Afvallen met...
zaterdag 20 maart 2010 om 11:20
Klinkt als een gezellig zaterdagproject Keesie
Ik heb zojuist boodschappen gedaan en ga straks lunchen met een vriendin. Daarna lopen we even door de stad wat ook wel een enorm succes zal zijn op zaterdagmiddag
Misschien aan het einde van de middag nog borrelen met een ander vriendinnetje maar dat moeten we nog bekijken.
Balen van de blijvende grieperigheid Kikker! Heb je enig idee of het druk zal worden op de meet?
Ik heb zojuist boodschappen gedaan en ga straks lunchen met een vriendin. Daarna lopen we even door de stad wat ook wel een enorm succes zal zijn op zaterdagmiddag
Misschien aan het einde van de middag nog borrelen met een ander vriendinnetje maar dat moeten we nog bekijken.
Balen van de blijvende grieperigheid Kikker! Heb je enig idee of het druk zal worden op de meet?
zaterdag 20 maart 2010 om 14:19
Was gisteravond en vannacht in Den Haag. Gezellige dingen gedaan en nu onderweg naar MoosDriftStad.
Drift, ik ben aan het einde van de middag en begin van de avond ook beschikbaar voor een borrel, dus als je me nodig heb dan hoor ik het wel Zal je sowieso even sms'en.
Erwt, bedankt voor je sms
En voor de samenvatting hier!
zaterdag 20 maart 2010 om 14:21
Oh ja, de meet. Had bedacht dat ik ook wel even om een hoekje kon kijken, maar ben nog niet jofel, en ik moet ook bijtijds in Den Haag zijn om een voorstelling te draaien. Ga zo de klus die ik morgen had staan maar afbellen, da's ernstig tegen mijn principes, maar het is een hele lange dag die ook wel door iemand anders gedaan kan worden, dus dat moet dan maar voor een keertje. Ik had me eigenlijk voorgenomen om in elk geval nog even 1 ruimte in mijn puinhuis op te ruimen vandaag voordat ik ging werken, maar de zin ontbreekt nog volledig. Nou ja, morgen dan dus ook nog een dag..
Leuk Keessie, de kast! Echt helemaal zelf gebouwd? Ik heb weleens plannen gesmeed tot een boekenkast, maar daar vond ik mezelf toch nog net niet handig (en vooral nauwkeurig) genoeg voor.
zaterdag 20 maart 2010 om 19:43
Heb vanmiddag lekker gelunched en daarna door de stad gewandeld. Was wel heeeeeeeel druk maar dat hoort natuurlijk bij de zaterdagmiddag
Age, ik heb je nog geprobeerd te bellen maar je bleek een tikkeltje onbereikbaar. Nu had het geen haast dus het maakt niet uit. Ik wilde je laten weten dat ik alweer thuis was en dus niet zou gaan borrelen.
Wel lief en fijn aanbod
Net gegeten en zo met een boekje op de bank denk ik.
Moos, slim van je om je klus van morgen af te bellen. Sommige dingen gaan gewoon echt niet als je niet lekker bent.
Vinyl, ik ben benieuwd hoe de meet is!
Age, ik heb je nog geprobeerd te bellen maar je bleek een tikkeltje onbereikbaar. Nu had het geen haast dus het maakt niet uit. Ik wilde je laten weten dat ik alweer thuis was en dus niet zou gaan borrelen.
Wel lief en fijn aanbod
Net gegeten en zo met een boekje op de bank denk ik.
Moos, slim van je om je klus van morgen af te bellen. Sommige dingen gaan gewoon echt niet als je niet lekker bent.
Vinyl, ik ben benieuwd hoe de meet is!
zaterdag 20 maart 2010 om 19:48
Ha Drift, Voicemail gehoord. Ik was nog aan het napraten met vriendin die bij die voorstelling werkte. En daarna nog met collega en kennissen geborreld.
Het was idd druk! Poeh hee! Maar dat heeft me er niet van weerhouden om in de sale nog wat hippe schoenen op de kop te tikken
Nu onderweg naar huis. Nog niet gegeten maar wel brood gesnaait. Zal eerst naar huis gaan en dan beslissen of ik nog wat ga eten. AH is toch tot 22u open. Ideaal!!
Het was idd druk! Poeh hee! Maar dat heeft me er niet van weerhouden om in de sale nog wat hippe schoenen op de kop te tikken
Nu onderweg naar huis. Nog niet gegeten maar wel brood gesnaait. Zal eerst naar huis gaan en dan beslissen of ik nog wat ga eten. AH is toch tot 22u open. Ideaal!!
zaterdag 20 maart 2010 om 21:50
zaterdag 20 maart 2010 om 22:01
Zal ik eens een heel nauwkeurig lijstje doen? (speciaal voor Fniel )
10:30u: 1 eierkoek met 1 pakje halfvolle chocomel.
12:30u tot 13:30u: 3 plakken vers noten-rozijnen roggebrood met roomboter en jam. 1 koffie verkeerd, 1 verse muntthee en 2 mini-stukjes cake (die kregen we bij het drinken).
17:30u: 1 rode wijn en 6 stukjes pide met notenpesto en knoflooksaus, 4 hapjes citroentaart.
22u: 1 kom linzensoep met gerookte kip erdoor. 2 glazen roosvicee.
10:30u: 1 eierkoek met 1 pakje halfvolle chocomel.
12:30u tot 13:30u: 3 plakken vers noten-rozijnen roggebrood met roomboter en jam. 1 koffie verkeerd, 1 verse muntthee en 2 mini-stukjes cake (die kregen we bij het drinken).
17:30u: 1 rode wijn en 6 stukjes pide met notenpesto en knoflooksaus, 4 hapjes citroentaart.
22u: 1 kom linzensoep met gerookte kip erdoor. 2 glazen roosvicee.
zaterdag 20 maart 2010 om 22:02
zaterdag 20 maart 2010 om 22:05
zaterdag 20 maart 2010 om 22:10
ik zal verder niets zeggen over schoenen. Heb er zelf best wel veel.
Moet even kijken of ik dat jurkje aan zal doen. Het is best een feestelijk jurkje en ik heb dit voorjaar twee bruiloften. Dus ik heb het gekocht met dat in mijn achterhoofd. Het is wel zwart dus dat is nog wel een twijfeltje. En met een vestje erbij kan ik het best aandoen maandag denk ik!
Moet even kijken of ik dat jurkje aan zal doen. Het is best een feestelijk jurkje en ik heb dit voorjaar twee bruiloften. Dus ik heb het gekocht met dat in mijn achterhoofd. Het is wel zwart dus dat is nog wel een twijfeltje. En met een vestje erbij kan ik het best aandoen maandag denk ik!