneden afgesopt!Jeeesss ik word nog eens een echte huisvrouw.Mijn omaatje zou trots op me zijn!

(vroeger was ik nl een enorme rommelkont)
Oh deuren. Ja die zijn ook nodig aan een sopje toe hier.

Mijn werk belde net, dat ik beeldschermwerk moet gaan doen en dat was niet de afspraak. Nu ging ze de Arbo-arts bellen. Gezeur weer dus. Ik had al een afspraak hierover gemaakt maar diegene die belde wist dus niets.

Komt wel goed schatje, het komt wel goed.
Ik ga maar lachen,iets anders helpt niet!

Belasting heeft mij teruggebeld,ik moet een officieel bezwaar indienen!Snap er de ballen niet meer van.En van officiele bezwaren heb ik geen kaas gegeten.Straks eens zoeken of ik daar wat van kan vinden.

Zoeb,zullen we samen even zennen......:)Het komt goed,wanneer is de vraag
Ik ga de kelderkast leegruimen.
Heb nog aan die mevrouw gevraagd of ik dan misschien met de kinderen bij haar kon komen eten.Vond ze niet zo leuk van me

Maar kom op zeg,ik heb geluk dat vriend bij wil springen,er zijn volgens mij genoeg mensen die niet zo iemand in de buurt hebben.
Wat een gezeik weer Zoeb...

Coetje, goed bezig! Zo voel ik me ook altijd als ik stug aan het poetsen ben, ik was vroeger ook een enoooorme slons en da's nu langzaam aan het bijtrekken.

Ik ben met de administratie bezig. Alles uitzoeken en opruimen, zeg maar. En daar heb ik zooooo'n hekel aan he
Leuk he Coe, belastingdienst?
Jullie werken aanstekelijk. De ramen staan hier open en ik kom helemaal in de schoonmaak-stemming.

Alleen maar in de stemming hoor, want echt iets gedaan heb ik nog niet

Voor Coe, Mamz en Zoeb een teletubbie .

En voor alle anderen die er ook een nodig hebben natuurlijk.

Ha, ik denk trouwens dat mijn buiten-thermometer kapot is. Hij geeft namelijk alweer 18.1 aan.

Oke, hij hangt wel in de zon en uit de wind....

Ik ga even voelen of het echt waar is.
Ik zal eens bij mij kijken Goldie, zover zitten we hemelsbreed niet van elkaar

Dus. Hier geeft ie tien aan, in de schaduw. Het is wel heeeerlijk buiten zeg!
Ik schuif die belasting nog maar even op. Kan de rekening niet vinden. En het is te mooi weer om binnen te blijven.

Arbo-arts belde net dat ik morgen al mag gaan proberen. JIppie.

Even mijn teamleidster terug bellen. En kijken of diegene er is met wie ik die afspraken heb gemaakt.

Ik denk dat ik maar even naar het werk fiets. Moet kunnen met dit weer. En dat praat wat concreter. Ben helemaal happy.
Al mijn papierwerk is uitgezocht.... Pfieuw. Deel wat weg kon weggegooid. Nu zit ik alleen niet met een enorme stapel die in de juiste mappen gesorteerd moet worden...

Zoebie, gaaf dat je morgen al kunt gaan werken!!
das lekker zoeb, dat je morgen alweer aan de slag mag

ik ga zo maar eens wat opruimen denk ik
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Coe, heeft die plaatsvervangende advocaat nog niet gebeld dan? Ik vind het zo'n gek verhaal van de belastingdienst.
Mijn administratie is klaar en uitgezocht en allemaal keurig op volgorde in de goede mapjes opgeruimd

Ik ben hardstikke trots

Nu even pauze, dan de administratie-rommelhoek gelijk netjes maken en de rest van de toko opruimen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven