3000+ still going strong! deel 41
zondag 14 maart 2010 om 12:48
14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 41 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!
Regels? 3 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
donderdag 18 maart 2010 om 11:48
Hallo!
Hahaha, Lunaan, wat een leuke Monchichi, ik zeg wel tegen mijn dochter dat ze d'r Chantal moet noemen
Aj, Freak, verf die niet dekt, was dat die verf uit aanbieding?
Ik ga duimen voor Sgaapje
En ik ben uitgeshopt geloof ik, zelfs de traktatie is al binnen met een hoop gesprokkel, waarom zijn die creatieve uitbarstingen van mij toch zo prijzig, zucht...
en nu ga ik weer eventjes verder,
Hahaha, Lunaan, wat een leuke Monchichi, ik zeg wel tegen mijn dochter dat ze d'r Chantal moet noemen
Aj, Freak, verf die niet dekt, was dat die verf uit aanbieding?
Ik ga duimen voor Sgaapje
En ik ben uitgeshopt geloof ik, zelfs de traktatie is al binnen met een hoop gesprokkel, waarom zijn die creatieve uitbarstingen van mij toch zo prijzig, zucht...
en nu ga ik weer eventjes verder,
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
donderdag 18 maart 2010 om 12:19
donderdag 18 maart 2010 om 13:32
quote:lunaan schreef op 18 maart 2010 @ 12:46:
Heej Choco...
Ik had graag willen helpen Straatje, ik ben dol op knutselen. Vind dat gezellig...Of is dat erg Libellerig van mij?
geeft niets hoor, ik ben ook al besmet....X-D
Maar leuk dat je wel wilde mee helpen zou inderdaad gezellig zijn.
Floor, geniet van de zon, het is echt lekker buiten, ik ga zo ook weer naar buiten met de hond ( als hond dat wil want hij ligt lui op de poef nu)
Heej Choco...
Ik had graag willen helpen Straatje, ik ben dol op knutselen. Vind dat gezellig...Of is dat erg Libellerig van mij?
geeft niets hoor, ik ben ook al besmet....X-D
Maar leuk dat je wel wilde mee helpen zou inderdaad gezellig zijn.
Floor, geniet van de zon, het is echt lekker buiten, ik ga zo ook weer naar buiten met de hond ( als hond dat wil want hij ligt lui op de poef nu)
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.