FRSSWND

04-01-2010 14:06 2608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, kom er nú maar uit!

Link naar het oude topic.

Is het een jongen of een meisje?

Totaal aantal stemmen: 36

Jongen (17%)
Meisje (28%)
Geen idee (6%)
Ik doe niet mee, want polls zijn voor babybrabbelaars (50%)
Oh, ik lees nu dat hij verder onder behandeling gaat in het academisch ziekenhuis. Fijn. Ook omdat het (ws) in eigen woonplaats is.
Gelukkig geen kanker, Peb. Maar een chronische ziekte is ook niet niks,pfoe. Wel ook heel pittig om jullie leven onder de loep te nemen en te kijken hoe jullie hier mee om te gaan.

Leuk LLL, ik kom ook graag een keer jouw kant op!

Apie laat geen boeren, niet expres iig. Wel zegt ze ipv van het gebruikelijke pardon nu opeens schildpad en vindt dat heel grappig.

Morrie, die mensen die ons inschakelen en zo'n opdracht bij ons neerleggen hebben soms pas net een huis gekocht en krijgen dus snel de sleutel. Impulsieve acties dus

Vandaag leuk gesprek gehad maar dat zet ik wel op de SG. Nu nog niet want ga eerst even eten met Aap. We zijn laat vandaag.
quote:nathje schreef op 18 maart 2010 @ 20:02:

Apie laat geen boeren, niet expres iig. Wel zegt ze ipv van het gebruikelijke pardon nu opeens schildpad en vindt dat heel grappig.

Vind ik ook heel grappig!

Kan het me voorstellen Morrie, dat je ervan baalt. Maar kan me aan de andere kant ook voorstellen dat Harrie ja heeft gezegd, is ook wel een beetje onderdeel van dat mooie-menszijn waar je het laatst over had toch? Ik vind het wel echt heel lief van hem namelijk.

Pebb, op een van de sites die ik googelde leek het alsof deze ziekte een variant van reuma is, klopt dat? Reuma klinkt wel meteen als iets waar je niet zomaar meer vanaf komt. Jee wat een heftig nieuws zeg, ik moet steeds aan jullie denken. Hoe is Pebblo eronder?

Wat leuk dat jullie hier langs willen komen! Ik had eigenlijk gedacht dat jullie dat veel te ver zouden vinden . Maar misschien vindt de rest dat wel? Nou laat maar weten, dan kan ik er na het weekend een paar data ingooien, ben echt al tijden bezig om overzicht op onze agenda te krijgen maar het wil maar niet lukken. Ik zou het wel echt heel leuk vinden .

Nu moet ik echt was gaan vouwen en strijken, want moet voor morgen 12 uur tassen hebben ingepakt, en zo ongeveer al onze kleren liggen hier schoon maar op een grote berg...
Pebbles, pfoeh, heftig hoor. Een chronische aandoening met een jong gezin en een eigen zaak, en dan ook nog een Pebblo zijn. Als je van nature wat minder hard loopt is het stukken makkelijker om een stapje terug te doen dan voor hem denk ik.

Hij zal nu dus echt moeten leren om zijn energie beter te verdelen.

Ik heb net als Wind even zitten googelen, maar het kan alle kanten op he. Van amper last en redelijk snel weer over tot heel langdurig met heftige klachten. Ik hoop voor jullie het eerste

Morrie, ik kan me over dat soort dingen ook enorm opwinden af en toe en meestal blijkt het achteraf enorm mee te vallen. Die jongen vindt het vast ook prima om op een luchtbed in de woonkamer te liggen. En waarschijnlijk vindt hij de afleiding van Schorrie en Knorrie, beetje wii en tv enz. alleen maar lekker, juist even niet verdrietig hoeven zijn. Ik hoop in elk geval voor je dat ik gelijk krijg en het meevalt

Leuk, eten bij LLL! Wanneer mogen we komen?

Ik heb ook nog wat nieuws op SG gezet.
Oh, en vast heel veel plezier dit weekend LLL!
Ik ben voor. Op één voorwaarde... dat Dim en Sum thuis zijn zodat ik ze nooit meer door elkaar zal halen

Volgende maand ben ik jarig (de 8e) en wil ik met jullie eten.

Het lijkt me iig leuk als jullie willen komen. Ik zal daar binnenkort ook even een datumprikker voor de ether in gooien.

Morrie, ik begrijp Harrie wel. Soms denk ik weleens dat ik de man ben thuis want dit zou een actie van mij kunnen zijn en GW zou dan zoals jij reageren Wat LLL zegt... dat grote hart waar je het laatst over had. Dat blijkt maar weer en is een mooie eigenschap en achteraf valt het altijd mee!

En mijn Mol kan nog steeds de mol zijn!

De Mol van GW (Sissing) is de winnaar. Jammer dat we weer een jaar moeten wachten op de volgende serie.
Ik heb het maar een paar keer gezien, maar ik dacht de hele tijd dat Kim de mol was, dus vond het leuk om te zien dat zij over is gebleven. Wie denk jij dat het is Wind?

Leuk om voor je verjaardag te komen eten Wind!
Ik denk al vanaf de eerste aflevering dat Kim de mol is.

Zal ik anders de datumprikker voor mijn verjaardag alvast mailen?
Leuk, ook nog een verjaardagsetentje voor Wind! Gezellig!

Ik wil zo mijn bed in. Moet morgen om 8.30u in Amsterdam zijn voor een werkbezoek aan een andere school en heb een vermoeiende avond achter de rug met veel telefoontjes en pogingen om nog iets te regelen (zie SG).

Maar tegelijkertijd is het ook nog wel lekker om even te hangen en te niksen nu.
Pebblo en ik hebben ook nog veel vragen. Maar er valt wel veel op zijn plek en we denken dat hij het al een jaartje of 3-4 heeft. Ik dacht altijd dat hij zijn energie niet kon doseren omdat hij na een drukke periode telkens instortte en ziek was. Hij zei dan dat hij voelde dat er iets in zijn lijf zat. Alle symptomen kloppen en Pebblo heeft even op forum rondgeklikt en is feest der herkenning.

Broer van een vriend van ons heeft het ook gehad. Gehad, want is inderdaad na een paar jaar genezen. Ik vraag me af of je er dan wel weer vol voor kunt gaan, of dat je altijd rustig moet blijven leven om het niet weer te krijgen. Vragen genoeg.

In LUMC krijgt hij uitgebreid maag en longonderzoek en nemen ze ook weefsel af. Medicijnen ter genezing zijn er niet, wel om het draaglijker te maken. Maar daar is niet over gesproken.

In ieder geval is het fijn om nu eindelijk erkenning te hebben dat hij écht wat mankeert. En na een enorme spanningsopbouw zijn we helemaal total-loss maar ook opgelucht.

Voor nu gaan we naar alle waarschijnlijkheid voorlopig de winkel ook op woensdag dichtgooien. Personeel zijn we beiden heel huiverig voor omdat we bang zijn dat dat naast geld ook veel energie kost en ergernis oplevert. (kennen jullie de Joodse uitdrukking "ik wens je veel personeel"?. Daarmee wens je iemand dus niet iets goed toe. Een Joodse man in onze winkel heeft mij dat eens verteld, en vond dat we vooral klein moesten blijven, dat dat ook de charme van onze zaak is.

Enfin, ik ben verder niet bijgelezen en ga nu in bad. Morgen werk ik alleen en lees ik wellicht even bij.
Ik zou lekker naar bed gaan, Mille. Even alles laten bezinken en moment voor jezelf.

Ik ga ook naar bed.

Heb de datumprikker eruit gedaan.
quote:Mille schreef op 18 maart 2010 @ 21:27:

Pebbles, pfoeh, heftig hoor. Een chronische aandoening met een jong gezin en een eigen zaak, en dan ook nog een Pebblo zijn. Als je van nature wat minder hard loopt is het stukken makkelijker om een stapje terug te doen dan voor hem denk ik. Is ook het eerst dat ik dacht, het staat lijnrecht tegenover zijn ambitieuze karakter. Maar ik moet zeggen, de afgelopen periode heeft hem wel aan het denken gezet en doen relativeren.
Jullie hebben gelijk . Ik heb gewoon graag de regie in handen en vind dat Harrie best had kunnen zeggen dat het dit weekend niet uitkwam want al een loge en dat volgend weekend helemaal prima zou zijn.

Ik vind het leuk LLL, om jouw kant op te komen. En ook om jouw kant op te komen Wind, voor je verjaardag. Dat dan maar eerst en dan een keer daarna naar LLL?

Heeft die ziekte van Pebblo er dan ook voor gezorgd dat hij nu een ontsteking in zijn longen had?

Even naar SG....
Jij ook even een bad nemen, Peb. Lekker.

Denk dat het nu er wat meer duidelijk is ook een soort verlichting is.

En doe vooral waar jullie je goed bij voelen en als dat is dat jullie op weonsdag de winkel sluiten moet je dat doen. Ik vind het iig een goed besluit (niet dat dat belangrijk is )

En nu ga ik echt!
Wat goed van jullie dat jullie de winkel dicht willen doen op woensdag Pebbles. Lijkt me echt geen enkel probleem bij jullie winkel, mensen houden daar vast rekening mee, ze kijken toch vaak eerst op de site voordat ze komen denk ik, en zien dan de openingstijden?
Dat bedacht ik pas al Pebbles, dat de winkel op een andere vaste dag dichtdoen misschien wel een oplossing was, al is het maar tijdelijk. Als het duidelijk op de website staat weten mensen waar ze aan toe zijn. En hoeveel klanten kunnen nou alleen maar op maandag of woensdag komen?

Los van dat zo'n diagnose gewoon rot is lijkt het me dan wel weer fijn om nu in elk geval te beseffen wat er is en te merken dat dingen op hun plek vallen? Ik zat me ook nog te bedenken nav. wat ik schreef dat Pebblo zijn energie misschien wel helemaal niet zo verkeerd doseerde, maar dat het ook juist door die aandoening veroorzaakt is, dat patroon van hard vooruit en dan instorten enz.

Ik ga inderdaad mijn bed in nu. Tot morgen!
Wat een heks ben ik toch ook. Krijg een krabbel van jochie dat hij zich erop verheugt bij ons te komen logeren.

Ik ben gewoon een controlfreak .

Zal ik ook naar bed gaan?
Ik heb gereageerd op je prikker Wind. Ik heb best veel dagen dat ik niet kan, maar sommige data kan ik misschien alsnog wel als iedereen dan kan. Snappie .
Ik moet ook naar bed, heb nog steeds niks aan de was gedaan, maar de deadline is dan ook pas morgen .

En nog even een voor Mille, bij gebrek aan hugsmileys op SG.
Oh en Wind, ik kan dus pas na weekend op prikker reageren, is misschien wel irritant, maar ik moet dit weekend echt eerst even met Sjaak agenda's afstemmen. We maken allebei afspraken zonder ze aan elkaar door te geven en dat werkt niet...
Heb jij een deadline voor je was? Ooooh, je bezoek aan Zeeland natuurlijk!

Hier echt een zooi, maar ik laat het maar gaan. Schorrie is morgen vrij dus ik hoop (tegen beter weten in) dat Harrie wat in huis doet. Gelukkig ben ik zelf ook niet thuis morgen en morgenavond, kan ik me er pas zaterdag aan ergeren.
Ja, nou ja, deadline, het moet voor morgen 12 uur ingepakt zijn en ligt nu allemaal verkreukeld op een berg. Maar ik heb er gewoon eeeeeeeeeeeecht geen zin in, dus ik doe het lekker morgen.
LLL, hoop dat je je deadline haalt .

Pebb, fijn dat je nu in elk geval verder kan en weet wat er aan de hand is. Blijft akelig, maar nu kan je informatie gaan zoeken en aan oplossingen gaan werken. Is inderdaad een mooie (joodse) uitdrukking, precies de reden dat Linoleum ook liever geen medewerkers heeft. Vaak gedoe.

En nu ga ik naar een beurs, de dag schiet weer voorbij zo.
Mwah, qua was deadline wel gehaald, maar we zijn nog niet weg, en die deadline was half een .

Maar goed, alles en iedereen zit al in de auto, Sjaak is nu nog even tanken en dan pikt hij mij op en gaan we. Moest nog even geld van spaarrek overmaken, gaat hard de laatste tijd!

Fijn weekend allemaal!
Veel plezier, LLL! Lekker uitwaaien in Zeeland.

Leuk. Have fun!

Mille, denk aan je vandaag

En zag op de datumprikker (waarom blijf ik datumprikker zeggen terwijl ik er altijd een afspreken.nl uit gooi?) dat we tot nu toe geen van allen op één datum kunnen en dan moeten Pebbles, LLL en Mille nog invullen. Nou, dan vieren we het toch in juli

Geen probleem... dan gaan we gewoon eerst een keer naar LLL en dan komt het wel. En anders ben ik volgend jaar weer jarig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven