Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
woensdag 17 maart 2010 om 15:36
Nou lekker dan op mijn werk. Ze zijn het er niet mee eens dat ik alles ga opschrijven en dat iemand anders het dan in moet voeren op de pc. Ik moet het via de pc doen en anders niet. Dacht het niet zeg. Nu ben ik nog niet begonnen of ze beginnen al meteen weer moeilijk de doen.
Morgen van 10 tot 11 werken. Ik hoor het wel van diegene die het plan had. En als het niet kan dan ga ik me maar weer ziek melden. Wat willen ze nu eigenlijk. Ik wil graag werken, maar zij willen blijkbaar niet. Hier kan ik zo schijtziek van worden.
Morgen van 10 tot 11 werken. Ik hoor het wel van diegene die het plan had. En als het niet kan dan ga ik me maar weer ziek melden. Wat willen ze nu eigenlijk. Ik wil graag werken, maar zij willen blijkbaar niet. Hier kan ik zo schijtziek van worden.
woensdag 17 maart 2010 om 16:11
Na heel boos worden en weer het verhaal uitleggen(advocaat weet immers niks van mij heeft hij gebeld en is het beslag van mijn rekening!Hoera!
Geloof dat ie mij eerder vandaag niet goed begrepen had ofzo!En omdat ik van de belasting helemaal een deuzig antwoord kreeg ben ik maar naar de advocaat gefietst.Was lekker om te fietsen en nu begreep hij me dus wel!
Ander probleem,mijn hotmail is gekraakt!Baal er stevig van als ik eraan denk dat iemand anders nu mijn mail kan lezen..
En ik ben zo'n nitwit dat ik niet weet hoe ik het op moet lossen,hopelijk helpt de tip van Marels
Geloof dat ie mij eerder vandaag niet goed begrepen had ofzo!En omdat ik van de belasting helemaal een deuzig antwoord kreeg ben ik maar naar de advocaat gefietst.Was lekker om te fietsen en nu begreep hij me dus wel!
Ander probleem,mijn hotmail is gekraakt!Baal er stevig van als ik eraan denk dat iemand anders nu mijn mail kan lezen..
En ik ben zo'n nitwit dat ik niet weet hoe ik het op moet lossen,hopelijk helpt de tip van Marels
woensdag 17 maart 2010 om 16:13
Jahaaaa Coetje Da's goed nieuws!!
Van je rekening dan, niet van die hotmail.... Weet je al zeker dat ie gekraakt is? Ik vind het wel bizar, ik had er nog nooit van gehoord en ineens hoor ik het van zowel jou als MV. Zouden er dan toch hackers bezig zijn?
Zoebie, balen joh, dat ze niet mee werken.... Superfrustrerend moet dat zijn!
Van je rekening dan, niet van die hotmail.... Weet je al zeker dat ie gekraakt is? Ik vind het wel bizar, ik had er nog nooit van gehoord en ineens hoor ik het van zowel jou als MV. Zouden er dan toch hackers bezig zijn?
Zoebie, balen joh, dat ze niet mee werken.... Superfrustrerend moet dat zijn!
668, the neighbour of the Beast
woensdag 17 maart 2010 om 16:27
Mijn vorige berichtje is niet geplaatst.
Ik ben naar de speeltuin geweest en lees nu net dat ex niet naar de afspraak is gegaan.
Voorlopig weer even proberen uit de paniekmodus te komen dus.
Lekker een heel hoofdstuk weggewerkt vandaag, morgen (en vanavond) nog eentje en dan heb ik in elk geval alles een keer gelezen en een keer goed doorgenomen.
Ik ben naar de speeltuin geweest en lees nu net dat ex niet naar de afspraak is gegaan.
Voorlopig weer even proberen uit de paniekmodus te komen dus.
Lekker een heel hoofdstuk weggewerkt vandaag, morgen (en vanavond) nog eentje en dan heb ik in elk geval alles een keer gelezen en een keer goed doorgenomen.
woensdag 17 maart 2010 om 17:06
Ohhhh meiden... wat een dag! Ik ben werkelijk helemaal afgedraaid.
Om te beginnen het goede nieuws. Ik mag gewoon thuis bevallen. Op de echo was de placenta niet eens te zien, dus er is niets meer aan de hand. Gelukkig. We hebben een uur gewacht...
Met mijn oudste is het minder gunstig. Haar been staat inderdaad schuin. We moesten meteen door voor een foto. De chirurg gaat met de orthopeed overleggen, maar het moet waarschijnlijk wel gecorrigeerd worden. Hoe en wat horen we binnen nu en twee weken. Hij heeft twee opties genoemd, waar ik niet heel blij van werd (optie 1 was een stukje uit het groeibot halen, waardoor deze aan een bepaalde kant stopt met groeien ofzo, optie 2 was een stukje uit het scheenbeen halen zodat deze weer opnieuw aangroeit), maar ja... het is niet anders. Ook hier hadden we een fikse vertraging.
Even geen puf om op de anderen te reageren. Komt straks wel.
Om te beginnen het goede nieuws. Ik mag gewoon thuis bevallen. Op de echo was de placenta niet eens te zien, dus er is niets meer aan de hand. Gelukkig. We hebben een uur gewacht...
Met mijn oudste is het minder gunstig. Haar been staat inderdaad schuin. We moesten meteen door voor een foto. De chirurg gaat met de orthopeed overleggen, maar het moet waarschijnlijk wel gecorrigeerd worden. Hoe en wat horen we binnen nu en twee weken. Hij heeft twee opties genoemd, waar ik niet heel blij van werd (optie 1 was een stukje uit het groeibot halen, waardoor deze aan een bepaalde kant stopt met groeien ofzo, optie 2 was een stukje uit het scheenbeen halen zodat deze weer opnieuw aangroeit), maar ja... het is niet anders. Ook hier hadden we een fikse vertraging.
Even geen puf om op de anderen te reageren. Komt straks wel.
anoniem_35846 wijzigde dit bericht op 17-03-2010 17:07
Reden: even wat 'waarschijnlijken' weggehaald
Reden: even wat 'waarschijnlijken' weggehaald
% gewijzigd
woensdag 17 maart 2010 om 18:53
Jeetje Druifje, wat erg voor jullie oudste en jullie.
Wel fijn dat je thuis mag bevallen, lekker weer eens goed nieuws!
Coe, goed dat gelijk naar je advocaat bent gefietst!
Wordt je zo simpel van, dat het dan opeens allemaal wel kan hè.
Wat een gezeik op je werk zeg Zoeb. Simpele zielen.
Ik heb vandaag lekker gewerkt, het was weer druk met alle moeders en moeders to be.
Boro, ik heb de Jezuskaars al op de wc staan!
Wel fijn dat je thuis mag bevallen, lekker weer eens goed nieuws!
Coe, goed dat gelijk naar je advocaat bent gefietst!
Wordt je zo simpel van, dat het dan opeens allemaal wel kan hè.
Wat een gezeik op je werk zeg Zoeb. Simpele zielen.
Ik heb vandaag lekker gewerkt, het was weer druk met alle moeders en moeders to be.
Boro, ik heb de Jezuskaars al op de wc staan!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
woensdag 17 maart 2010 om 20:05
woensdag 17 maart 2010 om 20:17
Zo dat klinkt hoe dan ook als een flinke ingreep Druif
Weet dochter het zelf ook al en begrijpt ze het?
Wel fijn dat je met een geruster hart de bevalling tegemoet gaat.
Ga je nu ook thuis bevallen?
Hier niet zo'n hele goede dag.
Ondanks het zonnetje kwam in niet echt op gang. En toen kwam Troela sjaggo van school omdat er geen vriendinnetje beschikbaar was om te spelen.
Toen zijn we naar even naar de winkel gegaan, paasspulletjes gekeken bij Xenos en wat lekkere dingen gekocht.
Bij thuiskomst hebben we cakejes gebakken.
Als avondeten hadden we draadjesvlees. De hele dag gesudderd dus dat viel totaal uit elkaar toen ik het uit de pan wilde halen. Lekker!
Veel te veel gegeten, dus net maar een extra groot rondje met de haarbal gelopen als compensatie.
Ik zou heel graag in bad willen maar ik heb nog steeds heel veel last van jeuk, dus dat ga ik maar niet doen.
Pijn in oudste's rug zit er nog steeds, ze beschrijft het als 'zeurderig'. Nog maar even een paar dagen aankijken ...
Gymjuf blijft erbij dat ze de uren in moet halen, ze komt er volgende week op terug wanneer dat dan zou moeten gebeuren.
Vooralsnog denken wij dat het dreigement 'geen examen mogen doen' inderdaad alleen een dreigement is, want het lijkt ons erg onwaarschijnlijk dat ze zoiets beslissen zonder de ouders op de hoogte te stellen, en tot nu toe weten wij officieel nog van niks.
Is er vanavond nog wat op tv wat de moeite is?
Weet dochter het zelf ook al en begrijpt ze het?
Wel fijn dat je met een geruster hart de bevalling tegemoet gaat.
Ga je nu ook thuis bevallen?
Hier niet zo'n hele goede dag.
Ondanks het zonnetje kwam in niet echt op gang. En toen kwam Troela sjaggo van school omdat er geen vriendinnetje beschikbaar was om te spelen.
Toen zijn we naar even naar de winkel gegaan, paasspulletjes gekeken bij Xenos en wat lekkere dingen gekocht.
Bij thuiskomst hebben we cakejes gebakken.
Als avondeten hadden we draadjesvlees. De hele dag gesudderd dus dat viel totaal uit elkaar toen ik het uit de pan wilde halen. Lekker!
Veel te veel gegeten, dus net maar een extra groot rondje met de haarbal gelopen als compensatie.
Ik zou heel graag in bad willen maar ik heb nog steeds heel veel last van jeuk, dus dat ga ik maar niet doen.
Pijn in oudste's rug zit er nog steeds, ze beschrijft het als 'zeurderig'. Nog maar even een paar dagen aankijken ...
Gymjuf blijft erbij dat ze de uren in moet halen, ze komt er volgende week op terug wanneer dat dan zou moeten gebeuren.
Vooralsnog denken wij dat het dreigement 'geen examen mogen doen' inderdaad alleen een dreigement is, want het lijkt ons erg onwaarschijnlijk dat ze zoiets beslissen zonder de ouders op de hoogte te stellen, en tot nu toe weten wij officieel nog van niks.
Is er vanavond nog wat op tv wat de moeite is?
woensdag 17 maart 2010 om 21:23
Totaaaal afgedraaid, en ik had me nog wel zo voorgenomen om eens sociaal te zijn , maar helaas.
Vandaag was ik in DH, op de terug weg ging de tram niet verder dan de helft van de route ivm een bommelding ( oh ja, Vriend zou me halen, maar kon niet ivm werk, daar begon het gedonder al ) Na veel gedoe op DH-centraal aangekomen, daar een kaartje voor de trein gekocht, na een rij van 25 mintuten , toen een trein met vertraging en een late bus...
Ik was ergens tussen 7 uur en half 8 pas thuis Nu zit ik te hangen met een wijntje.
woensdag 17 maart 2010 om 21:31
Na 1 jaar ovén naar grote steden ( eerst af en toe amsterdam, nu DH ) heb ik denk ik 3 zo iets mee gemaakt deze keer was het heftigst , dus het valt mee Maar goddegoddegod, dan ben ik toch wel een dorpse hoor. ( Of eigenlijk Tut is een Durps kinneke, die in paniek raakte toen we op het Spui uitstapten en niet verder konden trammen , ik had al zo'n vermoeden dat of HS of CS niet ver weg meer kon zijn )
woensdag 17 maart 2010 om 21:34
woensdag 17 maart 2010 om 21:38
Zo iets dacht Tut ook blijkbaar. Terror begon vrolijk mee te janken, dus ik liep met "2 jaaankend jong" over straat Op een gegeven moment zei ik : "Nou jongens, nu op houden hoor, jullie zijn verdorie niet autistisch " ik kon er zelf wel om lachen.
woensdag 17 maart 2010 om 21:48
Hahaha, nee ik baste in tranen uit toen een mevrouw uit de pinkstergemeente me probeerde hertebekeren. ( of nou ja, ik hoefde niet te huilen, vond het wel erg irritant )
Ze hoorde de naam van Terror, wat een bijbelse ( joodse ) naam is van oorsprong. Naar een joodse hogepriester.
Dus ze vroeg of ik christen was. "op mijn eigen manier" of ik naar de kerk ging "Nee dank u" of ik dan eens naar maasbach wilde komen "Nee, daar heb ik juist mij buik van vol" Of ze met me mocht bidden. "nu even niet" Waarom niet. "Daarom niet" ... en toen ben ik verder gelopen. Ze riep nog wel "GODS ZEGEN!!!" Bedankt. Die kon ik wel gebruiken ja op de tocht der tochten. ( god voel ik een blogje aankomen zeg )
En wist ik ook weer waar mijn aversie tegen de pinkstergemeente vandaan komt
Ze hoorde de naam van Terror, wat een bijbelse ( joodse ) naam is van oorsprong. Naar een joodse hogepriester.
Dus ze vroeg of ik christen was. "op mijn eigen manier" of ik naar de kerk ging "Nee dank u" of ik dan eens naar maasbach wilde komen "Nee, daar heb ik juist mij buik van vol" Of ze met me mocht bidden. "nu even niet" Waarom niet. "Daarom niet" ... en toen ben ik verder gelopen. Ze riep nog wel "GODS ZEGEN!!!" Bedankt. Die kon ik wel gebruiken ja op de tocht der tochten. ( god voel ik een blogje aankomen zeg )
En wist ik ook weer waar mijn aversie tegen de pinkstergemeente vandaan komt
woensdag 17 maart 2010 om 21:52
Als ik op zondag ga hardlopen, loop ik altijd eerst langs de pinkstergemeente en daarna langs een ander kerkgenootschap.
In mijn zeer slank makende tight.
Die mensen kijken vaak wat vreemd dan, ik snap het niet.
En die mevrouw had gewoon harder moeten bidden voor die tram en zijn bestuurder.
In mijn zeer slank makende tight.
Die mensen kijken vaak wat vreemd dan, ik snap het niet.
En die mevrouw had gewoon harder moeten bidden voor die tram en zijn bestuurder.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
woensdag 17 maart 2010 om 21:57
Ik ben er zo klaar mee Ik ben opgegroeid in "de pinkstergemeente" hier in het dorp. Later een paar dorpen verder op in een sekte terecht gekomen. Daar echt bizarre dingen mee gemaakt, een gehersenspoelde broer, een mevrouw die dmv gebed "genezen" was van haar suikerziekte. Ze moest alleen in haar geloof nog even een grote stap nemen door haar medicatie weg te doen. Dat deed ze, want "hey god had genezen" , 3 dagen later was ze dood.
Het gelieg en gedraai daarom heen. En later ben ik zelf ook nog fiks gekwetst door mensen uit zo'n kerk.
Mijn ouders die als 'Bekend zendingsechtpaar' uitgezonden werden om zendeling te zijn, hun huwelijk klapte binnen 2 jaar na de uitzending naar het oostblok. Terwijl iedereen van God gehoord had dat ze dat moesten doen, dat zendeling zijn enzo.
Toen mijn vader gebroken terug kwam in NL ( Mijn moeder was er met een andere zendeling vandoor gegaan ) werd mijn vader niet gesteund, maar moest hij verantwoording afleggen.
En ga zo maar door.
Gekke jongens die pinkstergemeentemensen.
Neen dank u. Ik hoef niet meer. Ik doe het thuis wel , zoals ik het wil.