Bar de liefde

30-12-2009 21:31 821 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik loop over van liefde, empathie en mededogen, voor alle lieve en soms een beetje stoute Vivaforummers.

Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Volgens mij morgen MV....
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Jaaa, morgen is de dag van Yas! Ik kwam het tegen op de relatiepijler! Ik vind het echt super. Morgen halen we weer champagne tevoorschijn, toch?

Alice, wat een lief berichtje van je. Goed nieuws, het gaat ook echt een stuk beter met me!
Spannend Yas. Een geweldige dag toegewenst. Geniet lekker. Om in de stemming te komen, een champagne ontbijtje voor jullie.

Bruidboeketje in elkaar geflansed;

Vanmiddag voor ons een gebakje;

Trouwen moet je alleen zelf doen ;

Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Yasmijn, van harte gefeliciteerd.

The flame never dies because the commitment never ends.
Meisjes, jullie hebben mail.

Ik heb een topweek gehad! Heerlijk relaxt zeg, dat ouderschapsverlof.

Plus fijne plannen aan het maken met Tom, het is heerlijker dan ooit om samen te zijn en we zijn met langetermijnplanningen bezig. We lopen al de hele dag aan elkaar te plukken en te knuffen, haha.

Fuk wat ben ik gelukkig! Ben dr gewoon een beetje eufoor van.
Ah leuk, ik ben het toch geworden. Ceremoniemeester van een mega feest (paar honderd mensen als het goed is) van de zomer.

Begin maart hoor ik precies hoe en wat, en wat ik moet regelen tot het feest eind juni. Leuk, volgens mij gaat het een superfeest worden in Adam. Hoop dat het weer meezit, dan kan er niets fout gaan. Is dat feest Tang waar ik je over mailde. Dus hou allemaal agenda vrij ............. hoe meer zielen hoe meer vreugde.
Happy Valentijnsdag,

Ik doe er niet aan hoor maar voor het geval jullie wel,

Chocolaatje anders;

Jullie hebben mail.
Valentijn: een heel pak bonbonbloc leegeten .

Het is dat de postbode niet werkt op zondag, anders had ik natuurlijk een hele brievenbus vol post gehad.
mijn opa is net overleden.. ben nu met familie, maar weet niet zo goed wat ik moet. wachten op meer familie. hartstilstand, dus heel plotseling.
Oh Tang . Lieverd wat verschrikkelijk zo onverwachts. Gecondoleerd.
Tangerine wat een schok! Meid toch. Gecondoleerd en heel veel sterkte
Tan heel veel sterkte morgen. Is er een mooi plekje gevonden bij bomen? Hou je taai. Veel liefs .

Er is een héél mooi plekje gevonden, zal jullie daar dit weekend per mail over vertellen .

En dank jullie wel allemaal! (f)
Nogmaals, ik hoop voor jullie op een mooi afscheid. Gaat vast goedkomen, met dat mooie plekje.
Zo even een liefdesberichtje uit het nattige Noordholland.

Dat was het weer . Helaas windstil hier op liefdesgebied. Tang, Poez, spam even wat mooie verhalen hoe mooi de liefde kan zijn. Kunnen we even mee zwijmelen.

Hier van de week een telefoontje van een ex die excuus kwam aanbieden voor dingen die hij mij geflikt heeft. En nog een paar uur met hem gesproken want hij kwam er niet uit waarom het tussen ons niet werkte en dat hij nog steeds gek op mij is. Tsja, de tijd heeft uitgewezen dat het samen niet werkte. Ik heb nog een paar jaar geprobeerd om vrienden te blijven. Maar hij is minimaal maandelijks ongesteld dat er echt geen land met hem te bezeilen is. En hij heeft wat vreemde gedachtes, niets ligt aan hem, altijd aan een ander. En dingen van jaren terug die al 100 x zijn uitgesproken en toch steeds die oude koeien uit de sloot halen.

Ja dan kan je wel weer alle mooie momenten naar boven halen, maar zo zit het leven helaas niet in elkaar. En heel lullig om te zeggen maar hij valt echt in de catagorie van type "valt niet mee te leven".

Ik ga op dit moment geen relatie aan omdat ik geen zin meer heb om iemand "te pleasen". Ik heb altijd mij voor 1000% gegeven in een relatie en mijzelf daarin verloren door mijzelf altijd weg te cijferen. Geen zin meer in. Klinkt wel heel negatief he? Nou ja pech.

Hele fijn weekend ladies. XXX
Hier gaat de liefde nog steeds voorspoedig MV. Tom heeft het momenteel erg druk en dan groeien de dingen wel eens wat boven zijn hoofd, maar dan is bij elkaar zijn een enorme bevestiging dat het goed is samen. Ik word zo ontzettend blij van die man, voel me zo goed als hij in de buurt is. Heerlijk! We hebben fijne plannen voor het voorjaar en de zomer, zoals kamperen en huifkarren met de kinderen, huisje in Frankrijk gehuurd voor de zomer. Ik heb er al helemaal zin in!
Mooi zo'n lot uit de loterij .
Mijn liefdesverhaal is niet zo mooi en sprookjesachtig, maar gaat met grote onzekerheden gepaard . Maar goed, ik probeer te genieten van de momenten die leuk zijn en probeer me niet al te druk te maken over 'wat komen gaat'. 't is leuk dat Tangaliev/ex/whatever me gemist heeft en sja, ik moet maar zien hoe 't afloopt!

Het weer is heerlijk, dat doet me helemaal lenteachtig voelen. Gisteren onder de zonnebank geweest, even gedroomd dat ik op een mooi tropisch strand lag...
Hebben jullie toch nog wat gaande Tang? Is dit die leuke man van van de winter die zo vaag deed?
Wat je etentje laatst geslaagd Tang? Had hij trouwens nog een attentie voor je meegenomen van vakantie of is dat allemaal "teveel aan relatie doen denken?".
Poez, dat is die ja...

Het was uit en toen gingen we elkaar toch weer zien en toen ging ie een tijd naar het buitenland en nu issie terug en zien we elkaar weer... wát het is, dat is nog onduidelijk. Sja. (Dit is de korte samenvatting.)

MV, geen attentie. Grrr.

Het etentje was geslaagd, hij vond 't erg lekker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven