E=MeetC2 (we meet again!)

01-11-2009 23:07 3071 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!

Tijd: 16:00

Plaats: Utrecht

Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!

Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).

Extra mededelingen:

Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.

Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!

Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil

Kom je deze keer (weer)?

Totaal aantal stemmen: 160

Neen, ik pieker er niet over (26%)
Ja echt wel! (34%)
Misschien (31%)
Ik kan (weer) niet... (10%)
hey Janna, jij ook thuis

Slaap lekker!
Dank nous.
quote:schuddebuikje schreef op 20 maart 2010 @ 22:48:

hey Janna, jij ook thuis

Slaap lekker!

Jij ook!

En idd bedankt voor 't regelen Minny en Zwieber!
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
ik ben al in Eindhoven. Nog een halfuurtje dan ben ik thuis. Laarzen uit, wijntje erbij en forummen.
Jeuj Zwieb, wat jammer dat je ziek bent. Nogmaals heel erg bedankt voor de goede organisatie. Geldt ook voor Minny natuurlijk!
En ik ben er vanavond achter gekomen dat er forummers zijn die een boek uitlaten! Dat was dan ook wel weer een openbaring!

Ik ben ook weer thuis. Biol heeft me netjes voor de deur afgezet. We (Biol, Misschicken en ik) waren trouwens net drie verzopen katten toen we de parkeergarage eindelijk hadden bereikt.
Zo...ik ben thuis hoor...aparte ervaring, zo met je auto over de snelweg drijven....wat een TAKKE weer!
Wij waren het slechte weer net voor gelukkig (tenminste met naar de auto lopen).
ook weer thuis! wat was het leuheuk!!!

Zwieber en Minny: echt SUPER geregeld, veel dank! En alle anderen: wat was het leuk om jullie te zien!
Hallo lieve allemaal!!! Ik ben veilig thuis gekomen en heb een beetje kramp in m`n kaken van t lachen!

Lys, je bent een geweldig wijffie!! Echt een topper eersteklas! Bedankt voor het lachen! Jammer dat ik niet eerder van het wreck your diary boek gehoord had andes had ik hem ook meegenomen en had je de mijne ook kunnen wrecken

Dushi, nog zo`n lekker ding! Ook jij, bedankt dat ik je diary mocht vol kliederen.

c_estelle, tja... dat wist ik stiekem al!!!

La Vie en Yath.. 2 prachtige vrouwen met het hart zo op de goede plaats!

qwertu, die maar wilde zoenen en kroelen met iedereen en nijn, die in ieders verbeelding breed en groot was, maar eigenlijk fragiel( vind ze zelf overigens niet..)

Vinyl en Etosha, die we op straat al tegen kwamen en herkende! Ook 2 zulke gezellige lieverds!

Echt dames, ik mis er nog een hoop maar wat een gezellige avond was dit zo!! Erg leuk om jullie allemaal gezien en gesproken te hebben! Dit is zeker voor herhaling vatbaar!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Ik ben nu ook net thuis afgezet door Teddy en Lys!

Ik vond het erg gezellig en supergoed geregeld en het eten was lekker. Bedankt Minny en Zwieber en ook iedereen bedankt voor de gezelligheid. Jammergenoeg niet iedereen gesproken want het was al over voor ik het doorhad, de tijd ging zo snel.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:floor72 schreef op 20 maart 2010 @ 23:32:

Wij waren het slechte weer net voor gelukkig (tenminste met naar de auto lopen).

Whahaha mazzel! Ik had geen droge draad meer aan mijn lijf toen ik bij de auto kwam. Onderweg ook nog onweer, felle flitsen. overstroomde snelweg, nog even een spoedcursusje aquaplaning gehad. En toen ik thuis kwam bleek dat er geen parkeerplek meer voro me over was, feestje in de buurt Ver weg geparkeerd dus en door het steegje achter het huis gesopt, waar het water niet weg kon.....zelden zo ontzettend nat geregend hahahaha

Maar leuk was het! Heerlijk gegeten!
Ja, dit is Lys, die haar boek aan het uitlaten is:

Je zag de mensen op straat echt twijfelen of ze de GGZ moesten bellen
Misschicken, wij moesten redelijk dezelfde kant op, en bij ons ook al zo'n hondeweer op de snelweg. Ik was blij dat Teddy reed en niet ik.
quote:Maleficent schreef op 20 maart 2010 @ 23:45:

Ja, dit is Lys, die haar boek aan het uitlaten is:

[afbeelding]

Je zag de mensen op straat echt twijfelen of ze de GGZ moesten bellen Whahahaha gek wief!
Ik ben thuis, gedushied en ga even op mijn gemakje teruglezen wat er allemaal gepost is *denkt dat ze mega veel pagina's heeft terug te lezen*
Pffff ik ben blij dat ik thuis ben zeg. Ik heb blaren. Jaja je moet maar nieuwe laarzen aan doen.

Wat een weer zeg. Bah bah. En hier is geen druppel gevallen.

Maar het was leuk. Jammer dat ik het uitlaten van het boek heb gemist.
Zoebie: vind het jammer dat ik jou niet echt gesproken heb
Klinkt supergezellig meiden, jammer dat ik zoiets niet durf....

*Lees gewoon maar met jullie mee en geniet van de verhalen!*
Er waren zelfs al mensen weg voor ik de avatar had gezien van dat ik wist wie het waren
Ik ben ná het volgende feestje toch ook nu al thuis.

Meet was super
Good girls are bad girls that never get caught!!!!!
Zo wegomleidingen en hondeweer overleeft. Super!!!!!!!!avond gehad

thanx min en brum voor oplossen van onze ongelovelijke stommigheid
Heb ik dat?!
Ja jammer Leaf. Op naar de volgende keer.

'k Heb nog een paar benauwde minuten gehad op het laatst.

Ik kwam erachter dat ik mijn pinpas thuis had laten liggen. Hier naast de pc. Het onding. Ben nog wel naar een bank gelopen om met de credit card te pinnen en dat lukte ook niet. En de Rabo was nog een bloedeind lopen. Heb dat toch maar niet gedaan.

En ik had zegge en schrijven 1 euro tekort voor het eten. Thank God dat ik alleen een hoofdgerecht had. Gelukkig heb ik die euro kunnen lenen van een hele lieve forummer.

Maar Jezus zeg, ik had er er warm van en het was er al zo heet.

En stomme ik had niets in de gaten zonder pinpas. Heb op het station zelfs nog een kleinigheidje gekocht voor Minny en Zwieb. Wat voel je je dan arm zeg. Zonder een cent op zak.

Ik was echt totaal blut toen ik terug ging.

Maar het was super. Echt leuk om jullie allemaal eens te zien.
Ook weer thuis na vele vertragingen bij de ns. Op Rotterdam kwam ik in een grote horde Feyenoord hooligans terecht.... Ook fijn als je dan nog 20 minuten op je trein moet wachten Maar gelukkig geen last van ze gehad.

Het was weer een superfeestje! Lys, kom maar snel met I. naar me toe! Lekker stadten! Choco en IBi, ik hoor het wel wanneer de illegale praktijken gaan gebeuren

Etosha, ik ben blij dat ik je blij heb kunnen maken

Fniel, je bent leuk en lief.... en mooi

Miss Loki, ik ben blij dat ik je eindelijk heb gezien! Leuk!!!!!

Zo, en nu zit ik lekker met een Crema Catalana te forummen, vriendlief gaat zo The Exorcist kijken, ik ga lekker slapen zo, ben best moe nu...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven