Het grote Napraattopic - 2

11-03-2010 16:52 3005 berichten
quote:Vivamod schreef op 01 februari 2010 @ 14:13:

Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels et moi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan mij kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

- omdat we niet van tevoren kunnen voorspellen of dat 'werkt', willen we dit topic een maand op proef doen. Als dit topic helemaal uit de hand loopt kunnen we op 1 maart dus besluiten 't te sluiten.

grtjs,

NaomiEen aanvulling van mijn kant; Als je een posting plaatst die zo grof-beledigend-provocerend is dat er meerdere rapportages over binnenkomen, wordt het alsnog aangepast. Een waarschuwing volgt er dan echter niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:noahtb schreef op 13 maart 2010 @ 22:58:

Sorry voor mijn insinuaties Jady. Ik zat fout, het spijt me.Cool van je Noa
Jady, hou je haaks inderdaad.
Jady, heb je een mail teruggestuurd. ik hoor niets van je, gaat het goed?
Hmmm, ontdek dit topic te laat en lees alleen 'weg' en ' '

Jady, nog iets gehoord, gemerkt of andere rare dingen meegemaakt wb die 'rare kerel'?
Ik zeg misschien iets geks Jady, maar eigenlijk moet je "blij" zijn dat je gisteren zo geschrokken bent, want je bent er nu in 1 keer (al is het dan op een nare manier) achter gekomen dat je hier helemaal niet zo geschikt voor bent als je eerst dacht en dat bespaart je een hoop ellende in de toekomst.

Overigens denk ik niet dat Tara en die vage vent dezelfde persoon zijn, want het klopt niet bij het profiel van zo'n type man om nu al zijn ware gezicht te laten zien voordat hij je volledig ingepalmd heeft, dus volgens mij heb je nu geen reden om zo bang te zijn, maar ik begrijp wel dat je al deze voorzorgsmaatregelen hebt genomen.

Hoe is het nu met je?
Ontzettende aanvaring gehad, maar het is nu helemaal klaar. Iris, daar heb je echt gelijk in. Ik ben zo geschrokken, dit is me allemaal veel te ver gegaan. Blij dat het gebeurd is, want ja: nu is het gewoon over. Zal verder niet teveel in details treden...Maar geen zorgen meer. Ik ga weer ff mezelf herpakken en bedenken waar ik zo de mist in ben gegaan, opdat ik ervan leer.

Jullie bedankt in ieder geval!
Way to go Jady! Je hebt hem dus wel gesproken? En je leeft nog Fijn dat je je even meld.

Ik hoop dat het ook echt klaar is.
..
anoniem_102357 wijzigde dit bericht op 14-03-2010 17:44
Reden: dubbelnick: sorry!
% gewijzigd
proest
Waarom? Vanwege Myradinges?
Peas on earth!
Sjonge jonge, het is wel schering en inslag laatste paar dagen.

LAAT ME NOU TOCH EENS RUSTIG BIJLEZEN
Je hebt toch een supersnelle computer? Daar is het tempo nu op aangepast
Peas on earth!
Ja goffer, pc snel, ik niet
Nee niet Myradinges. Andere dinges.
Welke dinges dan? *nieuwsgierig* Jadadinges?
Peas on earth!
enge griezelvriend dinges
Ja die dinges, oh niet Jada, maar Jadydinges zie ik nu

Wel gezellig op het forum, dit weekend
Peas on earth!
quote:Star schreef op 14 maart 2010 @ 20:31:

Sjonge jonge, het is wel schering en inslag laatste paar dagen.

LAAT ME NOU TOCH EENS RUSTIG BIJLEZEN

Doe zoals ik doe bij dat soort topics; open eerst álle paginas in verschillende tabs en lees vervolgens heerlijk rustig bij. Ook leuk omdat je zo nog redelijk vaak edits vóór bent

(echter bij Myra niet gedaan en vraag me af waarom Angels contact gaat opnemen met BB, service van de zaak?)
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 14 maart 2010 @ 20:30:

Waarom? Vanwege Myradinges? mandarijn
quote:wolletje schreef op 14 maart 2010 @ 20:57:

[...]

mandarijn Of mandarijn
Peas on earth!
Op actueel is een topic Milly dood gevonden. Hierin wordt een voor en achternaam genoemd van een mogelijke verdachte. Teven word er gelinkt naar GeenStijl die schijnbaar zelf foto's van de mogelijke verdachte hebben geplaatst.

Meerdere forummers vinden dit ongepast en hebben op actueel mod topic hun beklag gedaan.

Voor de zekerheid is dit ook gedaan bij het mod topic van overig.

Tot mijn verbazing word er alleen op overig even kort gezegd dat het geen spoed is en dat ingrijpen op three haar pijler (actueel dus) ook niet nodig is.

Ik vind 3 dingen vreemd:

a) Dat het gewoon mag blijven staan

b) Dat dit niet even ook gemeld wordt op de actueel pijler. Daar waar het betreffende topic staat.

c) Dat er niet gewoon in het topic gevraagd word door een engel of mensen het vrijwillig willen verwijderen. Dit was wel erg snel gebeurd in het warme douche koude douche topic omdat men daar bang was voor gezeik met boze fabrikanten.
Shit, ik had net twee leuke kerels gevonden voor Mokkel en d'r vriendin Patries, is het topic op slot:

Twee leuke vrijgezellen
En het begon net gezellig te worden.
Ik hat noch wel sulke goeie tibs voor se. Ken ik weer nie erover sgrijfuh
Ag dushi tog, da ken tog gwoon hier? tis tog het naapraatopic? Dan mag je dr zo lang ovuh naapraate as je wil tog? En ik ben eik ook wel bniewd naa je tibs hoor!
Iets anders

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven