Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.

En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Marels, kwart over 11, half 12, is helemaal prima

Wat grappig dat het kwartje van Fuss wat laat landde. Nou ja, ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook vergeten was, die meet van jullie (maar ja, ik kon toen niet, had/moest iets anders).

Ik ben helemaal gevloerd. Vandaag:

Weekendtassen ingepakt

Gekletst bij vriendin

Weekendtassen op school gebracht en triestig kind getroost, zijn telefoon nageleverd

Bij Ikea gelunched en geen matras gekocht voor Muis

Op de kringloop geen tweedehands bankstel gekocht maar wel een aantal boeken voor een heel lief prijsje, waaronder een Camera Obscura uit 1945

Naar huis gelopen.
Het was een grapje Marels...toen wij op msn waren was ik ook bami aan het koken,ik denk dat ik niet goed heb opgelet...dus het is mijn eigen schuld.
Oja, ik sta ook altijd offline op msn.

Mensen die me echt willen spreken roepen me gewoon aan.
Bor,ik mail je vanavond mijn adres wel even.Wil heus wel met jou sjetten heur!
Weet ik Coe, maar ik mag toch wel verongelijkt doen?

Goldie; het is heul makkelijk.

Je typt gewoon " ' of ` (of ^ of wat dan ook) met gelijk daarna de letter waar het accent op moet komen. Kan ik zelfs!

Coetje, ik kan ook je adres even aan Boro doorgeven? Dat ik die even in dr msn gooi?
668, the neighbour of the Beast
óf én ôp één áán zó gáát lékker zóó

Máréls is een snóêpie.

Whaha ben melig.
Gezellig druk hier

Mamz, goed bezig geweest! Ik heb trouwens nog een doos kleren voor je staan, als ik weer eens richting grote blauwe meubelblokkendoos ga zal ik het afgooien bij je.

Balen Gold van je lappie

Zoon halen omdat ik hem miste is ook maar een raar fenomeen. Hij rende een stuk voor mij, daarna heeft hij zijn spullen gepakt voor het logeren en nu is hij in de speeltuin. Maar heeee, ik heb hem weer even gezien

* negeert opmerkingen over sportscholen *

Nou, zo makkelijk is dat niet, Marels. Kijk maar: 'e'en eendje zwom in het water, `en een haai erachteraan.

Het accent voor voila kan ik niet eens vinden op mijn toetsenbord.
Joehoepie, nieuwe kleren voor de keizers

Ja, soms is elkaar zien voor kinderen alleen maar even weten dat je er nog bent. Ik heb me de laatste bezoeken van hun vader ook verbaasd over hoe weinig echt contact er was, maar ze waren er reuze blij mee.
Die werkte pas bij mij ook niet Mamz, op het forum, mar verder overal wel.... Ik niet snap niet.

De voilà zit helemaal links bovenin, onder de escape.

Dan heb je nog de crêpe, boven de zes en de ñ boven de `

Zoiets.

Fussie, mot je dat tuniekbloesding hebben? Dan mik ik die maandag even bij je casa af, ik mot toch richting Mamztown. Richting Mamz, om precies te zijn.
Oh, prima, gezellig. Ik woon alleen niet meer daar waar jij denkt dat ik woon

Hoe laat ben je in de buurt? Ik ben pas rond half 2 thuis.

Boor, wil jij de parasol nog hebben? Hij is intussen groen aan het uitslaan aan de onderkant, maar staat er nog wel voor je!
Ook puik

Boro en ik gaan maandag koffieleuten bij Mamzer, dus daarna kan ik de boel wel even afmikken. Als je nog in Mamztown woont moet dat kunnen

Overigens heb ik geen ideeeeee meer waar je toen woonde heur, dat adres zou ik toch niet meer hebben.

Als ik van het weekend nog meer kleding in mijn kast vindt, moet ik het meenemen of niet? Het zit meestal ergens tussen maat 46 en maat 50.
Is goed, laat maar weten. Zal mijn adres dit weekend wel even op de hyves gooien. Ik woonde (en nu nog wel hoor, we zijn 500 meter verderop verhuisd) vlakbij Marahbloem
Is goed Marels!
Ah, Marahbloem ben ik toen net na jou naartoe gegaan, dus daar ben ik ook al een keer geweest
quote:fussie schreef op 19 maart 2010 @ 17:49:

Boor, wil jij de parasol nog hebben? Hij is intussen groen aan het uitslaan aan de onderkant, maar staat er nog wel voor je!Ik lees: "Boor, wil jij de groen uitgeslagen paracetamol nog hebben?"

goedenavond

ik was er weer

mamz alvast gefeliciteerd met je zeven

MissM, arme MMetje, ik hoop dat hij snel op knapt

Fuss, ik ben een huillie en dan is alleen de stem van itsman soms al genoeg

Zoeb, ik las het andere topic maar ik knuffel je even hier

O ja, sporten, dat moet ik misschien ook maar weer eens gaan doen

Nu de ego-stand aan: itsman heeft me een maand te vroeg verrast met een verjaardagskado. Ik heb een echte meisjes tomtom gehad. Ik had een neppert die niet zo handig was (lees die deed het pas als ik bijna op de plaats van bestemming was) en wilde hem zelf kopen deze maand. Maar hij was me voor. Wat hou ik toch van deze man
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Naar aanleiding van een berichtje op de BH een belangrijke link.

En nu op naar de patatboer. Drie keer patat in twee dagen, dat doe ik aardig
Ik ben er geweest Mamz.

Eet smakelijk!

Wij eten laat, haché (hoe schrijf je dat eigenlijk?!) staat op maar moet nog een tijdje pruttelen.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
quote:Zoebie schreef op 19 maart 2010 @ 19:42:

[...]

Ik lees: "Boor, wil jij de groen uitgeslagen paracetamol nog hebben?"

Lekker!
Zo dan....

Vorige week heeft een meisje bij ons van het dorp zelfmoord gepleegd. Zestien jaar. Niet iemand die ik verder goed kende, maar wel héél erg bizar om zoiets te horen. Dat je op die leeftijd het leven zodanig niet meer kunt zien zitten...
Wat een akelig bericht Marels. Hoe erg moet het zijn of wat voor ergs moet er zijn geweest. Bah.........
Het schijnt dat ze al heeeel lang depressief was, ze zat ook al een tijd opgenomen.

Maar heel naar inderdaad, zoiets....
Wat erg zeg Marels. Ook al heb je haar niet echt gekend.

Ik krijg altijd de kriebels als ik zoiets lees of hoor.

Een goeie kennis/vriend heeft 5 jaar geleden zelfmoord gepleegd, moet altijd aan zijn familie denken als ik zoiets hoor.
Ja, ik word ook altijd heel naar van zulke dingen. Ik heb dan die "ervaring" vanuit een andere hoek, maar toch. Dat je op die leeftijd al niks meer kunt hebben om voor te leven, bah.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven