Dat ik dit moet meemaken als man ................

20-03-2010 16:56 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zal proberen om beknopt mijn verhaal te vertellen .

Begin 06 leerde ik een vrouw kennen via internet we konden goed samen praten , ik had een relatie op dat moment wat al gedoemd was te mislukken en zij had een relatie die op het einde liep .

In die tijd leerde we elkaar beter en beter kennen ik kon haar goed advies geven met de problemen waar zij tegen aan liep , eind 1996 hadden wij samen een ontmoeting waar de vonken vanaf sprongen om het zo maar te zeggen .

Kort na onze ontmoeting heeft zij de scheiding aangevraagd . Die ontmoeting had ik verzwegen voor mijn toenmalige partner . Na die ontmoeting hadden wij nog wel regelmatig sms contact gehad en via MSN , in het voorjaar van 07 hadden wij wederom een ontmoeting waar de vonken vanaf sprongen zij was toen al gescheiden .

Na de zomervakantie zagen wij elkaar regelmatig met de nodige leuke momenten . Ondertussen was mijn huidige relatie op het dieptepunt beland , door oa financiële gebeurtenissen . Eind 07 knoop doorgehakt en vertrokken naar de persoon waar ik al 1 jaar rommelde . Zij woonde alleen met kinderen en ik kwam als donderslag bij heldere hemel bij haar aan de deur met mijn spullen , gelukkig werd ik met open armen ontvangen anders had ik mooi voor l*l gestaan .

Na een paar dagen werd ik door emoties heen en weer geslingerd omdat ik mijn ex weer in een situatie gebracht waar ik haar 3 jaar ervoor uit had gehaald ( vervelende privé situatie ) .

Na een maand of 2 stressen en afscheid genomen van mijn ex ben ik mij voor 200% gaan inzetten voor mijn huidige partner .

In het eerste halfjaar van 08 zijn er een hoop dingen gebeurt oa : vaak wisselen van werkgever en een heftige operatie bij mijn partner .

Tijdens haar ziektebed thuis had zij tijd genoeg om in mijn pc te snuffelen en zag dus ook hoe mijn gevoelens waren tegen over mijn ex de eerste periode dat ik hier woonde , na 1000 x mijn excuses aan geboden te hebben en haar laten weten dat ik toch echt voor 200% voor onze relatie ging was alles weer in redelijk rustig vaarwater gekomen .

Totdat na de zomer vakantie de consequenties naar boven kwamen van het gewissel van werkgever en onbetaald verlof nemen voor de zorg van mijn partner na de operatie . we kregen in die tijd regelmatig bezoek aan de deur .

Eind 08 heeft zij toen een zelfmoord poging gedaan toen ik aan het werk was en ben toen met spoed naar huis gegaan en heb een ziekenwagen gebeld . na die poging kreeg zij gelukkig hulp van het ziekenhuis en hulp aan huis om het 1 en ander op een rit te krijgen , Ik had gelukkig al ruim een half jaar een leuke baan maar begin 09 begon mijn baas te kloten met uitbetalen , waardoor mijn partner wederom een terugslag kreeg . 2 maand later was het financiële plaatje redelijk weer op orde qua inkomen mede door hulp van een stadsbank zorgde mijn baas weer voor de betalingen .

Onze relatie bloeide ook weer op tot na de zomervakantie , zij vluchtte weg in een spel wat op dat moment door de mensen die daar waren wel heel erg ideaal waren voor haar ( en wat de jaloezie bij mij extreem opwekte ) , mede doordat mijn baas weer is zat te kloten met betalen en ik in de ziektewet was gedoken .

advocaten ed erbij gehaald maar mijn baas wilde / kon ? niet betalen , ik kan je vertellen dat ik in die tijd door hele diepe dalen ben gegaan met de relatie , het is niet niks als je minimaal geld heb om je gezin eten en drinken te geven .

Eind 09 een rechtszaak geweest en die gelukkig gewonnen werd door mij , op het ogenblik werk ik niet meer bij die baas . begin 10 spanningen lopen heel erg op bij ons thuis dat ik een weekje naar een vriend ben gegaan om alles even thuis te laten afkoelen .

Na die week probeerde ze het ook weer om toch onze relatie een kans te geven , wat ik bijzonder fijn vond natuurlijk want ik ben stapel gek op haar en de kinderen . Ondertussen nog een paar x bij een psycholoog geweest en die vertelde mij dat er weinig mankeerde aan mij , alles gaat redelijk totdat ......... we bericht krijgen van het ziekenhuis dat er een soort herstel operatie moet gebeuren bij mijn partner ( vrouwelijke operatie ) en een kleine 1.5 maand geleden een ex vriend van haar in 1 x op de proppen komt via een site . ik wist dat het een ex vriend was omdat ze wel is wat had verteld over hem ( ruim 10 jaar gelden had ze een lat relatie met hem ) . Na Die avond zaten ze bijna dagelijks tot diep in de nacht op MSN samen ( ik lig altijd redelijk op tijd in bed ) en als ze in bed komt geeft ze me wel een zoen en gaat slapen ( ik slaap slecht dus ik merk dat ) .

3 weken terug vertelde ze dat ze wil gaan verhuizen naar de zelfde woonplaats als haar ex 150 km verderop !! en mij dan hier wil laten wonen !

Ze is ondertussen volop bezig aan het zoeken naar een huisje en vraagt mijn advies ed over eventuele meubels ...... echt hier zakt mij de broek vanaf ( is ook niet zo vreemd want door de stress ben ik flink afgevallen ) .

Op het ogenblik zit ik hier nu alleen in huis omdat zij met de kinderen naar een kennis (die ik ook ken) is gegaan in dezelfde stad als waar ze wil gaan wonen , ze wil ook gaan praten met haar ex vriendje en morgen komt ze weer terug misschien vanacht vertelde ze me nog voordat ze vertrok en mij een kus gaf , ze stapte de auto in zei : je moet je geen zorgen maken hoor !!

Ik weet het echt niet meer , ben ik dan zo'n lul geweest in het begin van onze relatie of gewoon een persoon die heel veel pech heeft ..
als je relatie met je ex gedoemd was te mislukken, waarom blijf je dan toch bij haar?

Ik snap dat nooit zo goed

Want als jullie liefde sterk genoeg was had geen familie daar een speld tussen kunnen krijgen hoor.

met andere woorden, ik vind dat een beetje een slap excuus om bij een ander tussen de lakens te duiken.

En pas na tijden bij je exvrouw weg te gaan

Het is al eerder genoemd....karma noemen ze dat

Of met andere woorden

What comes around...goes around...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:elman schreef op 20 maart 2010 @ 17:29:

Wat ik wil ? Gelukkig zijn / worden .....

Dat zal niet meer gebeuren met je ex, denk jij ook niet?

En nu?

Wat zijn je plannen?
quote:elman schreef op 20 maart 2010 @ 17:29:

Ik zal even een paar kleine aanvullingen doen .

Mijn vorige relatie had al vanaf de eerste dag geen toekomst . dit omdat de families van beide kanten erop tegen waren .

Ik heb totaal geen gevoelens meer voor mijn ex .

Mijn huidige partner heeft in haar leven al heeeel veel meegemaakt qua partners en levens ervaring , ik kan hier niet veel details over vertellen .

Wat ik wil ? Gelukkig zijn / worden .....Alles wat je tot nu toe gedaan hebt compleet anders doen. Dit lijkt toch nergens op man.
quote:Purty schreef op 20 maart 2010 @ 17:38:

met 1996 bedoelde hij waarschijnlijk 2006...Dank je.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Zoals ik het lees krijg je gewoon een koekje van eigen deeg. Jij hebt hetzelfde bij je ex-vriendin gedaan als je huidige vriendin jou nu flikt. En nu zit je ontzettend medelijden met jezelf te hebben. Ik zou zeggen; geef jezelf een flinke schop onder je kont en leer je les uit deze situatie.

Als er slachtoffers aangewezen worden dan krijgen haar kinderen toch echt die twijfelachtige eer. Kom op zeg.
quote:emaille schreef op 20 maart 2010 @ 17:31:

... want dat vrouwen om de haverklap verlaten worden, is logisch. Maar een mán?

Ik dacht hetzelfde.
hahaha, 'als man' ..
Ehm wat is jouw eigen aandeel in dit verhaal? Ik lees een hele bult aan excuses voor jouw gedrag, dingen van buitenaf die hier voor gezorgd zouden hebben. Ben je echt verbaast dat je ex je verlaat?
Ehm wat is jouw eigen aandeel in dit verhaal? Ik lees een hele bult aan excuses voor jouw gedrag, dingen van buitenaf die hier voor gezorgd zouden hebben. Ben je echt verbaast dat je ex je verlaat?
quote:Zennah schreef op 20 maart 2010 @ 17:06:

Ps rembo: vrouwen zijn geen wijfen mits ze op de markt achter de vis staan Als zij een weekend naar eeen "vriendin" gaan in de stad waar haar ex woont die ze graag weer wil zien...... WEL !!
Aliquando et insanire lucundum est
wat een zooitje..... en nu?

wat ga jij anders doen de volgende keer?
Je bent beter af zonder die vrouw! Zij is telkens in de stress/depressief als er iets aan de hand is met jouw inkomen en gaat nog vreemd ook!
"Ik zal proberen om beknopt mijn verhaal te vertellen"

Sorry hoor elman, maar er is weinig touw aan vast te knopen aan je typwerkje. Typ het nog eens over met wat leestekens en hoofdletters op de juiste plekken, schrap 90% en kom to the point.

Wat er uit doorschemert zijn dat jij en je partner mensen zijn die zich dingen laten overkomen. Zij heeft een ex waar ze naar terug wilt en omdat jullie nul-komma-nul communiceren denk jij dat er misschien nog een kans is dat je je echt geen zorgen hoeft te maken omdat zij dat gezegd heeft.

Dus...
jullie hebben er samen een zooitje van gemaakt. En zij doet wat zij heel goed kan.. Gewoon op naar de volgende.

Dat hebben jullie toch ook gedaan in het begin?

Allebei je partner belazeren?

Inderdaad, gevalletje karma. (Wat je zaait zal je oogsten, en hoe je relatie is begonnen, zo zal die ook weer eindigen)

Ik heb te doen met die kinderen, arme arme kinderen.

Je zal maar op moeten groeien in zo'n situatie, wat leer je dan?

Triest hoor.

En inderdaad, het is even wennen he, dat jij dit je ex-partner hebt aangedaan en dat het jou nu zelf overkomt...

Kutgevoel he..
quote:Zennah schreef op 20 maart 2010 @ 17:06:

Ps rembo: vrouwen zijn geen wijfen mits ze op de markt achter de vis staan

TENZIJ.

Sorry.
Beste TO, wat rot voor je dat Dit je overkomt als MAN nog wel. Dat jouw ex dat is overkomen als VROUW is natuurlijk heel normaal. Ik vind het oprecht rot voor je hoor, maar wat had je dan verwacht? De hele relatie klopt toch niet? Eerst rommel je een jaar met haar, staat vervolgens onverwacht op haar stoep etc etc....Niet dat ik al haar acties goed praat, maar ik denk dat je pas gelukkig gaat worden als je eerst naar jezelf kijkt en de rol die jij in dit drama hebt, want er zijn weer eens kinderen bij betrokken.
quote:rider schreef op 21 maart 2010 @ 15:52:

[...]

TENZIJ.

Sorry.

Mits het wijven zijn

Sorry.
Had je dit liever als vrouw willen meemaken?

Nee zonder gekheid, jouw ex-vriendin heeft nooit er nooit blijk van gegeven stabiel relatiemateriaal te zijn en jij ook niet gezien je plotselinge vertrek bij je vorige vrouw en je vreemd gaan met huidige ex.
Wil wel reageren, Maar zelfs na 3 keer lezen snap ik er nix van buiten dat je vriendin zegt dat ze 150 km verderop gaat wonen en jij je geen zorgen moet maken. Ehhhh
Heb ik dat?!
ik denk niet dat je een lul bent ik denk wel dat je niet slim bent geweest om van de 1 naar de andere relatie te wippen.
Ik denk wel dat hij een lul is.

Walgelijk verhaal.
Hallo Elman,

Je klinkt niet echt zelfstandig.

Sterker nog, het klinkt allemaal nogal erg hulpbehoevend. (zo van zonder vrouw heb ik geen leven....)

Heb je nooit eens een jaar of paar jaar op je zelf gewoond??

Dat lijkt me wel heel goed voor je, gewoon geen vrouw en je eigen boontjes doppen. Lekker werken, vrienden opzoeken en pas als dit goed gaat weer eens om je heen kijken voor een partner. Die houden nl niet zo van afhankelijke types.

sterkte

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven