CHEERS, deel weetikveelhoeveel maarnoglangnietdelaatste.....

20-03-2010 09:02 2518 berichten
Alle reacties Link kopieren
zoooo, voor het eerst in de cheers historie heb ik ook eens een neiuwe aangemaakt! Klopt dream, GG is morgen jarig maar we vieren het vandaag. Het jong is helemaal blij met zijn DS, dolgelukkig is`tie! Nu eerst sportclubjes enzo, dan hapjes maken en dan visite, gezellie.

Jemig bambi, wat een schrik, godzijdank kunnen kinderen veel hebben...
Veel plezier vandaag Bent.

Jeetje Bam. Die Levi heeft een beschermengeltje op zijn schouder volgens mij. Gelukkig maar!
Oh, wat een heerlijk startplaatje!

Veel plezier vandaag dan Bentetje!

~gaat op zoek naar leuke posters om op te hangen in de kroeg~
Later is nu
OH, en Bentetje, gefeliciteerd met je debuut.. een nieuw Cheerstopic maken
Later is nu

Deze staat wel leuk aan de muur, of niet?
Later is nu
Op zoek naar een mooi beeld, vond ik deze.. misschien niet echt kroegmateriaal, maar wel erg leuk.. titel is "Sleep Alexandra, please go to sleep"

Later is nu
Prima kroegmateriaal hoor, Dream; zo voel ik me namelijk nog wel. Gaaaaap.
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
quote:bentetje73 schreef op 20 maart 2010 @ 09:04:

zoooo, voor het eerst in de cheers historie heb ik ook eens een neiuwe aangemaakt! Klopt dream, GG is morgen jarig maar we vieren het vandaag. Het jong is helemaal blij met zijn DS, dolgelukkig is`tie! Nu eerst sportclubjes enzo, dan hapjes maken en dan visite, gezellie.

Jemig bambi, wat een schrik, godzijdank kunnen kinderen veel hebben...

Ik las: maar godzijdank heb je veel kinderen...

Veel plezier vandaag Bentetje! En wat heb je een prachtig topic aangemaakt!
Goeiemorgen leedies, het is weer weekend! Alvast kussen voor GG (de mijne is er gelukkig morgen weer, dat alleen slapen is toch maar niks), en fijn dag.
Ik zie het oude topic nergens meer, is er ergens nog een link? Ik loop nog een paar dagen bijlezen achter...
Link naar het topic, waarmee we met Cheers de winter ingingen
Later is nu
hoi

leuke middag gehad met Lentemarkt en gastvrouw in kunstpand.

Jammer van de enorme hoosbuien, die langskwamen.
Later is nu
Ah.Bier.

Dat is fijn als ontbijt.

Ik ben nl net wakker.

En voor tieten moet je bierdrinken, dus laat maar komen.

Dat is dan mijn vrijwilligerswerk vandaag. Teruggetrokken thuis blijven.

En daarmee doe ik de gemeenschap een groot plezier.

Vandaag heeft de paus openlijk excuses aangeboden voor misbruik van jongetjes waar geestelijk vaders hun handen/piemel niet van af konden houden.

Nadat gisteren een USA ex-generaal heeft gezegd dat het Nederlandse legeruit slappe homo's bestaat, en Wilders wereldwijd heeft verkondigd dat Mohammed een verkrachtende kinderlokker was.

Tot zover het lelijks.

Ook gisteren, ben ik fan geworden van Jennie de Munk.

Ze verkondigde in haar nieuwe RLsoap

'We hebben vandaag twee koikarpers gekocht.

Dus dat was een hele drukke dag.'

Met dien verstande dat zij ze niet eens heeft uitgezocht. Zij niet de chauffeur naar de dierenwinkel was. Zij niet de vijver heeft laten vollopen (alsdat al een activiteit is). Zij niet de doos heeft gedragen. Of die lelijke krengen uit het zakje de plomp in laten glijden. En zij niet eens de portemonnee heeft getrokken.

Ik ben fan.
Mooie tijd om wakker te worden, Kjong

En een hoop lelijks kon je zo bij elkaar vinden. Mijn (bizarre) nieuws van de dag: een rolstoel curlingspeler is bij de Paralympics in Vancouver betrapt op doping

Ik zal hiermee misschien op verschillende tenen trappen, maar ik vind curling dus he-le-maal niets. Toch vind ik het wél knap dat je dat met een rolstoel kunt doen, zo op dat gladde ijs. EN dan.. doping?

Afijn

heb net voor het eerst in jaaaren wat met verf gekliederd ipv met krijt. Heb d'r een leuk hondje van gemaakt, maar lijkt niet op het origineel (Milo) en toen was de witte verf nog op ook

Nu maar het origineel plagen, door hem mee naar buiten te nemen, en dan naar bed. LD heeft vanmiddag bijna een hele wedstrijd meegespeeld zonder pijn, dus gaat morgen wél spelen en is blij .. ik dus ook, zo werkt dat als moeder
Later is nu
Ik heb hetzelfde stukje gezien Kjong. Ik vond het ook een geweldige opmerking. Dat maakt me toch nieuwsgierig naar wat zij als een rustig dagje ziet. De hele dag apatisch voor je uit staren op de bank? Tja en als Jennie het al zwaar had was dat niets vergeleken met haar lief. Want Danny moest na deze hectische dag ook nog naar Belgie. De arme schat.

Straks bij mijn neef op kraamvisite met de jongens. Helaas is Madokus ziek dus die kan niet mee. Ik heb er zin in. Ik heb neef en zijn vrouw al veel te lang niet gezien dus dit is een hele mooie aangelegenheid om die kant op te gaan.
Misschien is het niet hebben van camera's om je heen, wanneer je je ding doet wat rustiger, maar verder wél een briljante opmerking in dit kader, natuurlijk

Bentetje: GEFELICITEERD MET GG!!

Hoe oud is hij nu eigenlijk?

Later is nu
9 dream, 9 alweer....

Jongesn, tast toe!!!

En hoe ging het met zwemdiploma? Mocht KK nou dit weekend?

Een spinnentaart.. leuk Bentetje.. dat durf ik toch niet t te eten!

Later is nu
In de tuin gegeten!

Woehoe!
wauw, hier koffie in de tuin en een poos zitten lezen in de zon, heerlijk!!!!!

Proefzwemmen ging goed, volgend weekend afzwemmen.
Ik ga jullie allemaal jaloers maken.

Ik heb lekker bij Pimpel in de tuin gezeten
Klinkt goed allemaal, jullie zondagen. Zou Jenny ook een fijne dag hebben?

Mijn weekendje weg met Lief was heerlijk. Twee keer uit eten en een lekker relaxt dagje sauna. En dan in twee nachten ook nog eens 19 uur geslapen. Dat is meer dan ik normaal in drie nachten slaap. Ik kan dus vannacht gewoon door zonder naar bed te gaan
Even thee gezet tussendoor. Jullie ook een mok?

Is jouw Lief al weer terug Lil?

Het overlijden van iemand die je kent heeft altijd impact. Het idee dat mensen die hem lief hadden hem nu moeten missen is zo verdrietig.

En ik weet dat je niet elke dag kunt leven of het je laatste is, of dat het de laatste is van hen die je lief hebt, maar het besef hoe goed mijn leven is en dat ik zo blij ben met mijn gezin, familie en vrienden is wel weer erg groot nu.

Ik moest gewoon huilen gisteren toen ik een tijdschrift las en daar een verhaal las over het overlijden van een kind, bij het idee dat ik een kind zou moeten missen hield ik het dus niet droog. Als je daar over nadenkt dan is een kind dat niet dooslaapt en elke dag een driftbui of twee heeft totaal niet erg. Ik denk dat iedereen die een kind heeft verloren met alle liefde van de wereld liever een niet doorslapend kind met driftbuien dan een dood kind heeft. Dat besef gaat me hopelijk de komende weken met BJ die niet doorslaapt en driftbuien heeft op de been houden! Natuurlijk kun je niet steeds het leed van een ander als leidraad in je eigen leven gebruiken, maar het kan je realiteit wel wat tekenen. Ik hoop gewoon dat ik kan blijven volhouden te kijken naar al het goede om mij heen. En daar van te genieten.

Op een heel ander niveau; vandaag na het opstaan, ontbijten en zoenen onder douche zijn we naar huis gereden. En toen hebben we de hele middag gebruik gemaakt van het feit dat de kinderen nog bij mijn ouders waren; hebben de kinderkamers en -kasten uitgemest, de tuin opgeruimd en hele huis stofgezogen. Lekker om enigszins opgeruimd de komende (drukke) week in te gaan. Met morgenmiddag; de tandarts. brrrrr!
Toet! Wat heb je een pracht van een trouwjurk aan! Van harte gefeliciteerd met je (onze ) trouwdag!

**wandelt in eigen trouwjurk weer terug naar Kasteel**

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven