Gezondheid alle pijlers

Oud Hollandsche tips om sne beter te worden..?

18-03-2010 18:33 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Morgen heb ik een belangrijke dag, en juist nu begin ik me ziek te voelen. Gisteren kwam het al opzetten, ik ben maandag teruggekomen van een hele lange vlucht en al een week weinig geslapen, dat zal er wel mee te maken hebben.

Symptomen: keelpijn, oorpijn, hoofdpijn, waterige ogen, snotneus en spierpijn, geen koorts.

Hoe kom ik hier zo snel mogelijk van af? Iemand nog tips uit grootmoeders tijd? Of van nu, zo lang het maar werkt!

Wat ik zelf al heb gedaan: echinaforce, gorgelen met vieze tabletten, stomen, vitamines slikken, paracetamol, veel sinaasappels en broccoli eten, slapen.

In de titel een L vergeten, sorry!
Alle reacties Link kopieren
quote:pop1980 schreef op 18 maart 2010 @ 18:50:

Citrosan is hetzelfde middeltje als HotColdrex. Dat laatste vind ik dan wel weer lekker. (Citrosan heb ik nog nooit geproefd) Het is een mengsel van Vit. C en Paracetamol. Wel een opknapper. Te koop bij de drogist.

Verder: vannacht een ui naast je bed, smeren met dampo/vicks, stomen met dampo, vanavond een fikse borrel (of grog) voor je naar bed gaat ( klik hier voor recept )

Gorgelen met zout water tegen keelpijn, neusspray of zoutwater oplossing tegen dichte neus en oorsuizen.

En: veel beterschap!Dacht ik al. Citrosan is lekker. Kun je ook simpel zelf maken; heet water met 1 uitgeperst citroen en honing om te zoeten en keel te ontsmetten.Meng drie vitamine c tabletjes met citroensmaak door het drankje. Daarbij twee paracetamol innemen en naar bed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven