FRSSWND

04-01-2010 14:06 2608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, kom er nú maar uit!

Link naar het oude topic.

Is het een jongen of een meisje?

Totaal aantal stemmen: 36

Jongen (17%)
Meisje (28%)
Geen idee (6%)
Ik doe niet mee, want polls zijn voor babybrabbelaars (50%)
Pebbles, dat soort nachten heb ik ook vaak genoeg gehad, dat ik echt niet meer wist of ik uberhaupt gevoed had en welke kant dan enz. Ik dacht meer dat dat kwam omdat het zo'n routine was geworden dan door vermoeidheid, dus dat speelt bij jou vast allebei een rol. Ik geloof absoluut dat je moe bent hor, maar denk dat zo'n stoppen-advies niks helpt. 's Nachts een fles maken is ook vermoeiend

Irritant Wind, zo'n boerend kind.

Nu snel naar SG voor baandetails Sjaak. Inderdaad nog van harte, dat vergat ik nog helemaal te zeggen!
Ik zie 'm niet meer Nathje, die olvaritreclame. Wel aan de zijkant, maar niet meer dwars door je beeld en niet weg te klikken.
quote:Wind schreef op 17 maart 2010 @ 19:57:

Oh, en Lien... in het kader gedeelde smart. Vandaag twee vriendjes mee met KW en één jongetje bleef boeren. Niet normaal. En dan niet een oprisping en dan pardon zeggen, nee... echt hard boeren voor de lol. Hij was ook niet onder de indruk dat ik zei dat ik dat niet wilde en ging gewoon door. Ze wonen dus niet alleen in Lienstad die irritante speeldates.

Die wonen hier ook.

In huis....

Het is echt Sum zijn nieuwe ding, om de hele tijd boeren te laten. Zegt er dan wel pardon na, maar doet het zo overduidelijk expres. En waar hij normaal echt best goed luistert krijg ik dit maar niet aan zijn verstand. Dus nu zet ik hem na iedere boer in de hoek, en het begint geloof ik eindelijk vruchten af te werpen. Maar op het kinderdagverblijf doet ie het dus ook, ik schaam me dood!
Het klinkt echt superleuk Nathje, even snel een heel huis inrichten! Zal wel reteveel werk zijn, maar het klinkt inderdaad als zo'n leuk home-makeover programma.

Ik heb dat nooit gehad die wazige nachten, maar was echt heus heel moe . Ik was altijd heel wakker tijdens het voeden, viel ook nooit in slaap. Maar 's nachts flessen maken is echt veel vermoeiender. Ik weet nog toen Dim met de bv stopte ik dacht dat hij dan wel door zou gaan slapen, dat zei iedereen tenslotte altijd. Nou mooi niet, kon ik om de 4 uur naar beneden om een fles te maken. Nou ja, Sjaak kon het ook, dat was dan wel weer een voordeel .

Ik moet nog een interview voorbereiden dus ben er weer vandoor!
Nahtje, waarom bedenken die mensen dan niet eerder dat ze hun huis in willen richten?

Wat een stressprojecten zullen dat zijn voor jullie zeg!

Schorrie boert ook voor de lol. Lijkt me heel normaal gedrag voor een kind van deze leeftijd eerlijk gezegd. Ik zou het wel vervelend vinden, maar niet schokkend ofzo. Ik irriteer me niet zo snel aan kinderen merk ik, richt me over het algemeen op hun leuke kanten. Mijn kind zal bij een ander ook weleens iets doen wat niet zo netjes is, maar ik hoop toch wel dat hij dan niet direct in het hoekje irritante speeldate gestopt wordt. Dus zelf zal ik dat ook niet snel doen.

Ik had ook vaak met voeden dat ik zonder dat ik het door had in slaap viel, en dan een uur later wakker werd met Knorrie nog aan de borst, ook slapend. Schrok dan soms wel omdat ik het niet eens direct doorhad dat hij daar lag.

Hoe doen jullie dat nu 's nachts eigenlijk Wind, met ZCHT voeden? Maak je dan beneden een fles klaar, of heb je spullen op je slaapkamer staan?
Oh maar Sum laat echt niet gewoon een boer voor de lol Morrie, die laat er echt gewoon zeven achter elkaar, en als ik 'm niet in de hoek zou zetten waren het er zo 70 . Wel knap dat ie het kan eigenlijk, ik doe het hem niet na .
quote:lilalore schreef op 17 maart 2010 @ 20:33:

Oh maar Sum laat echt niet gewoon een boer voor de lol Morrie, die laat er echt gewoon zeven achter elkaar, en als ik 'm niet in de hoek zou zetten waren het er zo 70 . Wel knap dat ie het kan eigenlijk, ik doe het hem niet na .

O maar dat doet Schorrie ook, daarom zeg ik ook dat ik denk dat het geen abnormaal gedrag is. De vriendjes van Schorrie die hier spelen doen het ook namelijk .

Dus ik bedoelde niet dat je niet moet proberen om het af te leren, maar dat ik zelf een kind dat zoiets doet niet gelijk irritant vind.
KW doet het ook hoor dat boeren. Sinds een tijdje is het helemaal leuk. Althans.. dat denkt hij. En net als LLL corrigeer ik dat wel want vind het geen fijn gedrag en al helemaal niet als hij dat ook ergens anders zou doen. Dus zeggen we dat hij als hij een boer moet laten het binnensmonds moet proberen en op zijn minst pardon mag zeggen daarna.

Dit jongetje was gewoon niet onder de indruk van mijn waarschuwingen. En ik merk dat ik dat vervelend vind en hoop dat KW wel luistert naar de moeder van vriendjes. Dit jongetje ging gewoon door en zat me uit te dagen, nee, dan zie ik even de leuke kant niet meer van dat ventje

Een fase dus van 5 jarigen dat boeren

Net als dat hij nu in zijn tieten/borstenfase zit. En dan heeft KW nog een kopieermachine als broertje en die zegt alles na. Echt fijn. KW en BRS mochten vorige week eten bij een vriendje van KW en die moeder vertelde me bij het ophalen dat BRS tegen haar had gezegd (uit het niets) "mooie borsten heb jij"

Gelukkig kon ze de lol er van in zien>

Oh, CM begint weer!
Gelukkig zei hij dat hij ze mooi vond, die borsten .

Schorrie heeft dat nog niet, die borsten fase. Komt dan dus over anderhalve maand .

Ik heb dat eigenlijk altijd al gehad, dat ik in kinderen toch vooral hun leuke kanten zie. Ik vind eigenlijk elk kind leuk, enkele extreme uitzonderingen daar gelaten.
quote:Wind schreef op 17 maart 2010 @ 20:53:

Een fase dus van 5 jarigen dat boeren

Nee hoor, Sum is pas 3 . Maar heeeeeel voorlijk, dat blijkt maar weer. En ik vind kinderen die echt niet luisteren ook heel irritant. Maar ja, die hebben wij hier ook niet echt, dat zijn altijd randstadkinderen .
Ja, Sum is 3 jaar.

Ik haal die twee elke keer door elkaar!

Als Schorrie in de meivakantie hier weer heeft gelogeerd dan zit hij waarschijnlijk in zijn borstenfase Heeft hij inspiratie opgedaan.
Hij vroeg vanavond bij het naar bed gaan nog 'Wanneer ga ik weer een keer bij KW van Woonplaats logeren?' Hij heeft er dus wel weer zin in!
Leuk! KW zei vandaag nog "dat zingt Schorrie Morrie (voornaam + achternaam en dat terwijl hij maar 1 Schorrie kent, maar hij zit ook in de "ik-vind-achternamen-interessant-fase" ) ook altijd 's ochtends met zijn vader hé?

Ik heb namelijk een cd van Herman van Veen (Vogelvlucht) geleend van mijn moeder naar aanleiding van een aflevering van DWDD waar Herman in zat. Ik ben opgegroeid met Herman van Veen, Robert Long, Rob de Nijs. Noem ze maar op. Toen vond ik het verschrikkelijk maar vind dat Herman van Veen echt mooie liedjes heeft en een niet te evenaren mooie stem. Dus daarom cd geleend en daar staat ook 'opzij' op. Die cd ligt in de auto en we draaien alleen maar 'opzij' (heel hard) en zingen de hele tekst mee sinds ik KW heb verteld dat Harrie en Schorrie dat 's ochtends weleens zongen als ze haast hadden. Dat heb jij weleens verteld, ik onthouden en dus nu aan KW verteld.
Dat is zo'n lekker blij nummer, zijn mijn koters ook dol op.

Boeren doen ze niet tot nauwelijks, gelukkig (of zal dat dan nog komen ).

Dim Sum Wind, dus Dim was er eerder dan Sum .

En ik ga even de site bestuderen waar ik morgen op gesprek ga. Vraag is 1 a 2 dagen, ik heb de opdracht gezien en dat is al stevig in 3 a 4 dagen, dat wordt nog wat . Eerst maar eens kijken en kennismaken, wellicht is het heftiger op papier dan in het echt.
quote:lien schreef op 17 maart 2010 @ 21:59:

Dat is zo'n lekker blij nummer, zijn mijn koters ook dol op.

Dim Sum Wind, dus Dim was er eerder dan Sum .

Weltrusten!
BNJMN staat hier voor het raam met vingertje voor z'n mond heel lief ssssst te roepen tegen de kwetterende vogels buiten. Hij vindt het kennelijk teveel lawaai, de schat .
Ja, het Dim Sum ezelsbruggetje had ik al, maar dan nog onthouden hebben om wie het ook alweer ging als je al in het reageervenster zit. En dat is héél moeilijk

Oeh, spannend Lien!

Succes.

Lekker weertje!

Nu even KW halen.
Jullie moeten maar gewoon een keertje hier komen eten met zijn allen, als je mijn Dim en Sum eenmaal ontmoet hebt vergeet je ze noooooit meer .

Drukdrukdruk hier, zonde hoor met zulk prachtig weer! Maar zelfs vanachter het raam is het nog lekker.
ZCHT lacht en maakt hele schattige geluidjes.

Zo lief!
Even snelle update: Pebblo heeft een chronische ziekte: sarcoïdose. Het wordt nog verder onderzocht, in academisch ziekenhuis. Wel erg, ik moet me er nog in verdiepen, maar gelukkig minder erg dan kanker... Feit is dat hij zijn levensstijl moet aanpassen.

Moet nu verder werken, anders komt het niet af. Later meer.
Ik wilde net even gaan opzoeken of Pebblo vandaag de vervolgafspraak had. Ja dus.

Jee, een chronische ziekte waar hij zijn levensstijl voor moet aanpassen, dat klinkt heftig! Maar inderdaad gelukkig geen kanker waar je zo bang voor was. Ga even googelen want heb er nog nooit van gehoord.
Tjee, Pebbles.... fijn dat jullie eindelijk weten wat Pebblo mankeert en dat hij er nu naar kan handelen. Wel balen dat het chronisch is en dat hij zijn levensstijl moet aanpassen. Ben wel benieuwd wat er anders moet. Ik ga even googlen op sarcoïdose.
quote:lilalore schreef op 18 maart 2010 @ 12:14:

Jullie moeten maar gewoon een keertje hier komen eten met zijn allen, als je mijn Dim en Sum eenmaal ontmoet hebt vergeet je ze noooooit meer .

Drukdrukdruk hier, zonde hoor met zulk prachtig weer! Maar zelfs vanachter het raam is het nog lekker.ik wil wel bij jou eten, zullen daarvoor datumprikkeren?
Oké, spontane ontsteking die zich ophopen in het lichaam en waardoor je ontstekingsreacties vertoont (oa koorts). Het is een sluimerende ziekte en komt niet veel voor.

Maar ik lees ook op de site van de belangenvereniging van sarcoïdose dat van alle patiënten met sarcoïdose de ziekte bij 70% binnen een periode van twee jaar verdwijnt. Kan daar ook sprake van zijn bij Pebblo omdat je het hebt over chronisch of is dat dan al bij voorbaat uitgesloten?

Krijgt hij nu medicijnen?

Ben benieuwd hoe nu verder.
Pebb, gelukkig geen kanker. Chronische ziekte moet ik nog opzoeken, klinkt ook niet als een feest. Maar als je er mee kunt leven is het altijd minder erg dan longkanker denk ik?

Even spuien, ga zo sporten dus even ego, maar bij jullie kan ik even mijn gal spuwen ;-):

Harrie heeft vanmiddag toegezegd dat zoontje van vriendin en vriend-die-dood-is morgenavond mag komen logeren, tot zondag.

Daar baal ik al een beetje van want is wel erg kort dag. Daarnaast ben ik zelf morgen aan het werk en 's avonds weg, én zaterdagavond komt mijn neefje ook logeren, daar had Harrie even niet aan gedacht. Dus ik zou niet weten op wat voor bed en ik welke kamer zoontje dan moet slapen.

Harrie vond dat hij niet kon weigeren want hij had het jochie gezegd dat hij áltijd welkom was. Ik kan hem best begrijpen, maar vind het toch vervelend en vind dat hij zulke dingen niet zo letterlijk moet nemen; iedereen zal begrijpen als je een dag van tevoren belt dat het dan zo kan zijn dat het niet uitkomt. Maar volgens Harrie is er niets zo erg als je vader verliezen en dús mag het jochie altijd komen.

En nu moet ik sporten, en Harrie moest net nog even werken, dus we kunnen het er niet eens over hebben want nu brengt hij Schorrie naar bed. Ja vanavond om half 10 als ik weer terug ben kunnen we nog net voor het slapen gaan even van gedachten wisselen.

Ik stoor me daar dus aan en ik weet zeker dat jullie dat begrijpen .

Komt nog bij dat ik er ook gewoon een beetje tegenop zie, zo'n jochie met verdriet in huis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven