Het kasteel

13-10-2009 07:25 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
anoniem_37378 wijzigde dit bericht op 17-03-2010 08:44
Reden: Tijd voor een kasteel in lentejasje
% gewijzigd
met koffie moet je snel zijn, anders koelt ie af!
Hey, wat fijn, een lentekasteel! En lente it is, wauw.

Bloesem, wat een heftige dag voor je! Maar Neef 1jaar is wel erg leuk natuurlijk; gevielzieteerd.

Which reminds me, Mims, de Freule vroeg of ze voortaan Tante Mimsey tegen je mocht zeggen . Die smiley zet ik er alleen bij om jou je niet de touwtjes te laten schrikken, want de vraag was overigens zeer oprecht. Grijnzerdegrijns.
.
Hahahaha, volgens mij vroeg de Freule zich dat een tijdje geleden ook al af. Lief! Toen schrok ik er een beetje van (zie blog en bijbehorend verantwoordelijkheidsgevoel), maar inmiddels... ach, waarom niet.

~nog bredere grijns~
Wat wilde ik nou toch typen?
Dag tante
Nou, ik zal de Freule morgenochtend het heuglijke nieuws brengen, Tante Mims :-).
.
Dat vroeg de freule toch al bij kasteeldate? . Toen dat van de datum ook al ter sprake kwam . Ga zo dat blog lezen mims. Verwaarloos vriendjessite enigszins. Goed netwerkdagje vandaag. Enigszins onvast nu richting huis. Maar het was het waard.
Mims had je mijn smsje gekregen?

Lief je pakketje
En, Suup, slaapt je eigen bed het lekkerst?

**zet koffie neer**

Lente! Lente! Zonnetje! Buitenspelende kindjes!
Ja eigen bed slaapt toch het lekkerste, al moet ik bekennen dat ik de laatste tijd in zoveel andere bedden heb gelegen dat het ook niet zo veel uitmaakt

Iemand nog een bakkie koffie?
Lekker Ik ben weer inhoudsloos, dus ik zit m'n nagels te lakken en voetjes zomerklaar te maken. Heerlijk nutteloos rustgevend en esthetisch verantwoord bezig zijn
Oh nu ik het teruglees klinkt het wel erg sloerie, maar allemaal in het nette.
Haha, ik wilde er net een opmerking over maken Suup, je bent nét op tijd
Die grijns eronder maakt het ook niet kuiser. Zuup, toch....
Wat wilde ik nou toch typen?
Ik zou willen dat er ranzige details waren die ik met jullie kon delen....

Het wordt lente, dan is het toch wel weer tijd voor een vlammende liefde vinden jullie ook niet? Ik voind van wel in ieder geval.
Eensch, Suup. Vlammende liefde hoort bij lente!

Ik ben blij, door het weer, maar ook doordat er op de markt een geweldige schoenenkraam stond. Met heeeeel goedkope schoenen. Heb nu dus 1 paar hoogglans blauwe slanegnprint-pums, 1 paar keurige grijs-streepjes pumps en een paar fuchsia gympies voor 20 euro

Nu maar eens aan de slag met iets nuttigs
Iets nuttigs gedaan. Vissen wat vers water gegeven. Vissentelling gedaan. Tot de slotsom gekomen dat Zowel Bosbes als Mevrouwdevoorzitter foetsie zijn. Bak doorgezocht, geen lijk te vinden.

Oh jee. Hoe kan dat dan? Opgelost? Opgegeten door de anderen? *zwaai vanaf het strand* kattenoppasvriendin belde met dit idee. En het is lekker achter glas uit de wind.
Ik neem aan opgevroten, maar wie weet zijn ze uit de bak geklommen op zoek naar een beter thuis

Strand, da's helemaal niet verkeerd! Heerlijk. Ik ben zo blij dat het lekkerder weer is Veel pelzier!
Ik denk ut ook hoor Tila, dat ze vertrokken zijn. Dat zou een hele onpedagogische verklaring zijn maar wel origineel.

Verder kan ik melden dat het hier een beetje bizarre en verdrietige dagen zijn. Verdriet om collega, die overleden is, toestanden bij de buren met de Buurpuber en de Aso blijkt in hoger beroep te gaan. Hiep hoi, dat kon er wel bij joh. Ik ben vanmiddag dus op de mountainbike geklommen en heb er flink wat boosheid uitgetrapt en Besef ingeademd dat Ik Leef! Deed goed, ook de lieve reacties op Vriendjessite.

Suup, go girl. Nieuwe lente, maak er wat leuks van!!
Bloes, en Mims, en Lil. da's nieniks.

Hoezo gaat de aso in beroep? Wat is dat nou weer voor onzin?
Vertel ik je nog. Maar werkelijk, die man heeft slechts één hersencel, die adem-in adem-uit met vreten, zuipen en neuken coördineert dus ik wens hem Veel Succes.
Post in combi met motto staat voor Sterke Vrouw

Wie wil er koffie?
quote:Bloesem schreef op 18 maart 2010 @ 23:31:

Vertel ik je nog. Maar werkelijk, die man heeft slechts één hersencel, die adem-in adem-uit met vreten, zuipen en neuken coördineert dus ik wens hem Veel Succes.

Of, zoals ik gisteren iemand over een vervelend persoon hoorde zgegen: hij heeft ze wel alle 5 en die staan ook nog op een rijtje, alleen werken ze in ploegendienst.

Bloes, Mims en Lil: sterkte.

Ik ben vandaag de hort op; heb een leuke dag in het vooruitzicht en dus groet ik u allen; zoenen en sterkteknuffels voor hen die dat nodig hebben.
.
Bloes, Mims, Lil wat erg en wat snel en :(. Heel veel sterkte.

Marie fijne dag!

Grrr Bloes, die aso heft ze inderdaad niet allemaal op een rijtje. Extra

Verder vliegt het me allemaal wel weer even aan vandaag, dus ook niet zo blij. Brunchen bij lief vriendinnetje straks dus hopelijk maakt dat weer blijer.
voor Suup. En voor Mims en Bloes en Lil. Hoe is het vandaag op het werk?

Veel plezier m'anas!

Ik ben een jello-regenboog-pudding aan het maken. Voor blije kindjes, maar ook om te zien hoe Lief rilt bij de aanblik ervan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven