Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
vrijdag 19 maart 2010 om 17:16
Marels, kwart over 11, half 12, is helemaal prima
Wat grappig dat het kwartje van Fuss wat laat landde. Nou ja, ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook vergeten was, die meet van jullie (maar ja, ik kon toen niet, had/moest iets anders).
Ik ben helemaal gevloerd. Vandaag:
Weekendtassen ingepakt
Gekletst bij vriendin
Weekendtassen op school gebracht en triestig kind getroost, zijn telefoon nageleverd
Bij Ikea gelunched en geen matras gekocht voor Muis
Op de kringloop geen tweedehands bankstel gekocht maar wel een aantal boeken voor een heel lief prijsje, waaronder een Camera Obscura uit 1945
Naar huis gelopen.
Wat grappig dat het kwartje van Fuss wat laat landde. Nou ja, ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook vergeten was, die meet van jullie (maar ja, ik kon toen niet, had/moest iets anders).
Ik ben helemaal gevloerd. Vandaag:
Weekendtassen ingepakt
Gekletst bij vriendin
Weekendtassen op school gebracht en triestig kind getroost, zijn telefoon nageleverd
Bij Ikea gelunched en geen matras gekocht voor Muis
Op de kringloop geen tweedehands bankstel gekocht maar wel een aantal boeken voor een heel lief prijsje, waaronder een Camera Obscura uit 1945
Naar huis gelopen.
vrijdag 19 maart 2010 om 17:24
Weet ik Coe, maar ik mag toch wel verongelijkt doen?
Goldie; het is heul makkelijk.
Je typt gewoon " ' of ` (of ^ of wat dan ook) met gelijk daarna de letter waar het accent op moet komen. Kan ik zelfs!
Coetje, ik kan ook je adres even aan Boro doorgeven? Dat ik die even in dr msn gooi?
Goldie; het is heul makkelijk.
Je typt gewoon " ' of ` (of ^ of wat dan ook) met gelijk daarna de letter waar het accent op moet komen. Kan ik zelfs!
Coetje, ik kan ook je adres even aan Boro doorgeven? Dat ik die even in dr msn gooi?
668, the neighbour of the Beast
vrijdag 19 maart 2010 om 17:38
Gezellig druk hier
Mamz, goed bezig geweest! Ik heb trouwens nog een doos kleren voor je staan, als ik weer eens richting grote blauwe meubelblokkendoos ga zal ik het afgooien bij je.
Balen Gold van je lappie
Zoon halen omdat ik hem miste is ook maar een raar fenomeen. Hij rende een stuk voor mij, daarna heeft hij zijn spullen gepakt voor het logeren en nu is hij in de speeltuin. Maar heeee, ik heb hem weer even gezien
* negeert opmerkingen over sportscholen *
Mamz, goed bezig geweest! Ik heb trouwens nog een doos kleren voor je staan, als ik weer eens richting grote blauwe meubelblokkendoos ga zal ik het afgooien bij je.
Balen Gold van je lappie
Zoon halen omdat ik hem miste is ook maar een raar fenomeen. Hij rende een stuk voor mij, daarna heeft hij zijn spullen gepakt voor het logeren en nu is hij in de speeltuin. Maar heeee, ik heb hem weer even gezien
* negeert opmerkingen over sportscholen *
vrijdag 19 maart 2010 om 17:41
vrijdag 19 maart 2010 om 17:46
Die werkte pas bij mij ook niet Mamz, op het forum, mar verder overal wel.... Ik niet snap niet.
De voilà zit helemaal links bovenin, onder de escape.
Dan heb je nog de crêpe, boven de zes en de ñ boven de `
Zoiets.
Fussie, mot je dat tuniekbloesding hebben? Dan mik ik die maandag even bij je casa af, ik mot toch richting Mamztown. Richting Mamz, om precies te zijn.
De voilà zit helemaal links bovenin, onder de escape.
Dan heb je nog de crêpe, boven de zes en de ñ boven de `
Zoiets.
Fussie, mot je dat tuniekbloesding hebben? Dan mik ik die maandag even bij je casa af, ik mot toch richting Mamztown. Richting Mamz, om precies te zijn.
vrijdag 19 maart 2010 om 17:49
vrijdag 19 maart 2010 om 17:54
Ook puik
Boro en ik gaan maandag koffieleuten bij Mamzer, dus daarna kan ik de boel wel even afmikken. Als je nog in Mamztown woont moet dat kunnen
Overigens heb ik geen ideeeeee meer waar je toen woonde heur, dat adres zou ik toch niet meer hebben.
Als ik van het weekend nog meer kleding in mijn kast vindt, moet ik het meenemen of niet? Het zit meestal ergens tussen maat 46 en maat 50.
Boro en ik gaan maandag koffieleuten bij Mamzer, dus daarna kan ik de boel wel even afmikken. Als je nog in Mamztown woont moet dat kunnen
Overigens heb ik geen ideeeeee meer waar je toen woonde heur, dat adres zou ik toch niet meer hebben.
Als ik van het weekend nog meer kleding in mijn kast vindt, moet ik het meenemen of niet? Het zit meestal ergens tussen maat 46 en maat 50.
vrijdag 19 maart 2010 om 19:55
goedenavond
ik was er weer
mamz alvast gefeliciteerd met je zeven
MissM, arme MMetje, ik hoop dat hij snel op knapt
Fuss, ik ben een huillie en dan is alleen de stem van itsman soms al genoeg
Zoeb, ik las het andere topic maar ik knuffel je even hier
O ja, sporten, dat moet ik misschien ook maar weer eens gaan doen
Nu de ego-stand aan: itsman heeft me een maand te vroeg verrast met een verjaardagskado. Ik heb een echte meisjes tomtom gehad. Ik had een neppert die niet zo handig was (lees die deed het pas als ik bijna op de plaats van bestemming was) en wilde hem zelf kopen deze maand. Maar hij was me voor. Wat hou ik toch van deze man
ik was er weer
mamz alvast gefeliciteerd met je zeven
MissM, arme MMetje, ik hoop dat hij snel op knapt
Fuss, ik ben een huillie en dan is alleen de stem van itsman soms al genoeg
Zoeb, ik las het andere topic maar ik knuffel je even hier
O ja, sporten, dat moet ik misschien ook maar weer eens gaan doen
Nu de ego-stand aan: itsman heeft me een maand te vroeg verrast met een verjaardagskado. Ik heb een echte meisjes tomtom gehad. Ik had een neppert die niet zo handig was (lees die deed het pas als ik bijna op de plaats van bestemming was) en wilde hem zelf kopen deze maand. Maar hij was me voor. Wat hou ik toch van deze man
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
vrijdag 19 maart 2010 om 20:14
vrijdag 19 maart 2010 om 20:25