3000+ still going strong! deel 41

14-03-2010 12:48 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren

14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 41 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!

Regels? 3 maar:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Pauze is weer om!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Pauze is weer om!

Alles weer bijgelezen!

Minny Van harte met je nieuwe baan!

Hiep Hiep Hoera voor haast jarig Steegje....

Hier een kadootje van tante Luun....

Oja

Hoi enne laters...
SVP allemaal duimen voor sgaapie, heeft mooi huisje op het oog....Wie weet.... Ik hoop... maar het wordt lastig
Heb ik dat?!
Hallo!

Hahaha, Lunaan, wat een leuke Monchichi, ik zeg wel tegen mijn dochter dat ze d'r Chantal moet noemen

Aj, Freak, verf die niet dekt, was dat die verf uit aanbieding?

Ik ga duimen voor Sgaapje

En ik ben uitgeshopt geloof ik, zelfs de traktatie is al binnen met een hoop gesprokkel, waarom zijn die creatieve uitbarstingen van mij toch zo prijzig, zucht...

en nu ga ik weer eventjes verder,
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Ik ben duimen voor sgaapie, duimen voor vriendin, gefeliciteerd straatjes mini! Hopelijk word het nog wat freak, BAM fijn dat je verjaardag leuk was (maar zal LLL er nog wel even op aanspreken hoor! ) en ehm.. Morning allemaal?
En Min gefeliciteerd met je baan! Top! En friez, te laat maar alsnog gefeli met je paps, en bank ik heb erg zitten lachrn net
En ik wil niet opstaan. Niet te merken he..
Ben er al uit. Moet vanmiddag naar de kraker en verder geen plannen.. Nu zit ik aan de koffie en een peuk. En ga zo maar douchen want ik praat tegen mezrlf hihi.. Tot later!
Choco, ah, je hebt al een afspraak voor de middag, anders was je hier hartelijk welkom om samen de traktatie in elkaar te knutselen en dus veel eitjes en toestanden ergens op of in prutsen
Zou het zo doen, lief dat je het aanbiedt! Maar ga maar weer verder met de bedankjes. Moet ook gebeuren en dan ben ik ook bezig. Succes straatje, ik ga nu douchen!
Heej Choco...

Ik had graag willen helpen Straatje, ik ben dol op knutselen. Vind dat gezellig...Of is dat erg Libellerig van mij?
Druk druk druk, zeg maar.

Maar nu even metime
Minny een neiuwe baan ?

Das mooi!
goede middag dames, straat gefeliciteerd
Heuj Zus en Bankje...

Pffff het was effe zoeken, maar ik heb het goede nieuws van No gevonden... Heel fijn om te lezen No, maar nog veel fijner om te horen

Sorry hoor. Weinig tijd. Ik moet in de zon zitten!

quote:lunaan schreef op 18 maart 2010 @ 12:46:

Heej Choco...

Ik had graag willen helpen Straatje, ik ben dol op knutselen. Vind dat gezellig...Of is dat erg Libellerig van mij?

geeft niets hoor, ik ben ook al besmet....X-D

Maar leuk dat je wel wilde mee helpen zou inderdaad gezellig zijn.

Floor, geniet van de zon, het is echt lekker buiten, ik ga zo ook weer naar buiten met de hond ( als hond dat wil want hij ligt lui op de poef nu)
@Bankje, dochter is nog niet jarig, maar over een paar dagen. Ik ben in ieder geval al druk bezig met de voorbereidingen

Maar toch bedankt voor de felicitatie
Ja woonkamer is klaar ik ben helemaal trots op mezelf
Freak wat goed

*hoopt dat ik zelf eerdaags met de zelfde berichten kan komen *
Heb ik dat?!
Haha ben zo crea bezig dat ik glitters bij mijn nagellak heb gegooid en nu heb ik glitternagels
Ik heb nog geen ava gemaakt voor zaterdag, iemand suggesties hoe ik dat moet maken zonder button?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven