Geen geluid bij Rtlgemist
zaterdag 20 maart 2010 om 12:56
Als ik een herhaling wil kijken bij Rtlgemist heb ik er opeens sinds gister geen geluid bij.
Ik heb geschecked bij mijn geluidsinstelling of hij niet op dempen stond en het volume hoog stond, ja dat stond het.
Als ik uitzendinggemist aanklik heb ik wel geluid. Dus het is alleen op hun site.
Uiteraard heb ik ze een email gestuurd maar daar heb ik nog geen antwoord op. Misschien is het zo makkelijk op te lossen met een handeling dat ik er toch een topic over open.
Weet iemand wat ik kan doen?
Alvast bedankt.
Ik heb geschecked bij mijn geluidsinstelling of hij niet op dempen stond en het volume hoog stond, ja dat stond het.
Als ik uitzendinggemist aanklik heb ik wel geluid. Dus het is alleen op hun site.
Uiteraard heb ik ze een email gestuurd maar daar heb ik nog geen antwoord op. Misschien is het zo makkelijk op te lossen met een handeling dat ik er toch een topic over open.
Weet iemand wat ik kan doen?
Alvast bedankt.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 20 maart 2010 om 13:10
zaterdag 20 maart 2010 om 13:11
zaterdag 20 maart 2010 om 13:26
Nee helpt ook niets. Bij systeemcheck van rtl staat alles dat het moet werken, alleen bij betaalde programma's geeft hij aan de hij niet zeker weet of ik de laatste versie van media player heb. Ik kan niet vinden waar ik dat kan uppen. Ik heb bij windows updates gekeken en elke dag zoekt hij naar updates dus dat is vreemd.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 20 maart 2010 om 13:40
maandag 12 september 2011 om 22:23
ik heb geen geluid bij rtl gemist, maar wel bij radio 538 of andere radio. ook bij cd's of dvd's heb ik geluid. aan mijn geluid op de computer ligt het dus niet....
wat kan het wel zijn?
kan iemand mij helpen,, want ik heb zooooo weinig verstand van dit soort dingen...
al geprobeerd media player te installeren, maar ik krijg de melding dat de nieuwste versie er al op staat.... ook media player geprobeerd en daar krijg ik wel geluid uit!
wat kan het wel zijn?
kan iemand mij helpen,, want ik heb zooooo weinig verstand van dit soort dingen...
al geprobeerd media player te installeren, maar ik krijg de melding dat de nieuwste versie er al op staat.... ook media player geprobeerd en daar krijg ik wel geluid uit!