Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
vrijdag 19 maart 2010 om 13:28
Haai!
Binnenkort een 10 minuten gesprek nav rapporten, heel mooi trouwens, maar wel nog wat vraagtekens, heb er net een topic over geopend.
Straks nog even mijn bed opmaken, hangt nu te drogen en dan ben ik weer klaar, oh ja nog even koken ook, denk ik.
Rainz, Hoe is het
Mijn gedachten zijn iig bij je.
Binnenkort een 10 minuten gesprek nav rapporten, heel mooi trouwens, maar wel nog wat vraagtekens, heb er net een topic over geopend.
Straks nog even mijn bed opmaken, hangt nu te drogen en dan ben ik weer klaar, oh ja nog even koken ook, denk ik.
Rainz, Hoe is het
Mijn gedachten zijn iig bij je.
vrijdag 19 maart 2010 om 13:38
Oh zus straks even speaken op je topic.
Ik heb ook al wat gedaan. Gisteren is zoonlief met vriendin komen eten en daarna gezellig samen zitten kwekken. Toen ze om 10 uur vertrokken had ik geen zin meer in de keuken. Het leek wel of er een bom ontploft was. Vuile pannen opgestapeld op het fornuis. Resten afwas op het aanrecht. En in het geheel een grote zooi dus. Heb het afwasmachien leeggehaald en alle pannen erin gezet en die draait nu lekker. Ben er klaar mee.
'k Heb geen zin.
Het ging gisteren op mijn werk ook voor geen meter.
Moest een uurtje werken. Aangepast werk hadden ze beloofd. Niks dus. Moest meteen achter de pc. Heftige discussie want dat weigerde ik. Uiteindelijk na veertig minuten heb ik het maar gedaan maar een collega TA had mijn prio erg laag gezet. Ik kreeg dus geen telefoontje. Wat maar goed was, want ik weigerde de call te registreren.
Ik ben laaiend naar huis gegaan. Wil ik werken, werken zij niet mee. Stelletje sukkels daar zeg.
Collega's vonden het ook weer typisch iets van mijn teamleidster en vonden dat ik naar huis moest gaan. Maar hoe zit het als ik werk weiger? Moeilijk geval hoor, maar ik wil met mijn ogen niet weer terug naar af en een uur achter de pc ga ik niet trekken.
Ik heb ook al wat gedaan. Gisteren is zoonlief met vriendin komen eten en daarna gezellig samen zitten kwekken. Toen ze om 10 uur vertrokken had ik geen zin meer in de keuken. Het leek wel of er een bom ontploft was. Vuile pannen opgestapeld op het fornuis. Resten afwas op het aanrecht. En in het geheel een grote zooi dus. Heb het afwasmachien leeggehaald en alle pannen erin gezet en die draait nu lekker. Ben er klaar mee.
'k Heb geen zin.
Het ging gisteren op mijn werk ook voor geen meter.
Moest een uurtje werken. Aangepast werk hadden ze beloofd. Niks dus. Moest meteen achter de pc. Heftige discussie want dat weigerde ik. Uiteindelijk na veertig minuten heb ik het maar gedaan maar een collega TA had mijn prio erg laag gezet. Ik kreeg dus geen telefoontje. Wat maar goed was, want ik weigerde de call te registreren.
Ik ben laaiend naar huis gegaan. Wil ik werken, werken zij niet mee. Stelletje sukkels daar zeg.
Collega's vonden het ook weer typisch iets van mijn teamleidster en vonden dat ik naar huis moest gaan. Maar hoe zit het als ik werk weiger? Moeilijk geval hoor, maar ik wil met mijn ogen niet weer terug naar af en een uur achter de pc ga ik niet trekken.
vrijdag 19 maart 2010 om 15:26
Ik heb net heerlijk gekroeld met mijn nichtje!
Raar hoor Zoeb,en vooral heel vervelend voor je dat je werk niet meewerkt(wat een rare zin)
Werk weigeren mag toch zomaar niet,volgens mij krijg je dan gedonder met je ziektewet.Maar precies weet ik het ook niet.
Bami is mislukt,hij plakt als een gek...en dat is eigenlijk de schuld van Marels en msn We eten hem maar gewoon op,ik hoop eigenlijk dat ie straks wat minder plakt als ik hem warm maak.
Raar hoor Zoeb,en vooral heel vervelend voor je dat je werk niet meewerkt(wat een rare zin)
Werk weigeren mag toch zomaar niet,volgens mij krijg je dan gedonder met je ziektewet.Maar precies weet ik het ook niet.
Bami is mislukt,hij plakt als een gek...en dat is eigenlijk de schuld van Marels en msn We eten hem maar gewoon op,ik hoop eigenlijk dat ie straks wat minder plakt als ik hem warm maak.
vrijdag 19 maart 2010 om 15:34
Plak proef je toch niet Coe?
Zoeb, wat een gezeik zeg. Even de arbo bellen? Hoe is et intussen met je man?
Fijn Its dat je weer goedgekeurd bent, en ik ben wel jaloers op je huilbui, dan is alles maar weer lekker eruit!
Marels, kelder gelukt?
Hier al gewerkt en er staan 3 cakes in de oven. Nu echt even rusten op de bank. Andere plannen gaan er dus niet van komen. Ook niet erg
Morgen is het open dag in de zorg. Meer mensen die ergens gaan kijken? Wij gaan naar het ziekenhuis. Nu eens voor de leuk
Zoeb, wat een gezeik zeg. Even de arbo bellen? Hoe is et intussen met je man?
Fijn Its dat je weer goedgekeurd bent, en ik ben wel jaloers op je huilbui, dan is alles maar weer lekker eruit!
Marels, kelder gelukt?
Hier al gewerkt en er staan 3 cakes in de oven. Nu echt even rusten op de bank. Andere plannen gaan er dus niet van komen. Ook niet erg
Morgen is het open dag in de zorg. Meer mensen die ergens gaan kijken? Wij gaan naar het ziekenhuis. Nu eens voor de leuk
vrijdag 19 maart 2010 om 16:25
Nou jaaaa, wat heb ik nu weer gedaan Coe?
Zoeb, balen van je werk! Stelletje sukkels!
Kelderkast is hier gedaan ja, net als de weekboodschappen, die gehaald en opgeruimd zijn. Ik ben supertrots, mijn kelder ziet er zo mooi uit nu!
Zo nog even opruimen, stofzuigen en swifferen. Ik heb vochtige vloerdoekjes in de kast gevonden, dat ga ik eens testen.
Overigens wordt het vanavond toch geen lasagne, maar diepvriespizza, lekker!!
Zoeb, balen van je werk! Stelletje sukkels!
Kelderkast is hier gedaan ja, net als de weekboodschappen, die gehaald en opgeruimd zijn. Ik ben supertrots, mijn kelder ziet er zo mooi uit nu!
Zo nog even opruimen, stofzuigen en swifferen. Ik heb vochtige vloerdoekjes in de kast gevonden, dat ga ik eens testen.
Overigens wordt het vanavond toch geen lasagne, maar diepvriespizza, lekker!!
668, the neighbour of the Beast
vrijdag 19 maart 2010 om 16:33
Yup, ik zei tegen Marelsman; laten we nu maar gaan in plaats van morgen, dan is het minder druk in de winkel.
Bijna dus
Nou ja, het is weer gebeurd in elk geval.
Overigens Fus, heel grappig, ik had er echt tien minuten kijken naar je foto op hyves voor nodig voor ik me realiseerde dat wij elkaar allaaaaang IRL gezien hadden. Hoezo verstandsverbijstering
Bijna dus
Nou ja, het is weer gebeurd in elk geval.
Overigens Fus, heel grappig, ik had er echt tien minuten kijken naar je foto op hyves voor nodig voor ik me realiseerde dat wij elkaar allaaaaang IRL gezien hadden. Hoezo verstandsverbijstering
vrijdag 19 maart 2010 om 16:37
Maar ik zat dus op de BH, en ik kwam langs een posting van jou ofzo. Dus ik zei tegen Borodininini "Fus woont toch in Mamzdurp?"
"Jaaaa"
"Dus. Dan ben ik vorig jaar bij Fus thuis geweest. Vandaar dat ze me zo bekend voor kwam."
Ik sta overigens niet bekend om mijn snelheid van begrip, dat snap je
"Jaaaa"
"Dus. Dan ben ik vorig jaar bij Fus thuis geweest. Vandaar dat ze me zo bekend voor kwam."
Ik sta overigens niet bekend om mijn snelheid van begrip, dat snap je
vrijdag 19 maart 2010 om 16:38
vrijdag 19 maart 2010 om 16:40
vrijdag 19 maart 2010 om 16:43
Ooooh, die. Die was mij te klein inderdaad. Of althans, net aan. Mocht ik nog wat tegen komen dan gil ik wel.
Ik heb trouwens nog wel een wit blousetuniek dingetje wat ik bij die blauwe broek gekocht heb wat ik ook nooit meer draag. Hebbuh?
Enne, ik voeg je wel even toe op Hyves.
Ik heb trouwens nog wel een wit blousetuniek dingetje wat ik bij die blauwe broek gekocht heb wat ik ook nooit meer draag. Hebbuh?
Enne, ik voeg je wel even toe op Hyves.
vrijdag 19 maart 2010 om 16:44
vrijdag 19 maart 2010 om 16:47
quote:BuurvrouwJanssen schreef op 19 maart 2010 @ 16:44:
Wij gaan naar de sportschool! Nou ja, nu niet, maar we hebben ons wél ingeschreven. Nu nog langs enzo. Ik denk dat we dat vanavond doen en zondag echt sporten.
Goed man!
Moet ik ook doen. Probleem is alleen dat er hier op het durp niet echt iets zit, dus dat je er altijd een end voor moet rijden.
Ik ga maar eerst even wachten tot ik een beetje "ingesteld" ben straks op mijn nieuwe werkritme, en dan verder kijken.
Wij gaan naar de sportschool! Nou ja, nu niet, maar we hebben ons wél ingeschreven. Nu nog langs enzo. Ik denk dat we dat vanavond doen en zondag echt sporten.
Goed man!
Moet ik ook doen. Probleem is alleen dat er hier op het durp niet echt iets zit, dus dat je er altijd een end voor moet rijden.
Ik ga maar eerst even wachten tot ik een beetje "ingesteld" ben straks op mijn nieuwe werkritme, en dan verder kijken.
vrijdag 19 maart 2010 om 16:50
Wij roepen het al eeuwen, maar stelden het steeds uit. Klaar, niet meer dus, aan het lijvenwerk!
Een nadeel van een durp inderdaad, maar het is ook een nadeel van een middelgrote stad. Er is zoveel keuze dat je de halters niet meer door de sportscholen ziet.
Knoop uiteindelijk maar gewoon doorgehakt.
Een nadeel van een durp inderdaad, maar het is ook een nadeel van een middelgrote stad. Er is zoveel keuze dat je de halters niet meer door de sportscholen ziet.
Knoop uiteindelijk maar gewoon doorgehakt.
vrijdag 19 maart 2010 om 16:55
Och, ik weet best een fijne sportschool een stad verderop, heb ik een tijdje gesport, maar daar heb je ook gewoon de kut dat je elke keer eerst een kwartier moet rijden voor je kunt gaan sporten. En daarbij zit je dan dus ook met de extra kosten van de brandstof boven op je normale sportabonnement. Eigenlijk wil ik nu weer beginnen, maar dit is een heel slecht moment natuurlijk. Volgende week begin ik met mijn nieuwe baan en ik vind het gewoon verstandiger om eerst even daar te acclimatiseren voor ik er nu weer iets anders bij ga doen, de sportschool.
Dus tot die tijd wandelen we maar regelmatig ofzo. Of we bezemen flink veel, dat kan ook.
Waarom krijg ik buikpijn van een appel eten trouwens? Da's raar toch?
Dus tot die tijd wandelen we maar regelmatig ofzo. Of we bezemen flink veel, dat kan ook.
Waarom krijg ik buikpijn van een appel eten trouwens? Da's raar toch?
vrijdag 19 maart 2010 om 17:05
Het was een Pink Lady, die zijn toen juist heel erg zoet!
Ziekenfonds is in België in behandeling. Ik wacht nu tot ik de gegevens van mijn inschrijving krijg, Dan krijg ik een E106 formulier wat ik weer naar CZ op moet sturen. Daarmee bewijs ik zeg maar dat ik grensarbeider ben en zo kunnen ze die speciale verzekering aanvragen. Dat moet ook eerst allemaal rond zijn voor mijn huidige verzekering opgezegd kan worden. Ik ben er dus nog niet, maar er begint langzaam schot in te komen.
Ziekenfonds is in België in behandeling. Ik wacht nu tot ik de gegevens van mijn inschrijving krijg, Dan krijg ik een E106 formulier wat ik weer naar CZ op moet sturen. Daarmee bewijs ik zeg maar dat ik grensarbeider ben en zo kunnen ze die speciale verzekering aanvragen. Dat moet ook eerst allemaal rond zijn voor mijn huidige verzekering opgezegd kan worden. Ik ben er dus nog niet, maar er begint langzaam schot in te komen.
vrijdag 19 maart 2010 om 17:16
Hallo, ik zwaai even vanaf dochters laptop.
Van de mijne is vanmorgen de harde schijf overleden en maandag wordt ie pas gemaakt.
Mijn nieuw klein laptoppie staat al 3 uur een 'update 1 van 1' te installeren. Kan volgens mij ook niet goed zijn.
En zal je net zien dan manlief vanavond pas laat thuis is .
Ach wat zielig MissM, zo'n zielig kindje!
Proficiat Mamzie! Goed gedaan!
Fijn dat je gezond bent verklaard Itsje!
En leer mij ook eens hoe die streepkes moeten, Marels? (het lukt bij mij niet op de 'normale' manier...
Leuk je even te lezen Fussje!
Wat een gedoe op de werk Zoeb. Eikels.
Ik wil nog even naar de BH en dan maak ik weer plaats voor het kroost.
Zwaaaaiiii!
Van de mijne is vanmorgen de harde schijf overleden en maandag wordt ie pas gemaakt.
Mijn nieuw klein laptoppie staat al 3 uur een 'update 1 van 1' te installeren. Kan volgens mij ook niet goed zijn.
En zal je net zien dan manlief vanavond pas laat thuis is .
Ach wat zielig MissM, zo'n zielig kindje!
Proficiat Mamzie! Goed gedaan!
Fijn dat je gezond bent verklaard Itsje!
En leer mij ook eens hoe die streepkes moeten, Marels? (het lukt bij mij niet op de 'normale' manier...
Leuk je even te lezen Fussje!
Wat een gedoe op de werk Zoeb. Eikels.
Ik wil nog even naar de BH en dan maak ik weer plaats voor het kroost.
Zwaaaaiiii!