Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

26-02-2010 21:35 5827 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fika!*

Het 11e topic alweer, daar drinken we een kopje op!

En afvallen... dat doen we hier ook nog!

Link naar het 10e topic: Afvallen met... 10x NIEUW!

*Fika = 'koffieleuten' in 't Zweeds. En koffieleuten, dat is wat wij hier doen!
Overigens hoorde ik Laura tegen Sjors zeggen dat ze Sil ook helemaal in haar eentje opvoedt. Ik vraag me af of 'Sil in een kast stoppen' ook onder 'opvoeden' valt, want ik zie haar nooit iets opvoederigs met Sil doen.

Ik vraag me daarnaast ook af waar de plotselinge vriendschap tussen Laura en Sjors ontstaan is...

Oh en Drift, je hebt gemist dat Maksiem met Dennie... nouja.. ik krijg het gewoon niet over mijn lippen....

Help je me er even aan herinneren dat ik Age sms wat er met Tsjarlies haar gebeurd is?
Peas on earth!
Ja, ik help je herinneren!

Hebben Dennie en Maxime gehupseflupst?

Ik denk dat Sjors Laura te vriend houdt omdat zij nog allerlei babyspullen heeft die Sjors nu dus gratis en voor niks van haar over wil nemen. Sjors is natuurlijk niet alleen een alleenstaande moeder maar ook nog eens werkloos en dakloos. Valt niet mee je kind onder een brug op te voeden natuurlijk.
Moet Drift haar diplooomaaa niet op haar werk hangen? Mocht je er 1 of twee te kaal vinden kun je er altijd nog je zwemdiploma's en je strikdiploma naast hangen toch? Lijkt me heel smaakvol.
Mmmm, ik zal zo mijn ritsdiploma eens opduikelen inderdaad. Goeie tip Keesie!
ik dacht even dat je schreef dat je bijna een glas water over je vrije dag had laten vallen, Drift

Zo, ik heb me nog vrij redelijk door 2 afspraken heen geworsteld en lig nu prinsheerlijk in bed met toastjes met lekkers, een fles mangosap en een seizoen Sex and the City, lekker New York-voorpretten. Zo is ziekjes zijn helemaal niet zo heel erg
Moos, mooi dat je de beste manier om ziekzijn uitgevogeld hebt! Beterschap!

Keessie

Drift, ik zag Sjors anders laatst nog in de Koning met allerlei spiksplinternieuwe spulletjes, maar inderdaad... misschien denkt ze dat er nog iets te halen valt bij Laura

Ik zag trouwens net in ONM dat er iemand ten huwelijk werd gevraagd in een waterfiets. Moest aan ons waterfietsuitje denken
Peas on earth!
Dat waterfiets uitje is alweer bijna een jaar geleden of niet?

Of bedoel je indirect te zeggen dat je toen de hoop had door een van ons ten huwelijk gevraagd te worden Erwt?

Moos, dat lijkt me de beste manier om ziekjes te zijn (je vergeet hier rondhangen als absolute remedie natuurlijk maar dat vergeven we je voor het gemak maar even ). Hoop dat je je snel wat beter zult voelen
Ik blijf Marc Marie zo lollig vinden, terwijl hij eigenlijk altijd hetzelfde doet
Gaan er veel kiezers van het CDA dood?
Euh nee, een huwelijksaanzoek was niet míjn verwachting toen . Volgens mij is dat al langer dan een jaar geleden toch? Hoewel... nog geen twee jaar geleden denk ik? Of wel?! Hmm.. ik weet het niet meer

Ik kan helaas MM niet zien, want Xan kijkt nog even GTST van gisteren. (En dus moest ik nóg een keer Maksiem en Dennie zien )
Peas on earth!
quote:Drift schreef op 19 maart 2010 @ 19:37:

Gaan er veel kiezers van het CDA dood?

Ohja, dit hoorde ik van de week ook al eens: dat veel oudere mensen stemmen op CDA maar dus relatief snel doodgaan

De VIERDE was van vandaag zit in de wasmachine. Jeee.. hoe huishoudelijk kan ik zijn zeg... (of eigenlijk: hóe hard was het wel niet nodig ).
Peas on earth!
Is dat nieuwe mode: drie kilo kettingen om je nek?
Peas on earth!
Dusss... Volgens mij willen mijn vriendinnen dat ik stop met goede tijden kijken

Ik werd alweer gebeld namelijk

Erwt, vertel eens even wat er gebeurd is, ik heb de beelden wel gezien maar snap er zonder de tekst niks van natuurlijk.

En welk kleur had het haar van Charlie nou?
Nina had gekke kleren aan: drie kilo kettingen met een soort ballerina-rokje, waarin ze boodschappen ging doen.

Loedo ging naar huize Huygens en kreeg daar de wind van voren van Sirene.

Tsjarlies haar zag er eigenlijk heel normaal uit, maar ze vond zelf dat het groen was. Ze dacht dat Ranja dat met opzet had gedaan en heeft Rik (die de tafel al gedekt had met hapjes en rozen) afgebeld. Heel zielig voor Rik eigenlijk.

En nu is't reclame
Peas on earth!
Ja, ik zag Charlie haar haar (maar dus zonder geluid dus wist ik veel) en vond dat er ook wel normaal uitzien. Dat mens spoort gewoon niet. Beetje jammer voor Rik ja.

Had je Age al gesmst?
Charlie is moslima geworden zie ik
Ja, op het moment dat die aluminiumfolie uit haar haar ging en toen ik vond dat het normaal was en dat Ranja zei dat het groen was . Age is dus op de hoogte

Ik vind het zielig voor Rik!
Peas on earth!
quote:Drift schreef op 19 maart 2010 @ 20:21:

Charlie is moslima geworden zie ik
Peas on earth!
Loedo moet zijn eigen eten opwarmen in de magnetron
Peas on earth!
En Jack draagt zijn overhem wel heel erg open of lijkt dat maar?
Gelukkig komt Laura Ranja weer redden, die wordt een soort zielige-jong-volwassenen-redster-in-nood
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 19 maart 2010 @ 20:22:

Loedo moet zijn eigen eten opwarmen in de magnetron

Hij heeft natuurlijk geen flauw idee hoe dat moet

Wat is er trouwens met Ronja? Hyperventileert ze nou? Ik denk dat ze PTSS blijkt te hebben, dat het gezin daardoor weer herenigd wordt en dat ze dan maar samen gaan verhuizen omdat Ronja de grote stad Meerdijk niet meer aankan.
quote:Drift schreef op 19 maart 2010 @ 20:22:

En Jack draagt zijn overhem wel heel erg open of lijkt dat maar?

Ja, als politieman moet je toch macho zijn he....

Het is ons allemaal natuurlijk nog helemáááááál niet opgevallen dat Maitre Paul tegenwoordig sponsor is
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 19 maart 2010 @ 20:23:

Gelukkig komt Laura Ranja weer redden, die wordt een soort zielige-jong-volwassenen-redster-in-nood Voor je het weet wordt ze verliefd op een van de vriendjes en valt ze weer eens iemand aan met een mes ofzo
Ohja, nu is het wel een beetje groen

Ik denk inderdaad ook dat we nu gaandeweg in de gaten zouden moeten krijgen dat Ranja PTSS heeft. Dat zou een mooie reden kunnen zijn voor vertrek van de familie Huygens
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven