Good Luck

16-02-2010 14:03 2785 berichten
Alle reacties Link kopieren
voor Milly. Wat afschuwelijk, ben er naar van.
Mamax, ik zie je al zitten bij die rapporten. Ik ben ook niet zo´n held in nee zeggen. Je kunt het! :-) .

Enka, wat knap hoor, zo goed de week doorkomen als AM. Best vermoeiend he? Is het een leuk boek?

Star, jaaaaah ben voor een date. Wil je een afspraak maken of me gewoon smsen als er een gat zit in jullie programma?

Mal, .

En ben nog steeds benieuwd naar Bridges!

Amalia, de offerte al binnen? Fijn dat het "maar" een blaasontsteking is!

Kokos hoe gaat het nu met schoonmoeder? Nog nieuws?

Hel, oh een vermoeiende kleuter. Spiraal up! Hier ook een tegen de muur (lees gips) aan lopende kleuter. Het gaat goed, maar is erg vermoeiend. We hebben weer een strijd van ´s ochtends tot ´s avonds, over alles (waar doet ie zijn pyjama aan, wie tilt hem, eet ie wel of niet zijn bord leeg, welk boek lezen we voor, nou ja, over alles dus. Wie pakt zijn sokken en dan ook welke sokken, oh shit, verkeerd hij wilde ze zelf pakken, dus weer ruzie, oh nee toch niet zelf pakken, ik moest het doen, oh shit, verkeerde voetbalsokken gepakt, dus ruzie, oh nee, hij wilde het toch zelf doen, nou ja, zo hebben we het gezellig .
Haha Bam, nooit geweten dat een koffiezetapparaat tot sporten zou aanzetten .
Wat een heerlijk weertje vandaag zeg! Vanmorgen lekker met Sjimmie naar het zwembad geweest en vanmiddag lekker naar de kinderboerderij, heerlijk dagje dus!

Mal nog een beetje opgeschoten in de tuin? Doet je grasmat het nog? Ik hoop dat bij jullie ook het zonnetje snel weer mag gaan schijnen!

Krijg kippenvel van je verhaal Mamax, wat heftig zeg, beide keren en dan ook nog de periode erna, 27,5 week wat een kleintjes zijn het dan nog he! Wat een kanjers dat ze zo gevochten hebben voor hun bestaan!

Maar vertel eens, bij de rapporten en bij de deur gaan zitten???? Wat is het nut daarvan?

Compu veel plezier je weekendje weg! Gezellig samen winkelen en misschien wel lekker op een terrasje zitten!

Hier ook een dwarse kleuter, brutaal, ruzie maken met zijn broertje en chagerijnig zijn. De anekdotes van Jin, Hel, Amaal en Enka zijn hier ook de dagelijkse gang van zaken . Al was het vandaag een hele gezellige dag!
Vrijdag komen we sowieso laat dus dat gaat 'm niet worden Jin. Zondagochtend denk ik beste optie? Of je moet zin hebben op zaterdag de stad in te komen
anoniem_54027 wijzigde dit bericht op 17-03-2010 21:28
Reden: TMI X-D
% gewijzigd
Rapporten bewaken

Zie je al zitten daar met pokerface en Kalasnikov in de aanslag.

Ben wel erg benieuwd naar eerste rapport, zo schattig

Mijn kleuter is al DRIE dagen lief

(Ik herkende de dwarse kinderen hier maar al te goed). Hopelijk blijft het zo.
Gezellig Star bij Jin op de thee! Veel plezier! Of gaan jullie mee naar het educatieve centrum waar Jin zo naar uitkijkt .

Amaal ik zou wel je kuurtje afmaken hoor! Blaasontsteking als je zwanger bent is heel gevaarlijk, dat zou ik niet afdoen met een sappie.

Beterschap voor ons pokkekindje Lianne, Tim volgende week? Hier zaten er precies twee weken tussen voordat ze elkaar besmet hadden.
Wat een vreselijk nieuws van Millie he! Door buurman de agent nog wel
O ja leuk educatief centrum

Nemo is overigens heel leuk.
Juud natuurlijk maak ik het kuurtje af! Hoe kom je erbij dat ik dat niet ga doen?

Ooh, door die pillen. Nee, Mamax zei dat als ik geen sap lust ik pillen zou kunnen nemen in de vorm van cranberry. Maar ik ga gewoon de sap nemen. Én netjes het kuurtje afmaken hoor.

Enka, waar is je man eigenlijk (sorry, zal het gemist hebben danwel (en dat is veel aannemelijker) vergeten zijn)?

Ha, Glen Helder bij DWDD. Zijn vader zit in een band en speelde op onze bruiloft. Erg leuk. Maar dit terzijde

Jin, ik snap wel dat oudste gek wordt van zijn gips. Maar het grootste gedeelte zit erop toch? voor jou en oudste.

Star, wat fijn dat Cee niet meer dwars is. Vandaag begon weer vreselijk, maar ik heb geprobeerd even met ze apart te praten en dat heeft kennelijk geholpen! Ze waren lief. Maar morgen gaat L weer naar school dus kan het tij weer keren...

Hoe zou Mamax het doen bij de deur Volgens mij is het open doen zodat de deur niet open hoeft te staan en verkeerde mensen naar binnen lokt.

L krijgt trouwens pas een rapport na de zomervakantie (nouja het 1e rapport van het volgende jaar dus). Dit jaar nog niet.
dan heb ik het verkeerd begrepen van je antibiotica, gelukkig maar! Gezellig trouwens naar Texel, met z'n viertjes in een huisje?

Is Nemo al leuk voor onze kleuters?
Mijn moeder is er afgelopen vakantie met Cee geweest en die vond het erg leuk. Cee dus
Nemo is wel leuk al denk ik. Zijn er laatst nog op geklommen. Dat was al leuk, dus dan zal het binnen wel helemaal feest zijn.

O maar jouw oudste heeft tenminste een goede reden om dwars te zijn Jin (maakt het voor jou helaas niet minder vermoeiend)! Als Maatje zes weken in het gips moet kun je me wegrdragen denk ik (naa, erg zeg, is hsske zielig voor kind ga ik een beetje lopen klagen dat het voor mama zo vermoeiend is ). Moet erg lachen om je beschrijving, zeer herkenbaar. Hej, wat leuk dat je gaat daten met Star.

Amalia, granberrysap is lekker! Blaasontsteking typische zwangerschapskwaal. Nou ja, "gelukkig" dan maar.

Maatje heeft vandaag haar eerste vriendschapsboekje mee (what happened to peoziealbum?), schattig.
Mamax als doorbitch, hmmmm... Spannend hoor, ouderavond, ben benieuwd (wij pas in juni).

Mal, groot gelijk hoor, lekker buiten bezig zijn, veel beter.

Kokos, Lianne gelukig al weer wat praats!
Doorbitch
Op sneakers kom je er bij Mamax niet in hoor.

Klinkt helemaal leuk Star, je weekendplannen! Ga je nog shoppen daar?
Ik weet niet of we echt aan shoppen toekomen, maar ik ga toch minstens even de Promod in
Als het nou goed gaat vanavond met Mamax moet ze maar solliciteren bij Jimmy Woo
Haa, jaa Mamax bij Jimmy Woo. Komen wij er vast wel in

Hel, ik kreeg ook al een meisje uit de klas van L aan mijn broek: ik heb dit boekje en deze bladzijde is voor Vivianne en daarna mag L hem mee naar huis.

Te schattig toch? Mijn kleine mannetje. Zulke dingen vind ik al zo groot.

Ben nog heel blij dat ik zo'n lekkere gemeende kus op mijn mond krijg bij het wegbrengen en ophalen. Hoe lang zou dat nog duren.. Echt niet cool meer straks.
Dat duurt vast nog wel even Amalia
quote:Star schreef op 17 maart 2010 @ 20:42:

Als het nou goed gaat vanavond met Mamax moet ze maar solliciteren bij Jimmy Woo

En dat is dan ook onze enige kans om ooit de Jimmy Woo binnen te komen....

De promod, wa's da, soort Hema?
Nou en bedankt Hel Ik had nog de illusie...

Hoe is het eigenlijk met die flirt van je?Nog wat van gehoord?
Lollige kleren voor lollige prijzen

http://www.promod.eu/dresses/index.html
Ja Jimmy Woo...zouden moederkloeken ooit nog hip worden? Dan maken we nog een kans
quote:Star schreef op 17 maart 2010 @ 20:41:

Ik weet niet of we echt aan shoppen toekomen, maar ik ga toch minstens even de Promod in OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHH nog een fan! Cewl!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven