Good Luck

16-02-2010 14:03 2785 berichten
Alle reacties Link kopieren
Get ja die Milly. Die ouders, vreselijk....

Josje Open even een ander topic zeg...

Ieks, brand! Oh hel, hoop dat toch nooit mee te maken!

Ben weg, plasje inleveren ivm eventuele blaasontsteking (vast niet) en dan naar -hoera - monkey town ha ha. Eigenlijk zonde van het weer, want het is wel erg lekker. Ach, vanmiddag naar buiten dan.
Niet verzekerd vind ik dan, hoe triest ook, echt wel erg dom...
quote:amalia schreef op 17 maart 2010 @ 09:49:

Get ja die Milly. Die ouders, vreselijk....

Josje Open even een ander topic zeg...

Ieks, brand! Oh hel, hoop dat toch nooit mee te maken!

Ben weg, plasje inleveren ivm eventuele blaasontsteking (vast niet) en dan naar -hoera - monkey town ha ha. Eigenlijk zonde van het weer, want het is wel erg lekker. Ach, vanmiddag naar buiten dan.

Jij bent zeker nog niet in de nieuwe geweest in L?

zow mij zie je niet meer in de Mt bij jou. Of moet zijn dat ze gaan verbouwen

Die nieuwe is echt veeeeeeeeeeeeeeel hygienischer
quote:amalia schreef op 17 maart 2010 @ 09:50:

Niet verzekerd vind ik dan, hoe triest ook, echt wel erg dom...Ik ook.
Goedemorgen! Ik had eigenlijk al een klein uurtje aan het werk moeten zijn (woe ochtend werk ik thuis zodat ik do en vrij om 15.00 al van kantoor weg kan) maar buurvrouw kwam langs om te vragen of we mee willen doen met nieuwe schutting. Buuf is nogal van de klets, dus met een simpel "ja" kwam ik niet weg. Dus nou ja, dan kan ik ook nog wel even forummen.

Och jee, heb nog geen nieuws gezien maar begrijp dat Millie gevonden is... M'n maag keert er van om.

Mamax, wat mooi dat vent Mini zo de weg heeft gewezen. Kippevel.

Amalia, ik sluit me aan bij de andere goedbedoelde adviezen hoor, parkeer de boefjes voor de tv en relax!

Enka, na, wat een mal kind, spugen! Ik zou er niet te veel fuss over maken, hij heeft vast wel door dat hij daar geen vrienden mee maakt. Kop op nog een voor je laatste loodjes AM!

Mal, hoe is het met Mr J, heeft hij nog gespuugd?

Maatje is ook wel wat zoekende hoor, sinds school. Wat bijdehanter/brutaler, en ze doet soms ook heel kattig en bazig naar andere kindjes (inclusief haar vriendinnetje). En thuis soms heel erg aan me hangen en plakken en knuffelig, veel aandacht vragen. Word er soms wel een beetje moe van, moet ervoor oppassen dat ik niet de hele dag op 'dr loop te vitten want dan wordt het een negatieve spiraal. Het arme kind.

Goed, beetje werken nu dan. Buhhh.
Jin, wat goed dat je er zo elke dag op uit gaat met de mannen. Wordt het weer bij jullie ook weer wat beter nu? Ontbijten is wel helemaal the thing to do daar he?! Leuk hoor.

Bam, mooi koffieding heb je gekocht!

Mijn mams wordt vandaag gelaserd (nou ja, haar spataderen dan). Ze ziet er erg tegen op, iemand ervaring mee?
Goedemorgen allemaal,

Vannacht lekker geslapen, dat doet een mens goed. Vanmorgen wel om 6 uur een blote kleuter die bij mij wilde verder slapen. Hij had een ongelukje gehad, alles uitgedaan en toen maar naar mama.

Dat spugen heeft hij gelukkig niet meer gedaan, ik geloof dat hij het heeft begrepen, dat dat niet de bedoeling is. Suze, de juf riep me ook om te zeggen dat ze heel boos op hem was geworden en dat ik dus zou begrijpen waar het over ging als T erover zou beginnen.

L, begint zich op te trekken om te staan. Niet aan spijlen, tafels of zo. Nee alleen aan mijn broek

En dat Milly verhaal , echt wat moet je daar nu van zeggen... Wat ik ook zo erg vind is dat je aan kinderen verteld dat ze niet met vreemden moeten praten/meegaan etc. Maar dit was de buurman die agent is! Op de radio zei ook iemand dat die juist tegen haar kinderen had gezegd "als er ooit eens iets is dan moet je naar die meneer want die is agent"

Kokos, hoe is het nu met Lianne?

Hel,ook wel een keer lekker toch om zo relaxed te beginnen? Dus Maatje toch ook wel wat anders.

Amalia, weet je al wat meer?
wat een kutreclame van olvarit.

Kan geen tekst meer lezen, en hem ook niet wegklikken.

lees later wel
Nog even en ik ga heel hard gillen om die Olvarit-reclame. Opbokken.
Jesses wat irritant zeg. Heb al geklaagd in klaagforum (heej Star ), kan toch niet dit? Opdringerige zooi...
Hoi

Met Lianne gaat het best goed, ze is lekker aan de klets en actief. Gisteravond had ze hele warme wangen en begon ze te huilen en vanaf dat moment was niets goed meer. Ik dacht wel aan koorts maar niet zo hoog als 39.3.

De havermoutvlokken met het natte washandje werken prima, ze heeft dan een hele ochtend geen last.

Net nog lekker buiten geweest.

Ja, dat nieuws van Milly, ontzettend triest Gisteravond zeiden ze dat het forensisch instituut erbij was en toen dacht ik al: lijkt me niet goed.Heel, heel erg triest.

Ik had tranen in mijn ogen toen ik het officiële nieuws vanochtend hoorde.

Ik kom later terug als ze hier beseffen dat het niet werkt met die Olvarit reclame. Hij is ook ontzettend traag.
Ik zag je al Hel
Hoi en doei, geprobeerd bij te lezen, maar ik wordt strontchagrijnig van dat Olvaritgezeik.

Geen nieuws nog van Amalia zag ik.
Olvarir? Das dan wel weer handig van iPhone
Ik zie hier geen Olvaritreclame hoor. Die reclames komen hier sowieso nooit door, dat is wel fijn.

Oh, ik heb overduidelijk (leuke opmerking) een blaasontsteking

Nouja, geen weeën gelukkig. Vanmiddag kuurtje van 5 dagen ophalen en dan weer in een potje piesen om te kijken of het over is.

Hoe kom je hier aan? Nooit eerder gehad. Ik ga eens googelen.

Nee Bam, ik ben niet naar die in L geweest. Dit is veel goedkoper (peuterochtend, 4,50 en niet voor de ouders) en lekker dichtbij. Ik ga een andere keer wel in L kijken. Ik ben ook niet zo hygienisch, dus dat scheelt ha ha.

Oh, vandaar die blaasontsteking

Hel heel herkenbaar van Maatje. Geduld en meeveren

maar.

Oh. L wil Tommy van Sesamstraat een kaart sturen . Eens kijken hoe ik dat voor elkaar ga krijgen.

Waar is Mal??
Oh adres van Sesamstraat gevonden

Komisch
Ik meld me even. Voel me de laatste dagen niet zo top, niet alleen vanwege ongesteldheid maar gewoon alles bij elkaar. Dus ik lees wel mee af en toe maar probeer me een beetje te ontspannen zoals nu door even de tuin te doen. Jonathan al weer redelijk opgeknapt dus weer naar het KDV. Liefs van mij!
Stressed is just desserts spelled backwards
Dacht het al Mal. Doe maar lekker rustig aan hoor!!
Mal, lekker je eigen ding doen meis

Amaal, volgens mij hebben zwangere vrouwen wel vaker blaasontsteking. Hopelijk snel weer over. Ik heb wel eens gelezen dat het drinken van cranberrysap helpt.
Veel verse jus d orange is ook goed, dus je kan je vent aan het werk zetten. Dan plas je wat zuurder namelijk.
Stressed is just desserts spelled backwards
Mamax, de bevalling van Tim houdt me niet dagelijks bezig. Wel komen de herinneringen naar boven als hier bevallingsverhalen worden geschreven. Lijkt me logisch. Ik kan het dan ook weer van me afzetten, want wat je zegt: onze mannetjes doen het prima.

Amaal, aha, weer aan de koop. Snap je wel, is ook zo leuk! Ik zag laatst allemaal nieuwe babykleertjes bij de Hema, heb ik mooi een excuus om wat te kopen voor mijn nichtje die zondag 1 jaar wordt

Jin, leuke en spontane actie van potiëntele vriendin

Enka, L. die zich aan je broek optrekt. Doet Tim ook en knijpt dan heel zachtjes in mijn vel.

Amaal, ha, ha, een kaart naar Sesamstraat. Lianne vroeg een tijd geleden waar Pino en meneer Aart wonen. Dan is het simpel: in Sesamstraat. Daarna vroeg ze: maar was is Sesamstraat dan mam? In Nederland.

Ga weer, meisje was naar bed, is weer wakker en Tim ook.

Goede avond!
Gaat het weer een beetje met je meisje na haar slaapje Kokos? Beterschap voor je pokkekind
Sesamstraat is dus in Hilversum Kokos

Cranberrysap had ik idd ook gelezen. Zal eens een paar pakken inslaan. Aangezien in alleen maar sap, thee, water, cola en koffie drink past het mooi in het rijtje.
Lust je cranberrysap? Anders kun je ook cranberrypillen halen, die werken ook. 'Fijn' dat het een blaasontsteking is!

Mal,

Ga weer, schoonmoeder en nichtje zijn er. Blijven vanavond eten en oppassen, wji hebben de eerste ouseravond van Maxi. Heb me meteen al voor het karretje laten spannen, moet van 18.45-20 uur bij de rapporten zitten en de deur bewaken. Waarom kan ik geen nee zeggen?
Dat is een stom klusje Mamax Veel plezier Ach, ziet iedereen je meteen en kennen ze je al een beetje op het schoolplein

Zou het heel vies zijn die sap? Ik zag bij de appie biologische appel/cranberrysap. Dat zal toch ook wel helpen?

Ben nooit zo van de pillen. Althans, ik heb het idee dat het echte werk beter z'n doel bereikt. Het is toch de bedoeling dat je veel gaat plassen lijkt me?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven