Wanneer is het genoeg?
donderdag 4 maart 2010 om 10:25
Lieve allemaal,
Ik wil verder niet heel veel kwijt op dit moment...klinkt beetje vaag ik weet het...
Maar ik vroeg me af...wanneer is het voor jou genoeg, daarmee bedoel ik in een relatie.
Wanneer is het voor jou genoeg en kom je op een punt(ondanks dat je zo van iemand houdt) dat je zegt tot hier en niet verder.
Ik wil verder niet heel veel kwijt op dit moment...klinkt beetje vaag ik weet het...
Maar ik vroeg me af...wanneer is het voor jou genoeg, daarmee bedoel ik in een relatie.
Wanneer is het voor jou genoeg en kom je op een punt(ondanks dat je zo van iemand houdt) dat je zegt tot hier en niet verder.
vrijdag 19 maart 2010 om 12:11
Voor mij is het genoeg als ik bezwijk onder de relatie. Niet meer ongedwongen met de ander samen kan zijn. Als ik alles heb geprobeerd en het blijkt desondanks niet te werken. Als de twijfel aan me vreet en ik met die twijfel geen stap verder kom maar continue in dezelfde tredmolen blijf lopen. Als wat ik wil en wat ik heb mijlenver uit elkaar staan. Als ik besef dat ik het mezelf aandoe en dat ik er zo uit kan stappen. Dan is het genoeg. Soms ga je alle vicieuze cirkels die er zijn keer op keer door tot je weet:"Dit WIL ik niet langer". Tot die tijd is het nog niet genoeg.