Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

26-02-2010 21:35 5827 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fika!*

Het 11e topic alweer, daar drinken we een kopje op!

En afvallen... dat doen we hier ook nog!

Link naar het 10e topic: Afvallen met... 10x NIEUW!

*Fika = 'koffieleuten' in 't Zweeds. En koffieleuten, dat is wat wij hier doen!
Klinkt als een gezellig zaterdagproject Keesie

Ik heb zojuist boodschappen gedaan en ga straks lunchen met een vriendin. Daarna lopen we even door de stad wat ook wel een enorm succes zal zijn op zaterdagmiddag

Misschien aan het einde van de middag nog borrelen met een ander vriendinnetje maar dat moeten we nog bekijken.

Balen van de blijvende grieperigheid Kikker! Heb je enig idee of het druk zal worden op de meet?
Over meet: Nee, geloof dat ik deze aan me voorbij laat gaan. Heb me er niet zo in verdiept deze keer en we hebben de laatste weken wel elke week een het-hele-land-doorkruisend-tripje gehad.

Klinkt leuk Drift!
Ik geloof 50 mensen op de meet. Veel zieken.

Ik kijk ook wel even hoor, het is in Utrecht, dus als het niks is met griepzooi, ben ik zo thuis.

Jammer Kees, next time!

Was gisteravond en vannacht in Den Haag. Gezellige dingen gedaan en nu onderweg naar MoosDriftStad.

Drift, ik ben aan het einde van de middag en begin van de avond ook beschikbaar voor een borrel, dus als je me nodig heb dan hoor ik het wel Zal je sowieso even sms'en.

Erwt, bedankt voor je sms

En voor de samenvatting hier!

Oh ja, de meet. Had bedacht dat ik ook wel even om een hoekje kon kijken, maar ben nog niet jofel, en ik moet ook bijtijds in Den Haag zijn om een voorstelling te draaien. Ga zo de klus die ik morgen had staan maar afbellen, da's ernstig tegen mijn principes, maar het is een hele lange dag die ook wel door iemand anders gedaan kan worden, dus dat moet dan maar voor een keertje. Ik had me eigenlijk voorgenomen om in elk geval nog even 1 ruimte in mijn puinhuis op te ruimen vandaag voordat ik ging werken, maar de zin ontbreekt nog volledig. Nou ja, morgen dan dus ook nog een dag..

Leuk Keessie, de kast! Echt helemaal zelf gebouwd? Ik heb weleens plannen gesmeed tot een boekenkast, maar daar vond ik mezelf toch nog net niet handig (en vooral nauwkeurig) genoeg voor.
Heb vanmiddag lekker gelunched en daarna door de stad gewandeld. Was wel heeeeeeeel druk maar dat hoort natuurlijk bij de zaterdagmiddag

Age, ik heb je nog geprobeerd te bellen maar je bleek een tikkeltje onbereikbaar. Nu had het geen haast dus het maakt niet uit. Ik wilde je laten weten dat ik alweer thuis was en dus niet zou gaan borrelen.

Wel lief en fijn aanbod

Net gegeten en zo met een boekje op de bank denk ik.

Moos, slim van je om je klus van morgen af te bellen. Sommige dingen gaan gewoon echt niet als je niet lekker bent.

Vinyl, ik ben benieuwd hoe de meet is!
Ha Drift, Voicemail gehoord. Ik was nog aan het napraten met vriendin die bij die voorstelling werkte. En daarna nog met collega en kennissen geborreld.

Het was idd druk! Poeh hee! Maar dat heeft me er niet van weerhouden om in de sale nog wat hippe schoenen op de kop te tikken

Nu onderweg naar huis. Nog niet gegeten maar wel brood gesnaait. Zal eerst naar huis gaan en dan beslissen of ik nog wat ga eten. AH is toch tot 22u open. Ideaal!!
Ik heb een leuk jurkje gekocht. Als je dan toch in de stad bent inderdaad....

Ga je in de trein zitten? Dan bel ik je even voor de gezelligheid (of zoiets)... Kunnen we meteen wat afspreken voor maandag.
Age, heb je inmiddels een soepje gegeten?
even testen, want ik heb al een paar keer ververst (niet via dat icoontje of F5 maar met 'laatste') en het laatste bericht wat ik hier zie, via laptop, is een post van Erwt op 18-03 om 20:07

Even kijken of ik de laatste posts wel zie als ik een bericht post.
Oh, internet lag er even uit ofzo.

Ben nu soep aan het eten Rijkelijk laat
Age, even zappen naar sbs 6. Ik kijk naar 'Prins zoekt vrouw' en op de een of andere manier denk ik dat het ook wel wat voor jou is

Nu reclame dus dan kan ik mooi een wijntje in gaan schenken.

Fijn dat jij inmiddels aan je soepje zit!
Ik wilde al gaan vragen wat jij aan het kijken was. Mijn tv staat net aan en ik heb nog een staartje van Rondom 10 meegepakt.

Maar euhm... ik heb eens een stukje van dat programma gezien en vond 't tenenkrommend
Ik heb het nog nooit gezien en zit het eigenlijk pas net te kijken. Geen idee of het wat is eigenlijk.

Ach... Verder is er toch niets op
Het is hier trouwens onwaarschijnlijk slecht weer! Hele harde regen en onweer enzo.
Zal ik eens een heel nauwkeurig lijstje doen? (speciaal voor Fniel )

10:30u: 1 eierkoek met 1 pakje halfvolle chocomel.

12:30u tot 13:30u: 3 plakken vers noten-rozijnen roggebrood met roomboter en jam. 1 koffie verkeerd, 1 verse muntthee en 2 mini-stukjes cake (die kregen we bij het drinken).

17:30u: 1 rode wijn en 6 stukjes pide met notenpesto en knoflooksaus, 4 hapjes citroentaart.

22u: 1 kom linzensoep met gerookte kip erdoor. 2 glazen roosvicee.
Ja, hier regent het ook weer Niet toen ik naar huis fietste (en toen ik met jou belde vielen er maar een paar druppels, gelukkig niet veel) maar wel toen ik boodschappen ging doen.

Ach, morgen is het alweer voorbij zag ik op teletekst. Dat geeft de burger moed!
Ik kijk het journaal trouwens...
Oh! Ik zag een voorstukje van Boef zoekt Vrouw, maar ze verklappen alles al

Ik zei het al: slecht programma!
Ik heb geen behoefte aan intellectuele informatie

Kijk nog even naar de undercover prinsen. Eigenlijk gaat het helemaal nergens over moet ik zeggen.

Fijn dat je droog bent thuis gekomen trouwens. Ik ging net even naar de wc en zag dat het water echt door de straat stroomde.
quote:AgentL schreef op 20 maart 2010 @ 22:04:

Oh! Ik zag een voorstukje van Boef zoekt Vrouw, maar ze verklappen alles al

Ik zei het al: slecht programma! Dus jij weet nu wie ze gaan kiezen? Of weet je waarom ze hebben vastgezeten?
Zouden die vrouwen die nu worden geinterviewd in het programma over die prinsen nou echt niet door hebben dat er iets aan de hand is met die kerels?
Oh ja, doe je je jurkje maandag aan? Dan doe ik mijn nieuwe schoenen aan

De meest recente trouwens, want ik had afgelopen woensdag ook al een paar blauwe cowboy-enkellaarsjes gekocht
ik zal verder niets zeggen over schoenen. Heb er zelf best wel veel.

Moet even kijken of ik dat jurkje aan zal doen. Het is best een feestelijk jurkje en ik heb dit voorjaar twee bruiloften. Dus ik heb het gekocht met dat in mijn achterhoofd. Het is wel zwart dus dat is nog wel een twijfeltje. En met een vestje erbij kan ik het best aandoen maandag denk ik!
quote:Drift schreef op 20 maart 2010 @ 22:06:

[...]

Dus jij weet nu wie ze gaan kiezen? Of weet je waarom ze hebben vastgezeten?

Dat laatste

Oh nee, Erwin Krol zegt net dat het morgenmiddag bij jou nog wel wat regent, maar bij mij niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven