salarisindicatie schadebehandelaar
dinsdag 16 maart 2010 om 15:15
dinsdag 16 maart 2010 om 15:19
Ben je eerstelijns of tweedelijns? Ik ontving op eerstelijn voor 26 uur zo'n 1300 netto.
En een WO-opleiding is alleen relevant als die ook aansluit bij je werk natuurlijk.
Wat voor verantwoordelijkheden heb je? Is het brieven ontvangen en versturen en moet iemand anders accoord geven voor uitbetaling of sluiten van dossiers? Of heb je die verantwoordelijkheid allemaal zelf?
En een WO-opleiding is alleen relevant als die ook aansluit bij je werk natuurlijk.
Wat voor verantwoordelijkheden heb je? Is het brieven ontvangen en versturen en moet iemand anders accoord geven voor uitbetaling of sluiten van dossiers? Of heb je die verantwoordelijkheid allemaal zelf?
Iets anders
dinsdag 16 maart 2010 om 15:29
Ik ben 30, heb hiervoor een administratieve functie gehad bij zelfde bedrijf.
1e of 2e-lijns, geen idee. Wat is het verschil? De zwaarte van de dossiers verschilt nogal, er komen veel simpele schades binnen, maar ook ingewikkelder waar de schuldvraag niet vast staat. indien nodig wordt er (ook door mij) geprocedeerd maar dat komt niet zoveel voor. Ik bepaal zelf of een zaak nog haalbaar is. functie is hbo/wo niveau.
1e of 2e-lijns, geen idee. Wat is het verschil? De zwaarte van de dossiers verschilt nogal, er komen veel simpele schades binnen, maar ook ingewikkelder waar de schuldvraag niet vast staat. indien nodig wordt er (ook door mij) geprocedeerd maar dat komt niet zoveel voor. Ik bepaal zelf of een zaak nog haalbaar is. functie is hbo/wo niveau.
dinsdag 16 maart 2010 om 15:49
Als ik het zo lees, vind ik het wat aan de lage kant, maar ik kan natuurlijk niet precies inschatten wat je werkzaamheden zijn, wat de markt aan salaris biedt binnen de verzekeringstak. Als jij vind dat je te weinig verdient, ga dan met de baas hierover om de tafel. Ik vind altijd dat je moet verdienen wat jij vind dat je waard bent.
dinsdag 16 maart 2010 om 22:39
Even een iets andere draai aan je topic. Heb namelijk meer een vraagje aan jou. Ben ook aan het rondneuzen voor een nieuwe job en dit zou zo maar iets kunnen zijn voor mij. Heb nu ook een functie mbt autoschades, maar zou wellicht meer richting de afhandeling willen gaan. Heb ook wo diploma maar niet in die richting. Heb jij wel een wft diploma? En waar bestaan je werkzaamheden uit?
woensdag 17 maart 2010 om 19:58
@plukvandepetteflet: Wat doe je nu en welke opleiding heb je? Mijn werkzaamheden bestaan uit het verhalen van schades. Zit dus niet aan de WA kant. Ik stel de tegenpartij aansprakelijk en indien nodig voer ik discussies met de tegenpartij over de aansprakelijkheid. Je hebt vooral contact met je klant over de mogelijkheden en met tegenpartijen (vnl. WA-verzekeraars).
WFT-diploma heb ik, had ik niet toen ik met deze baan begon.
WFT-diploma heb ik, had ik niet toen ik met deze baan begon.
donderdag 18 maart 2010 om 17:20