Good Luck
zaterdag 20 maart 2010 om 09:05
Ik heb hem..
Wil je deze link in je bericht plakken Suze!
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-HZJ74IAG.jpg
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-HZJ74IAG.jpg
zaterdag 20 maart 2010 om 12:10
Afbijten is geen optie zeker?
Zoooo, ik heb al gesport. En nu moet ik douchen want dit is vies en plakkerig.
En dan komt mijn moeder en moeten we naar het restaurant waar we na Sam's communie gaan eten om het menu door te spreken. (oma trakteert)
Koffie: goed idee. En een boterham (ok, cracker in mijn geval).
Zoooo, ik heb al gesport. En nu moet ik douchen want dit is vies en plakkerig.
En dan komt mijn moeder en moeten we naar het restaurant waar we na Sam's communie gaan eten om het menu door te spreken. (oma trakteert)
Koffie: goed idee. En een boterham (ok, cracker in mijn geval).
zaterdag 20 maart 2010 om 13:18
quote:bambino schreef op 20 maart 2010 @ 09:05:
Ik heb hem..
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-HZJ74IAG.jpgBeurt!
Ik heb hem..
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-HZJ74IAG.jpgBeurt!
zaterdag 20 maart 2010 om 20:22
Zo. Druk zeg hier... Kan wel meken dat Star en Amalia weekendje weg zijn
Jin: ah gezellig! Kom bij de birkiesgroep! Ik had ze mee op vakantie, en geloof me: ik heb bijzonder a-sexuele dingen gezien en mijn birkenjstocks hoorden daar niet bij! (Volle vrouwen in legging en bikini op crocs... mensen op crocs met sokken aan.... Dat is pas a-sexueel...)
Jin: ah gezellig! Kom bij de birkiesgroep! Ik had ze mee op vakantie, en geloof me: ik heb bijzonder a-sexuele dingen gezien en mijn birkenjstocks hoorden daar niet bij! (Volle vrouwen in legging en bikini op crocs... mensen op crocs met sokken aan.... Dat is pas a-sexueel...)
zaterdag 20 maart 2010 om 21:30
zaterdag 20 maart 2010 om 23:39
Hallo! Ik kom even snel melden. Ik was op de E=2meet meeting, was erg leuk. Maar mijn schoonouders zijn hier een lang weekend, dus ik kan dan niet op het forum steeds. Ik kom nu net thuis en iedereen ligt al in bed, dus ik kom nu snel even een zwaai doen naar jullie en een
Stressed is just desserts spelled backwards
zondag 21 maart 2010 om 08:18
Ha, ik ben de laatste en de eerste, want iedereen ligt nog te slapen. Ik zit al weer beneden met de zeehond, Jonathan heeft een hele akelige hoest & nare rochel op de borst. Als hij ademhaalt dan piept het helemaal. Hij had gisteren ook al koorts. Even aankijken maar weer.
Stressed is just desserts spelled backwards
zondag 21 maart 2010 om 12:10
zondag 21 maart 2010 om 12:56
Bridges, butsen zijn niet fijn nee, ga je pulken dan he?
Mal, is het leuk met schoonouders? Wat naar toch weer van Mr. J. Hoe gaat het nu? Beterschap. Geen pseudo krupp?
Was echt gezellig met Family Star. Hele aardige ouders. Compliment voor Star Mom. Oudste: waarom heeft Ceetje twee moeders ?
Ik: nou dat is oma.
Oudste: oma? Oh, dat ziet er niet uit als oma, dat heb jij fout gezien, dat is ook haar mamma.
Heel schattig. Ik laat hem maar in die waan .
Meiskes zijn echt erg leuk. Ze lijken op elkaar en Eetje is echt een waanzinnig zoet kind en heel lief en prachtige ogen die heel wijs kijken. Ceetje heeft zoet met mijn oudste gespeeld en zij wel zo ontzettend lief tegen mij: mamma van oudste en jongste (en dan knipperen met die ogen he).
Echt, ik ben ingepakt .
Mal, is het leuk met schoonouders? Wat naar toch weer van Mr. J. Hoe gaat het nu? Beterschap. Geen pseudo krupp?
Was echt gezellig met Family Star. Hele aardige ouders. Compliment voor Star Mom. Oudste: waarom heeft Ceetje twee moeders ?
Ik: nou dat is oma.
Oudste: oma? Oh, dat ziet er niet uit als oma, dat heb jij fout gezien, dat is ook haar mamma.
Heel schattig. Ik laat hem maar in die waan .
Meiskes zijn echt erg leuk. Ze lijken op elkaar en Eetje is echt een waanzinnig zoet kind en heel lief en prachtige ogen die heel wijs kijken. Ceetje heeft zoet met mijn oudste gespeeld en zij wel zo ontzettend lief tegen mij: mamma van oudste en jongste (en dan knipperen met die ogen he).
Echt, ik ben ingepakt .
zondag 21 maart 2010 om 15:20
Haha Jin, ik ken twee mama's die nu licht geven: Star-mama en Star zelf. Wat leuk dat het zo gezellig was! O, en ik wil ook bij de Birkieclub, ga ze do halen (zijn ze in de aanbieding ergens en zo'n kniepmiep ben ik dan wel weer dat ik daar op wacht. Mooi die van jou! Ik twijfel nog tussen die en goud/bruin.
Bridges, klinkt erg sexy, die vakantiegenoten van jou!
Mal, mooi is dat, iedereen op 1 oor en jij beneden met hoestend mannetje... Hopelijk snel minder benauwd. Ik was het helemaal vergeten, storten voor de uiltjes, sorry. Morgen (bij deze herinnering aan mezelf)!
Gisteren nieuw bed gekocht, man wat een geld. Mag hopen dat het heeeeeel lekker slaapt. Tien weken levertijd, da's dan wel weer jammer.
Vandaag voor op m'n bankje in de zon gezeten, heeeeerlijk! Kind was zoet met buurmeisjes. Zon is nu weg, meteen stuk frisser. Kind zo maar eens binnen halen, is nog steeds buiten aan het spelen.
Star, verder ook lekker weekend gehad? Nog wat gescoord bij de Promod?
Haha, die Silvy zag zeker alleen die "goedemorgen" van Suus 'dr OP en dacht wat is dat dan weer voor een vaag topic.
Bridges, klinkt erg sexy, die vakantiegenoten van jou!
Mal, mooi is dat, iedereen op 1 oor en jij beneden met hoestend mannetje... Hopelijk snel minder benauwd. Ik was het helemaal vergeten, storten voor de uiltjes, sorry. Morgen (bij deze herinnering aan mezelf)!
Gisteren nieuw bed gekocht, man wat een geld. Mag hopen dat het heeeeeel lekker slaapt. Tien weken levertijd, da's dan wel weer jammer.
Vandaag voor op m'n bankje in de zon gezeten, heeeeerlijk! Kind was zoet met buurmeisjes. Zon is nu weg, meteen stuk frisser. Kind zo maar eens binnen halen, is nog steeds buiten aan het spelen.
Star, verder ook lekker weekend gehad? Nog wat gescoord bij de Promod?
Haha, die Silvy zag zeker alleen die "goedemorgen" van Suus 'dr OP en dacht wat is dat dan weer voor een vaag topic.
zondag 21 maart 2010 om 18:26
Hallo!
Ben er nog, beetje ziekig, keelpijn, buikpijn, hoofdpijn en alles doet zeer. BVeter nu dan zaterdag Al is het wel ongezellig voor vent, die is deze week vrij.
Jin, ik vind ze ook wel leuk hoor die Birkenstocks. Vind alleen die andere met dat overdwars bandje net iets leuker, vraag me alleen af of dat lekker blijft zitten. Leuk dat je Star en family hebt gezien! Was Jinnyman ook mee?
Hel, die zilveren zie ik wel vaker, maar die zijn ook weer makkelijker te combineren. Mijn mannen hebben ook buitengespeeld. Met stoepkrijt. Je kunt wel raden hoe ze er uit zien denk ik
Ga eten maken, mannen zullen zo wel uitgebadderd zijn en dan weer lekker bankhangen.
Ben er nog, beetje ziekig, keelpijn, buikpijn, hoofdpijn en alles doet zeer. BVeter nu dan zaterdag Al is het wel ongezellig voor vent, die is deze week vrij.
Jin, ik vind ze ook wel leuk hoor die Birkenstocks. Vind alleen die andere met dat overdwars bandje net iets leuker, vraag me alleen af of dat lekker blijft zitten. Leuk dat je Star en family hebt gezien! Was Jinnyman ook mee?
Hel, die zilveren zie ik wel vaker, maar die zijn ook weer makkelijker te combineren. Mijn mannen hebben ook buitengespeeld. Met stoepkrijt. Je kunt wel raden hoe ze er uit zien denk ik
Ga eten maken, mannen zullen zo wel uitgebadderd zijn en dan weer lekker bankhangen.
zondag 21 maart 2010 om 19:02
Mamax, wat vervelend dat je ziek bent. Beterschap! Klinkt als een thuishangdag. We waren met z´n vieren geweest ja. Die met dat bandje vind ik ook leuker maar die waren er niet en ze hadden ze eindelijk in mijn maat, die zijn namelijk uitverkocht vaak. Maar ja, wie draagt er nou Birkenstocks in de netnogwinter he?
Amalia, is het leuk? Man toch nog kunnen komen?
Hel, wat voor bed hebben jullie gekocht? Lijkt me ook heel sexy als we tweelingbirkies hebben .
Amalia, is het leuk? Man toch nog kunnen komen?
Hel, wat voor bed hebben jullie gekocht? Lijkt me ook heel sexy als we tweelingbirkies hebben .