Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

26-02-2010 21:35 5827 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fika!*

Het 11e topic alweer, daar drinken we een kopje op!

En afvallen... dat doen we hier ook nog!

Link naar het 10e topic: Afvallen met... 10x NIEUW!

*Fika = 'koffieleuten' in 't Zweeds. En koffieleuten, dat is wat wij hier doen!
Fijn dat je jankloos bent Vinyl

Moe ben ik ook dus dan hebben we een gezamenlijk iets
Moe: check!

Gelukkig verhuis ik zo weer richting Meerdijk. Daar voel ik me altijd zó goed bij... zo lekker relaxed omdat in mijn leven alles een stuk gemakkelijker gaat
Peas on earth!
Erwt: welke Nespresso machine hebben jullie ook alweer?
Joepie, we richten een moe-cluppie op!

Tijd voor echte lente doorbraak he?
quote:Vinyl schreef op 17 maart 2010 @ 19:48:

Erwt: welke Nespresso machine hebben jullie ook alweer?

Citiz geloof ik... wacht ik google even.

Wil je er ook eentje?
Peas on earth!
Ja: Nespresso Citiz

Het apparaat mét melkopschuimer erbij
Peas on earth!
Ah!

Ja, ik zit wel te dubben. Ik moet toch iets anders, want mijn senseo is nog steeds niet OK.

Maar ik twijfel of ik er eentje met melkopschuimer wil... Ik drink zelf geen melk in de koffie en mijn familie ook niet....
Dan zou ik het geloof ik niet doen Vinyl. Ik drink wel melk in mijn koffie en vind het erg lekker als iemand een koffie apparaat heeft met melkopschuimer maar gewone koffiemelk vind ik ook prima.
Ja, dat bedacht ik me ook...
Morris acteert een beetje heel erg slecht
Ik drink ook geen melk in mijn koffie, maar vind het érg lekker om cappuccino's en latte macchiato's te drinken. Xan drinkt trouwens wél melk in zijn koffie, maar maakt gewone koffie uit de Nespresso ook met gewone koffiemelk. Het idee van die melkopschuimer is volgens mij ook niet om 'gewone koffie met melk' te drinken, maar om er 'lekkere koffie's' mee te maken. Ik weet eigenlijk niet hoeveel het in prijs verschilt, maar als het niet zoveel uitmaakt, zou ik het overwegen.
Peas on earth!
Ik ben net ingeschakeld, want moest even een euhm... Dingetje met Xan uitpraten . Wat heb ik gemist? Morris niet zo te horen
Peas on earth!
Ik ben dat gedoe tussen Dex en Nina ook zat.
Peas on earth!
Patroon: Nina en Deks gelukkig --> Deks verzwijgt/liegt/doet iets --> Nina boos --> Deks in paniek --> Nina en Deks maken het goed --> Nina en Deks gelukkig --> en weer van voor af aan
Peas on earth!
Ohjee... dat zagen we ook helemáál niet aankomen, die zoen...
Peas on earth!
Mmm, ik zat even aan de telefoon en heb daardoor het laatste stuk van goede tijden gemist
Ohhh, dus je hebt gemist dat Nina en Morris gezoend hebben! Jaja
Peas on earth!
Ohnee, nog erger! Je hebt gemist dat Maksiem in haar hempje Dennie probeerde te verleiden. Heel onsmakelijk!
Peas on earth!
Oh, dat heb ik inderdaad gemist ja!!!

Ik ga even een rondje opruimen in de keuken. Mijn ouders komen morgen (want uitreiking opleiding ) en dan heb ik altijd de neiging op te gaan ruimen. Heb ik op allerlei andere momenten veel minder last van, zeker als er vriendinnen komen maar nu moet het van mezelf opgeruimd zijn
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 17 maart 2010 @ 21:09:

Ohnee, nog erger! Je hebt gemist dat Maksiem in haar hempje Dennie probeerde te verleiden. Heel onsmakelijk! Ja, dat heb ik nog even gezien zonder het geluid. Wie wil Maxime nou??? En wat deed Danny uberhaupt in haar kamer? Lekte er een kraan ofzo?
quote:Drift schreef op 17 maart 2010 @ 21:11:

[...]

Ja, dat heb ik nog even gezien zonder het geluid. Wie wil Maxime nou??? En wat deed Danny uberhaupt in haar kamer? Lekte er een kraan ofzo?

Ja, er was iets met de douche van Maksiem en Dennie ging dat maken. Dennie rukte volgens mij de hele douche van de muur want op wonderbaarlijke wijze begon het te lekker (wat het vertrouwen in zijn klusvaardigheden doet afnemen overigens) en trok hij zijn kleren uit

Leuk van uitreiking morgen!

Oh, en die opruimneigingen in relatie tot bezoek van ouders herken ik
Peas on earth!
om Erwtje en het meisje. Heel subtiel opgelost!

Hier net een taart bedacht/ besteld voor de bruiloft net. Heel leuke vrouw die net een eigen winkeltje heeft opgestart en ook gelijk marsepeintjes in kleur ging kneden en smaakjes liet proeven.

Vanmiddag ook al Heul Duur ondergoed gekocht, dus trouwtechnisch weer een lekkere stap gemaakt.
Leuk van lingerie en taart Keesie!

Ik heb inmiddels voldoende opgeruimd voor vandaag vind ik Morgenvroeg nog even snel stofzuigen en dan moeten mijn ouders gewoon in de huiskamer blijven zitten, is er verder niets aan de hand. Bovendien, wat moeten die mensen boven, toch?
voor Trouwtechnische stap voortwaarts voor Keessie!

in geval van baal/jankdag mag je altijd bellen/mailen/sms'en Fniel, dat weet je hè?

Wil je trouwens mijn senseo overkopen? Nauwelijks gebruikt, zo'n witte met grijze print.

Ik krijg namelijk een écht espresso-apparaat!

(ik moet wel een paar nieuwe onderdelen voor het apparaat kopen)

Om Erwt en 9-jarig meisje. Jaja... je ontkomt er niet aan: de B-gebeurtenis!

Heel veel plezier morgen Drift!! Nu is het écht!

Ik ben kapot en duik dus lekker m'n bed in. Fijn gebowld en iets teveel gegeten bij het steengrillen. Oeps! Even mezelf terugfluiten dus!
Argh! Geen internet op t werk. Zit ik hier met m'n goeie gedrag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven