Afvallen met...
woensdag 17 maart 2010 om 20:09
Ik drink ook geen melk in mijn koffie, maar vind het érg lekker om cappuccino's en latte macchiato's te drinken. Xan drinkt trouwens wél melk in zijn koffie, maar maakt gewone koffie uit de Nespresso ook met gewone koffiemelk. Het idee van die melkopschuimer is volgens mij ook niet om 'gewone koffie met melk' te drinken, maar om er 'lekkere koffie's' mee te maken. Ik weet eigenlijk niet hoeveel het in prijs verschilt, maar als het niet zoveel uitmaakt, zou ik het overwegen.
Peas on earth!
woensdag 17 maart 2010 om 21:10
Oh, dat heb ik inderdaad gemist ja!!!
Ik ga even een rondje opruimen in de keuken. Mijn ouders komen morgen (want uitreiking opleiding ) en dan heb ik altijd de neiging op te gaan ruimen. Heb ik op allerlei andere momenten veel minder last van, zeker als er vriendinnen komen maar nu moet het van mezelf opgeruimd zijn
Ik ga even een rondje opruimen in de keuken. Mijn ouders komen morgen (want uitreiking opleiding ) en dan heb ik altijd de neiging op te gaan ruimen. Heb ik op allerlei andere momenten veel minder last van, zeker als er vriendinnen komen maar nu moet het van mezelf opgeruimd zijn
woensdag 17 maart 2010 om 21:11
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 17 maart 2010 @ 21:09:
Ohnee, nog erger! Je hebt gemist dat Maksiem in haar hempje Dennie probeerde te verleiden. Heel onsmakelijk! Ja, dat heb ik nog even gezien zonder het geluid. Wie wil Maxime nou??? En wat deed Danny uberhaupt in haar kamer? Lekte er een kraan ofzo?
Ohnee, nog erger! Je hebt gemist dat Maksiem in haar hempje Dennie probeerde te verleiden. Heel onsmakelijk! Ja, dat heb ik nog even gezien zonder het geluid. Wie wil Maxime nou??? En wat deed Danny uberhaupt in haar kamer? Lekte er een kraan ofzo?
woensdag 17 maart 2010 om 21:12
quote:Drift schreef op 17 maart 2010 @ 21:11:
[...]
Ja, dat heb ik nog even gezien zonder het geluid. Wie wil Maxime nou??? En wat deed Danny uberhaupt in haar kamer? Lekte er een kraan ofzo?
Ja, er was iets met de douche van Maksiem en Dennie ging dat maken. Dennie rukte volgens mij de hele douche van de muur want op wonderbaarlijke wijze begon het te lekker (wat het vertrouwen in zijn klusvaardigheden doet afnemen overigens) en trok hij zijn kleren uit
Leuk van uitreiking morgen!
Oh, en die opruimneigingen in relatie tot bezoek van ouders herken ik
[...]
Ja, dat heb ik nog even gezien zonder het geluid. Wie wil Maxime nou??? En wat deed Danny uberhaupt in haar kamer? Lekte er een kraan ofzo?
Ja, er was iets met de douche van Maksiem en Dennie ging dat maken. Dennie rukte volgens mij de hele douche van de muur want op wonderbaarlijke wijze begon het te lekker (wat het vertrouwen in zijn klusvaardigheden doet afnemen overigens) en trok hij zijn kleren uit
Leuk van uitreiking morgen!
Oh, en die opruimneigingen in relatie tot bezoek van ouders herken ik
Peas on earth!
woensdag 17 maart 2010 om 21:32
om Erwtje en het meisje. Heel subtiel opgelost!
Hier net een taart bedacht/ besteld voor de bruiloft net. Heel leuke vrouw die net een eigen winkeltje heeft opgestart en ook gelijk marsepeintjes in kleur ging kneden en smaakjes liet proeven.
Vanmiddag ook al Heul Duur ondergoed gekocht, dus trouwtechnisch weer een lekkere stap gemaakt.
Hier net een taart bedacht/ besteld voor de bruiloft net. Heel leuke vrouw die net een eigen winkeltje heeft opgestart en ook gelijk marsepeintjes in kleur ging kneden en smaakjes liet proeven.
Vanmiddag ook al Heul Duur ondergoed gekocht, dus trouwtechnisch weer een lekkere stap gemaakt.
woensdag 17 maart 2010 om 21:53
donderdag 18 maart 2010 om 00:12
voor Trouwtechnische stap voortwaarts voor Keessie!
in geval van baal/jankdag mag je altijd bellen/mailen/sms'en Fniel, dat weet je hè?
Wil je trouwens mijn senseo overkopen? Nauwelijks gebruikt, zo'n witte met grijze print.
Ik krijg namelijk een écht espresso-apparaat!
(ik moet wel een paar nieuwe onderdelen voor het apparaat kopen)
Om Erwt en 9-jarig meisje. Jaja... je ontkomt er niet aan: de B-gebeurtenis!
Heel veel plezier morgen Drift!! Nu is het écht!
Ik ben kapot en duik dus lekker m'n bed in. Fijn gebowld en iets teveel gegeten bij het steengrillen. Oeps! Even mezelf terugfluiten dus!
in geval van baal/jankdag mag je altijd bellen/mailen/sms'en Fniel, dat weet je hè?
Wil je trouwens mijn senseo overkopen? Nauwelijks gebruikt, zo'n witte met grijze print.
Ik krijg namelijk een écht espresso-apparaat!
(ik moet wel een paar nieuwe onderdelen voor het apparaat kopen)
Om Erwt en 9-jarig meisje. Jaja... je ontkomt er niet aan: de B-gebeurtenis!
Heel veel plezier morgen Drift!! Nu is het écht!
Ik ben kapot en duik dus lekker m'n bed in. Fijn gebowld en iets teveel gegeten bij het steengrillen. Oeps! Even mezelf terugfluiten dus!