3000+ still going strong! deel 41
zondag 14 maart 2010 om 12:48
14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 41 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!
Regels? 3 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zaterdag 20 maart 2010 om 20:37
Alvast gefeliciteerd Straat!
AnneRoos, het feest is vanwege Koninginnedag voor de 'Nederlandse Gemeenschap' en andere geïnteresseerden. Gewoon een groot feest met een goede band en dj, dus de hele avond lekker dansen. Voor ongeveer 25 euro de hele avond drankjes en allerlei Nederlandse hapjes (bitterballen, frikandellen, rookworst, patat met mayonaise, sateetje met pindasaus enz.) Volgens mij wordt het heel leuk!
AnneRoos, het feest is vanwege Koninginnedag voor de 'Nederlandse Gemeenschap' en andere geïnteresseerden. Gewoon een groot feest met een goede band en dj, dus de hele avond lekker dansen. Voor ongeveer 25 euro de hele avond drankjes en allerlei Nederlandse hapjes (bitterballen, frikandellen, rookworst, patat met mayonaise, sateetje met pindasaus enz.) Volgens mij wordt het heel leuk!
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
zaterdag 20 maart 2010 om 20:40
zaterdag 20 maart 2010 om 20:41
zaterdag 20 maart 2010 om 20:49
Ik ben er nog, hoor. Dochter zit met logeetje een film te kijken met cola en M&M's en hond bij hun op schoot. Ze kijken Beverly chiauwa 's ( moeilijke naam) dus hond moet ook meekijken
Die slingers doe ik wanneer ze in bed liggen en de hond stel ik nog eventjes uit,...nog één sigaret
Die slingers doe ik wanneer ze in bed liggen en de hond stel ik nog eventjes uit,...nog één sigaret
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
zaterdag 20 maart 2010 om 20:51
zaterdag 20 maart 2010 om 20:56
zaterdag 20 maart 2010 om 20:56
Ik werk inderdaad van zondag t/m donderdag, vrijdag en zaterdag is weekend. Ik kan er maar niet aan wennen, zelfs niet na bijna 3 jaar. Iedere donderdag ben ik weer verbaasd en blij dt het 'al' weekend is en iedere zaterdagavond baal ik als een stekker dat het alweer voorbij is. En hoevaak ik niet zeg, oh dat doe ik maandag wel, als ik iets na het weekend wil schuiven. Echt verwarrend soms.
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok