Liefdesverdriet!

01-11-2009 08:39 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Donderdagavond heeft mijn vriend onze realtie verbroken... Hij is moe, zijn energie is op en kan het dus niet meer opbrengen om voor ons te vechten. De afgelopen weken is het wat rommelig geweest is onze relatie. MIjn vriend was erg in de war, voelde zich vaak rot en kon mij niet de reden geven waarom... Leuke dingen deden we niet meer, we zaten alleen nog maar thuis te huilen en te praten.

Donderdag is dus de bom gebarsten, hij stopt er mee! En nu komt de aap uit de mouw: hij heeft het gevoel dat hij altijd op zijn tenen moet lopen, hij kan mij niet bieden wat ik wil, en sinds hij mij kent voelt hij zich vaak ongelukkig... Waarom heeft hij mij dit niet eerder verteld? Waarom kwam hij iedere avond bij mij slapen terwijl ik aangaf dat het ook goed is om ieder in ons eigen huisje te slapen? Waarom ging hij met mij 2 weken op vakantie? Waarom zei hij dat hij wilde samenwonen, trouwen en kinderen krijgen met mij? Ik ben zo in de war.... snap er helemaal niks van.

Ik heb bij hem juist zo veel afstand gehouden omdat ik net uit een relatie kwam. Maar hij bleef volhouden en zei al na een maand tegen mij: misschien is dit wel voor altijd. Uiteindelijk heb ik me dus helemaal gegeven aan hem...

En nu... Nu ben ik zo ontzettend verdrietig. Ik heb hem gesmeekt bij me te blijven, om het alsjeblieft niet op te geven, om ons nog een kans te geven. Ik heb geschreeuwd, gejankt, hem vast gepakt.. Ik was wanhopig, en zo ken ik mezelf helemaal niet, ben juist een heel rustig persoon. Maar het idee dat ik de liefde van mijn leven kwijt ben maakt me gek! Daar baal ik van! Ik ben juist iemand die de rust kan bewaren, en die een man nooit zou smeken om alsjeblieft bij me te blijven.....

Nu zijn we dan een paar dagen verder en voel ik me wat rustiger... Ik heb hem nog wel een paar keer gebeld en gezegd dat ik zielsveel van hem hou. Maar hij is er van overtuigd dat dit de juiste beslissing is.

En wat moet ik nu? Ik mis hem zo ontzettend, wij hadden het zo leuk. We konden goed praten, lachen, huilen.. We konden samen uren in bed liggen, elkaar vasthouden zonder iets te zeggen. We deden heel veel leuk dingen met vrienden. Ik was volgens hem zijn beste vriendin. En hij is zeker mijn beste vriend.

We hebben echt een heerlijke tijd gehad, ik dacht dat hij de ware was voor mij. Daarom kan ik het waarschijnlijk ook allemaal niet bevatten.

Hoe moet ik hier nu mee om gaan?
@CL: Dank je! Sterkte vandaag met het gesprek. Houd vast aan je eigen principes.
Ik vind het nu echt zo moeilijk om niets van me te laten horen aan hem. Zit maar een beetje thuis te piekeren over hem en zijn nieuwe tjik. Goh, zullen ze weer bij elkaar zijn dit weekend? Goh, zullen ze al sex hebben gehad? Ik zou hem kunnen bellen, maar weet zeker dat dat me meer verdriet zal doen want dan hoor ik toch dingen die ik zeker niet wil horen.

Vanavond ff met mijn zusje naar de bios en morgenavond een verjaardag. Maar voor de rest... nog helemaal geen plannen.

Sorry, voel me ff zielig. :( Kan er niets aan doen. Ik haat de weekenden zo! Blegh!!!!
hai allemaal,

Mijn situatie is toch weer verandert, het ging zo goed met me en nu heb ik de afgelopen 2 uur alleen zitten huilen!

Had mijn ex aan de tel en hij heeft een nieuwe vriendin of ja hij aan het daten met een ex van hem.

Wist niet dat dit zoveel pijn kon doen!!!

Het ging juist echt goed met mij en nu....... Voel ik zoveel pijn, wist niet dat, dat kon..............

Ik wist dat wij geen toekomst hadden, maar dit!!! Ik kan gewoon niet meer stoppen huilen en dat dat wil ik zo graag!!

Wil weer voelen hoe ik me vanmiddag voelde!!!

KUTZOOI!!!!!!!!!!!!
allereerst een

boh, ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt.

ik vind het echt vreselijk voor je, zou niet weten wat te doen als het mij overkwam.

kan je alleen maar sterkte wensen en tegen je zeggen dat je hier alles kunt relativeren.

succes meid
Vogelbekdier, wat rot voor je! Ik kan me niet in je verplaatsen maar ik zit ook in een vreselijke dip hoor! Voel me echt vreselijk en kan alleen maar huilen. Hoop dat deze dip weer snel over gaat. Wij kunnen niks anders dan zelf ook verder gaan hoe moeilijk en pijnlijk het ook is. Maar voor jou word het ook ooit beter dat weet je ook wel toch?

Hoe gaat het verder hier? De rest onder de pannen vanavond?
Ik kreeg alleen van hem te horen dat ik hem met rust moest laten enz, dat ik een gaatje in mijn hoofd heb en dat ik gek ben.

Echt fijn als dat wordt gezegd, daarnaast nog dat ik op moest houden met mijn gezeur want dat hij anders in zijn huis iets kapot ging maken. Dat zij niet een het meisjes was die, die bewuste avond bij hem was enz. heb nog 1 hele boze sms gestuurd en verwijderd van mijn msn, facebook en hyves. Daarnaast duidelijk gemaakt at hij spullen niet morgen op hoeft te halen, Aantal t- shirts en boxers, want heb echt geen behoefte aan hem.
Jeetje dat is wel erg heftig maar ik kan je reactie heel goed begrijpen. Die van hem niet. Ik snap niet dat hij zo tegen je durft te doen terwijl jij degene bent die met het verdriet zit. Maar goed ik denk dat ik wat dat betreft mannen nooit zal begrijpen.

Gaat het nu iets beter met je of niet?

Als je behoefte hebt aan mail, msn, of whatever just let me know. Knuffel!!
nu doen alleen mijn ogen pijn, heb denk ik in zoveel tijd niet zoveel gehuild, het huilen dat je bijna hysterisch wordt ja klinkt echt erg. Ik heb zo hard lopen gillen!!!

Ik hoop echt dat hij het ooit een keer voelt, ik mag het misschien niet zeggen..... Ik weet het, maar echt wat een LUL. Ben zo boos en verdrietig tegelijk en bedacht me net, dat ik met hem 6 weken geleden een gesprek had over een andere ex en dat ik zei je vind haar belangrijk en zij blijft tussen ons in staan. En dat hij toen deze ex , dus weer zijn vriendin aanhaalde en zei dat waarom maak je niet druk om haar....... Want iedereen zei dat ze er voor mij was....En nu denk ik BAH!
ik denk zeker dat hij het ook ooit een keer zal voelen.

heb dat nooit echt begrepen hoe iemand van de één relatie in de ander relatie kan vallen.

de gevoelens van die ene persoon zijn toch nog niet helemaal weg? en het verdriet wat bij de breuk komt toch ook niet?

dat krop je in mijn ogen op of dat voel je dan niet omdat je gevoelens hebt voor de ander, maar ik denk wel dat het verdriet er een keer uit gaat komen.

en ook misschien het besef dat het verkeerd was.
Kan me echt goed voorstellen dat je zo erg gehuild hebt. Dat heb ik ook gedaan (vanavond weer). Zo hysterisch geworden, geschreeuwd en gevraagd waarom?? Niet eens tegen hem maar gewoon alleen op de bank gelegen en gevraagd waarom? Ik vind dat je het wel mag zeggen want ik vind dat dat wat je een ander aan doet je ook zelf terug mag verwachten. Dus ik hoop ook zo dat als mijn ex een nieuwe vriendin krijgt, hij helemaal stapelgek op haar is en zij hem gewoon keihard dumpt. Hoop zo dat hij er kapot van is. Of natuurlijk dat hij over een maandje of zo denkt oeps wat heb ik laten lopen. Tsja en dan moet ik zo ver zijn dat ik zeg doeiii ik hoef je niet meer. Ik hoop zo dat dat moment komt, dat ik hem gewoon keihard uit kan lachen. Misschien heel kinderachtig maar ik ben net zoals jij zo boos en verdrietig tegelijk.

Heb je verder een beetje afleiding dit weekend?
@ Girlie, ooit gaan die mannen wel spijt krijgen hoor. Ik hoorde van de week ook van mijn ex: een van zijn beste vrienden heeft net zijn vriendin "gedumpt" na geloof ik 3 of 4 jaar en is gelijk met een ander gegaan. Nu heeft hij spijt. Nou sorry maar het enige wat ik kan zeggen is: lekker voor hem. Laat hem maar even lekker kapot zijn van zijn spijt en alles wat hij heeft laten lopen. Ik hoop echt dat mijn ex ook op dat punt zal komen, dat hij spijt krijgt en dan ga ik hem hard uit lachen. Karma he?!

Sorry hoor volgens mij kom ik heel verbitterd over maar zo voel ik me ook even op dit moment..
ThX voor de berichtjes, doet me toch wel goed!!!

Weet nog niet wat ik ga doen... Misschien zo bij een vriend op bezoek heb hem al gewaarschuwd enz.

verder weet ik het nog niet, heb zo zin om te stappen en te feesten!! Gaat ook nergens over weet ik.

Vind het gewoon kut dat hij twee voordat hij weg ging, het over haar heeft gehad en dat ik me daarom geen zorgen maakte. Nu denk gvd dat was het dus. Vorige week niet op stap geweest en zij was er gewoon. GVD!!!!!!!!!!!!! Daar wordt ik echt zoooooooooooooooooooooo boos om !! OOOOO en ik weet hij is het helemaal niet waard en hiij hoort helemaal niet bij...

Waarom doet het toch zo pijn en waarom ben ik dan toch zo boos!!! GRRRRRRRRRRRRRR ik wil dit niet!!!!!!!!!
precies karma, net als m'n onderschrift.

iedereen krijgt toch wel wat hij verdiend, goed of fout..
heb je als je je zo voelt geen wraakgevoelens?

zou ik denk ik echt hebben.

dan zouden z'n spullen ook niet veilig zijn bij mij.

dan heb ik echt de neiging om naar hem toe te gaan om hem iets aan te doen. doe ik natuurlijk niet

maar kan me heel goed voorstellen waarom je boos bent.

maar wat kun je ermee dat is de vraag. niks waarschijnlijk en daarom is het zo frustrerend.
Precies, hij is het niet waard vogelbekdier! Je hoort zoveel beter te krijgen. Dat gaat ook echt komen alleen moet je eerst door die pijn heen, helaas. Ik wil ook niet maar ik loop al 2 maanden met oogkleppen op, met de hoop dat het nog goed komt. Maar het komt niet meer goed, heb ik net nog even keihard te horen gekregen. Ik snap echt dat het pijn doet maar wij verdienen zoveel beter! Iemand die wel voor ons vecht. Ik snap dat je lekker wil gaan stappen. Wil ik ook alleen kan ik niet weg op het moment dus ik bewaar het voor het volgende weekend maar denk ik. Ik zie het wel. Eerst maar eens deze rot avond door komen. Girlie jij voelt je wel goed of niet?
Heb hem net nog zooooooooooooooooooooooo boos smsje gestuurd weet dat ik er niks mee op schiet , maar man pfffffffffff!

Ja het liefst wat ik nu zou doen is zijn ballen tussen de schroefbank stoppen, maar jaaa die heb ik niet en hij is er ook niet, hahaha
@ girlie, mijn ex heeft geen ander maar ik heb wel echt wraakgevoelens. Ik wil hem pijn doen. Hem kwetsen. Heb ik net ook flink gedaan. Ik heb dingen gezegd die ik normaal nooit zou zeggen. Dingen waar ik weet dat ik hem echt mee geraakt heb. Ik heb niet eens spijt, terwijl ik niet zo ben. 2 jaar lang kwamen die dingen naar boven tijdens elke ruzie (geen dingen waar hij wat aan kon doen hoor maar gewoon dingen waar ik hem mee kon raken) en heb ik netjes mijn mond gehouden. Want zo ben ik helemaal niet, dat ik iemand raak met dingen waar die persoon niks aan kan doen. Maar ik heb het er net lekker toch uit gegooid. Aan de ene kant voel ik mezelf heel kinderachtig maar het lucht ook op. Nu is hij boos en gekwetst. Ik ook maar dat weet hij niet. Laat hem nu maar eens lekker verdrietig zijn!
ja ik voel me wel goed.

maar ik zit in de andere positie en ik vraag me soms wel af wat ik wil.

zie hem morgen weer, weet niet of ik zin heb.

als ik bij hem ben vind ik het wel leuk, maar als ik thuis ben mis ik hem niet echt. raar.

zal het wel niet genoeg willen denk ik en dat vind ik wel een beetje jammer, maar aan de andere kant het zegt wel genoeg..:-(
Ik heb ook tegen hem gezegd dat ik hoop dat iemand in 40 meer bereikt dan hij heeft en ik ook gezegd ( kan je ook goed oppakken.) Dat het kind van nieuwe vriendin meer liefde krijgt van hem dan dat hij ooit van zijn vader heet gekregen. Ik weet dat het hem heet geraakt. Ik weet ook dat heel gemeen is , maar kon het niet laten. Hij weet in wat voor situatie ik zit, hij weet (zou het jullie ook even zeggen, dat ik depresief ben). Sorry het is geen excuus voor dit alles en voor wat ik gezegd heb, maar hij mag ook wel eens weten dat hij niet perfect is.
Nou vogelbekdier ik snap echt goed dat je dat tegen hem gezegd hebt. Misschien niet netjes maar je hebt gewoon frustraties als iemand zo tegen je doet. Ik zit echt vreselijk in een dip, ex wil vrienden blijven.. wil me zo graag met alles helpen, er voor me zijn. Ik heb al duidelijk gemaakt dat dit niet kan omdat ik teveel van hem hou. Dat dat gewoon niet lukt. Maar goed hij wil graag vrienden blijven dus ik smste hem net dat ik er van baal dat hij ineens zo afstandelijk doet omdat hij visite heeft. Krijg ik een smsje terug met dat hij er voor me wil zijn maar dat ik blij moet zijn dat hij zo tegen me doet. Hallo waar haalt hij dat vandaan dan? Ik vroeg niet om vrienden te blijven hoor. Ik wilde niet eens omdat ik weet dat dat niet kan nu. Dan krijg ik zo'n smsje.. sorry maar dan denk ik echt zak lekker in de stront of zo!! Of ben ik nu raar??
Hij doet net alsof jij maar in je handjes mag klappen dat hij vrienden wilt blijven. Wat is dat toch misschien ben ik extra negatief, maar kom op, wat hebben die mannen dat wij maar blij moeten zijn met hun. Ookal doet het pijn hij is nog steeds een stomme man. PFFFFFFFFFFFFFF
nee is niet raar.

maar waarom heb je dan gezegd toch vrienden te blijven als je het eigenlijk niet wilt?

heb net met hem gebelt en voel me boos.

ik snap niks van mezelf.

gewoonlijk dan gaat het goed met me, mis ik hem niet echt, maar als ik dat tegen hem zeg, dan voel ik me wel kut en schuldig.

als het telefoongesprek dan is opgehouden voel ik me erna boos.

waarom? omdat ik hem pijn heb gedaan door te zeggen dat ik hem niet mis, maar dat niet erg vind omdat hij mij ook vaak pijn heeft gedaan?

wat voor raar persoon ben ik..
Ik vind het fijn om te horen dat ik dus echt niet raar ben haha. Ik snap dus ook echt niet waar hij het lef vandaan haalt om te zeggen dat ik "blij mag zijn" dat hij zo tegen mij doet. Ik heb vorige week al gezegd dat ik het contact wilde verbreken, toen vond hij het moeilijk, was een emotioneel gesprek voor beide maar hij dacht dat het wel beter was. Daarna kon hij niet ophouden met bellen, hij wilde dit niet, hij wilde contact houden want het is allemaal zo fijn en vertrouwd. Tsja dat vind ik ook, alleen als ik hem dan zie dan is hij zoooo ontzettend lief dat ik weer helemaal terug val. Dan krijg ik het gevoel dat hij me heel erg gemist heeft. Hij geeft me dan dus gewoon elke keer valse hoop terwijl ik dan net op het punt ben dat ik verder ga, dat ik los laat. Maar het lukt mij niet om sterk genoeg te zijn en te zeggen dat ik echt geen contact wil. Want dat wil ik helemaal niet. Ik hou van hem, nog steeds. Ik vind het fijn als hij er is, ook als hij er niet is want dan nog is hij zo lief voor me. Pff ik weet zelf heel goed wat ik moet doen hoor maar mijn gevoel werkt zo tegen. Mijn gevoel heeft nog steeds hoop voor ons. Ook iedereen in mijn omgeving zegt: die komt straks wel terug.. maar ja daar kan ik toch niet op wachten? Daar wil ik niet op wachten. Ik verdien beter vind ik!! Zelfs in een vriendschap..
Verdorie meiden! Ik weet nu eh bijna twee weken dat hij met dat andere meisje is gegaan/gaat. Het doet me nog elke dag pijn. Heb nu ook weer zo'n sterk gevoel dat hij bij haar zit. Gewoon het gevoel vervangen te worden. Het is niet eerlijk. Het liefst stuur ik hem nu weer een een of andere domme sms, maar het schiet niet op. Heb vorige week al boos gesmst en daar heeft hij uiteindelijk niet meer op gereageerd dus dan zoekt hij het maar uit. Die jongen moet gewoon uit mijn leven. Ben zoveel meer waard.

Ik snap jullie boosheid ook zo erg! Het is gewoon zo'n machteloos rotgevoel... Blegh!

Ik voel precies wat jullie voelen en dat voelt klote. Maar gelukkig kunnen we hier elkaar er een beetje doorheen slepen.

Liefde is zo mooi, maar het kan ook zo rot voelen!!!!

Mijn telefoon gaat in ieder geval zo weer uit. Geeft altijd soort van rust en dan hoop ik maar beetje te kunnen slapen. Op naar een nieuwe zaterdag. 1 van de dagen van de week waar ik de laatste tijd zo tegenop zie. :(

Liefs Prinsesje
Even een voor jullie. Zou het in de lucht hangen?

Gisteravond is alles definitief opgehouden, hij heeft zijn spullen weggehaald. Ik had alles ingepakt en voor hem klaargezet. Mijn zwager was hier in huis om er bij te zijn en hem te helpen. Zelf was ik niet thuis, ben naar de kapper gegaan. Helaas veel te snel klaar dan ik had gewild en ben toen de halve stad doorgelopen. Nog nooit zo eenzaam en alleen gevoeld. Lege winkelstraten, overal verliefde stelletjes...Eindelijk het verlossende berichtje dat hij weg was. Ik had nog stille hoop op een briefje, een smsje. Niets. Na 10 jaar geen woord meer. Hij is van de een op de andere dag weg en nu ook zijn spullen. Ik voel me zo vreselijk leeg. Er valt vrijwel niets meer te regelen nu, het is definitief, klaar. Ik heb geen idee waar te beginnen met Mijn Nieuwe Leven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven