Dat ik dit moet meemaken als man ................

20-03-2010 16:56 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zal proberen om beknopt mijn verhaal te vertellen .

Begin 06 leerde ik een vrouw kennen via internet we konden goed samen praten , ik had een relatie op dat moment wat al gedoemd was te mislukken en zij had een relatie die op het einde liep .

In die tijd leerde we elkaar beter en beter kennen ik kon haar goed advies geven met de problemen waar zij tegen aan liep , eind 1996 hadden wij samen een ontmoeting waar de vonken vanaf sprongen om het zo maar te zeggen .

Kort na onze ontmoeting heeft zij de scheiding aangevraagd . Die ontmoeting had ik verzwegen voor mijn toenmalige partner . Na die ontmoeting hadden wij nog wel regelmatig sms contact gehad en via MSN , in het voorjaar van 07 hadden wij wederom een ontmoeting waar de vonken vanaf sprongen zij was toen al gescheiden .

Na de zomervakantie zagen wij elkaar regelmatig met de nodige leuke momenten . Ondertussen was mijn huidige relatie op het dieptepunt beland , door oa financiële gebeurtenissen . Eind 07 knoop doorgehakt en vertrokken naar de persoon waar ik al 1 jaar rommelde . Zij woonde alleen met kinderen en ik kwam als donderslag bij heldere hemel bij haar aan de deur met mijn spullen , gelukkig werd ik met open armen ontvangen anders had ik mooi voor l*l gestaan .

Na een paar dagen werd ik door emoties heen en weer geslingerd omdat ik mijn ex weer in een situatie gebracht waar ik haar 3 jaar ervoor uit had gehaald ( vervelende privé situatie ) .

Na een maand of 2 stressen en afscheid genomen van mijn ex ben ik mij voor 200% gaan inzetten voor mijn huidige partner .

In het eerste halfjaar van 08 zijn er een hoop dingen gebeurt oa : vaak wisselen van werkgever en een heftige operatie bij mijn partner .

Tijdens haar ziektebed thuis had zij tijd genoeg om in mijn pc te snuffelen en zag dus ook hoe mijn gevoelens waren tegen over mijn ex de eerste periode dat ik hier woonde , na 1000 x mijn excuses aan geboden te hebben en haar laten weten dat ik toch echt voor 200% voor onze relatie ging was alles weer in redelijk rustig vaarwater gekomen .

Totdat na de zomer vakantie de consequenties naar boven kwamen van het gewissel van werkgever en onbetaald verlof nemen voor de zorg van mijn partner na de operatie . we kregen in die tijd regelmatig bezoek aan de deur .

Eind 08 heeft zij toen een zelfmoord poging gedaan toen ik aan het werk was en ben toen met spoed naar huis gegaan en heb een ziekenwagen gebeld . na die poging kreeg zij gelukkig hulp van het ziekenhuis en hulp aan huis om het 1 en ander op een rit te krijgen , Ik had gelukkig al ruim een half jaar een leuke baan maar begin 09 begon mijn baas te kloten met uitbetalen , waardoor mijn partner wederom een terugslag kreeg . 2 maand later was het financiële plaatje redelijk weer op orde qua inkomen mede door hulp van een stadsbank zorgde mijn baas weer voor de betalingen .

Onze relatie bloeide ook weer op tot na de zomervakantie , zij vluchtte weg in een spel wat op dat moment door de mensen die daar waren wel heel erg ideaal waren voor haar ( en wat de jaloezie bij mij extreem opwekte ) , mede doordat mijn baas weer is zat te kloten met betalen en ik in de ziektewet was gedoken .

advocaten ed erbij gehaald maar mijn baas wilde / kon ? niet betalen , ik kan je vertellen dat ik in die tijd door hele diepe dalen ben gegaan met de relatie , het is niet niks als je minimaal geld heb om je gezin eten en drinken te geven .

Eind 09 een rechtszaak geweest en die gelukkig gewonnen werd door mij , op het ogenblik werk ik niet meer bij die baas . begin 10 spanningen lopen heel erg op bij ons thuis dat ik een weekje naar een vriend ben gegaan om alles even thuis te laten afkoelen .

Na die week probeerde ze het ook weer om toch onze relatie een kans te geven , wat ik bijzonder fijn vond natuurlijk want ik ben stapel gek op haar en de kinderen . Ondertussen nog een paar x bij een psycholoog geweest en die vertelde mij dat er weinig mankeerde aan mij , alles gaat redelijk totdat ......... we bericht krijgen van het ziekenhuis dat er een soort herstel operatie moet gebeuren bij mijn partner ( vrouwelijke operatie ) en een kleine 1.5 maand geleden een ex vriend van haar in 1 x op de proppen komt via een site . ik wist dat het een ex vriend was omdat ze wel is wat had verteld over hem ( ruim 10 jaar gelden had ze een lat relatie met hem ) . Na Die avond zaten ze bijna dagelijks tot diep in de nacht op MSN samen ( ik lig altijd redelijk op tijd in bed ) en als ze in bed komt geeft ze me wel een zoen en gaat slapen ( ik slaap slecht dus ik merk dat ) .

3 weken terug vertelde ze dat ze wil gaan verhuizen naar de zelfde woonplaats als haar ex 150 km verderop !! en mij dan hier wil laten wonen !

Ze is ondertussen volop bezig aan het zoeken naar een huisje en vraagt mijn advies ed over eventuele meubels ...... echt hier zakt mij de broek vanaf ( is ook niet zo vreemd want door de stress ben ik flink afgevallen ) .

Op het ogenblik zit ik hier nu alleen in huis omdat zij met de kinderen naar een kennis (die ik ook ken) is gegaan in dezelfde stad als waar ze wil gaan wonen , ze wil ook gaan praten met haar ex vriendje en morgen komt ze weer terug misschien vanacht vertelde ze me nog voordat ze vertrok en mij een kus gaf , ze stapte de auto in zei : je moet je geen zorgen maken hoor !!

Ik weet het echt niet meer , ben ik dan zo'n lul geweest in het begin van onze relatie of gewoon een persoon die heel veel pech heeft ..
Dat wijf heeeeel rap de deur uit trappen.... DUHHHHH
Aliquando et insanire lucundum est
Wat is jouw vraag precies?

Wat bedoel je met 'zo'n lul geweest in het begin van onze relatie'? Wat heb je volgens jezelf dan misschien verkeerd gedaan?

Er staat zoveel info in je OP, dat ik niet weet waar je precies op doelt met je laatste twee regels...
Een mens lijdt het meest onder het lijden dat hij vreest
Je bent hier blijkbaar nogal plotseling ingedoken, maar in het begin nog niet helemaal. Jullie hebben vervolgens veel meegemaakt, en nu is je vrouw weg. Eigenlijk op dezelfde manier als waarop jij de vorige keer je ex vrouw verlaten hebt.

Verlaten worden is altijd naar.

Het wil er bij mij alleen niet zo in dat het niet aan jou ligt en wel helemaal aan haar. Ik geloof nooit dat zij zomaar, zonder enige reden of aanleiding, van de ene op de andere dag vertrokken is.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Volgens mij hebben jullie gewoon heel erg veel te verwerken gehad met z'n tweeën en heeft jullie relatie dat niet getrokken.

Waarom schrijf je dat je dit moet meemaken als man? Is het voor een man anders of erger dan voor een vrouw als een relatie op de klippen loopt?
Zo gewonnen, zo geronnen luidt het gezegde toch?
Ben je echt een man? (sorry dat is lullig )

kies eieren voor je geld. Zonder haar ben je vast gelukkiger! Het lijkt alsof er al hulp aan te pas is gekomen maar, tevergeefs.

Loslaten is soms voor beiden beter. Al is dit vaak wel een grote stap.

Sterkte.
Ps rembo: vrouwen zijn geen wijfen mits ze op de markt achter de vis staan
Eens met Bewitched. Je OP komt op me over alsof jij jezelf een slachtoffer vindt. Dat je baas je niet wil uitbetalen, daar kun je (waarschijnlijk) inderdaad niets aan doen. Maar als het slecht gaat tussen jullie, moet je daarover communiceren. Als je het toelaat dat ze met een of andere gozer tot laat in de nacht zit te msn-en, tja...
En het probleeem is nu... Je vriendin wil bij je weg wanneer haar ex haar terug wilt?

Jullie zijn lekker aan het relatiehoppen... Ach ja, je komt er vanaf hoe je eraan komt he!
Zoals je eraan komt, zo raak je ze ook weer kwijt gaat dat spreekwoord toch?

Persoonlijk was ik nooit van het ene huis naar het andere gehopt

Daar komt bij dat ik vind dat jullie een nogal pieken en dalen relatie hebben..ik bedoel daarmee te zeggen dat ik naar aanleiding van de lap tekst hierboven weinig stabiliteit zie bij jullie.

Maar wat wil je zelf precies?

Tips om haar tegen te houden om 150km verderop te gaan wonen?

Die zijn er niet.

Ik denk dat jij weer ingeruild gaat worden voor haar soon te be niet meer ex.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
wat een lang verhaal zeg,kort samengevat je vrouw gaat bij je weg en jij mag dan in haar huis wonen
Dus om een lang verhaal kort te maken: jij ging vreemd met haar, dumpte je vriendin na lange tijd en ging direct bij je nieuwe vriendin inwonen. Daarna problemen gekregen, je voelde nog wat voor je ex waar je nieuwe vriendin achter kwam en nu dreigt je nieuwe vriendin naar haar ex terug te gaan?

Tja... misschien is het toch beter om een tijd alleen te wonen.
pfff de OP had een stuk korter gekund.

-jij ging vreemd met haar

-je ging scheiden en trok bij haar in

-nu gaat zij vreemd

-en trekt in bij haar ex (nouja bijna dan, gaat in zelfde stad wonen als exvriend)

Enne wat jij numoet doen? Haar ruim baan geven, tegenhouden kun je toch niet.
Ging het in je vorige relatie wel goed?

Je bent natuurlijk heel verdrietig, maar wat zou je willen? Denk je dat je relatie nog een kans heeft, of is het helemaal voorbij?

Als het laatste aan de hand is trek dan je plan.

Wat wil je gaan doen met je leven vanaf nu?
Aan de titel dacht ik minstens dat je ongesteld geworden was ofzo, want anders snap ik m niet zo...
quote:brocoli schreef op 20 maart 2010 @ 17:16:

Aan de titel dacht ik minstens dat je ongesteld geworden was ofzo, want anders snap ik m niet zo...
quote:RemboEnRembo schreef op 20 maart 2010 @ 17:00:

Dat wijf heeeeel rap de deur uit trappen.... DUHHHHHDe deur is van mevrouw, dus die vlieger gaat niet op.
Ik zal even een paar kleine aanvullingen doen .

Mijn vorige relatie had al vanaf de eerste dag geen toekomst . dit omdat de families van beide kanten erop tegen waren .

Ik heb totaal geen gevoelens meer voor mijn ex .

Mijn huidige partner heeft in haar leven al heeeel veel meegemaakt qua partners en levens ervaring , ik kan hier niet veel details over vertellen .

Wat ik wil ? Gelukkig zijn / worden .....
... want dat vrouwen om de haverklap verlaten worden, is logisch. Maar een mán?

Ach, je moet maar zo denken: in ieder geval rommelt ze niet eerst stiekem een jaar met hem aan, alvorens weg te gaan.
quote:elman schreef op 20 maart 2010 @ 17:29:

Ik zal even een paar kleine aanvullingen doen .

Mijn vorige relatie had al vanaf de eerste dag geen toekomst . dit omdat de families van beide kanten erop tegen waren .

Nou en? Dan hoef je toch niet te liegen en bedriegen?

Ik kan je een nog kortere verklaring geven: karma.
Misschien idd een tijdje op jezelf gaan wonen en even geen relaties aangaan. Concentreer je op jezelf, op wat jij wilt. Ik ben geen voorstander van relatie-hoppen, maar voor anderen schijnt dat goed te werken. Ik denk alleen dat het in jouw geval geen goed idee is. Je stapt in een relatie terwijl je al weet dat er geen toekomst inzit? Waarom doe je het dan? Omdat je niet alleen kunt zijn?
Ik snap iets niet.

Kort na jullie ontmoeting in 1996, heeft vriendin de scheiding aangevraagd.

Echter in 2007 hebben jullie elkaar weer ontmoet.

Betekent dit, dat zij 11 jaar op jou heeft gewacht?.

En is dat nu dezelfde persoon, met wie jij al 1 jaar aan 'rommelde', en bij wie je plotsklaps op de stoep stond?.

Ik kan er geen touw aan vast knopen.

Mocht het inderdaad zo zijn dat zij met ex doorwil?, dan zullen geen 10 paarden haar tegen kunnen houden.

Deze dame weet kennelijk dondersgoed wat zij wil, en dat is niet verder met jou.

Ik kan er niks meer van maken,sorry.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
met 1996 bedoelde hij waarschijnlijk 2006...
Begon 06 en dan een ontmoeting in 1996??

Ja, hoor...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven