E=MeetC2 (we meet again!)

01-11-2009 23:07 3071 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!

Tijd: 16:00

Plaats: Utrecht

Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!

Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).

Extra mededelingen:

Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.

Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!

Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil

Kom je deze keer (weer)?

Totaal aantal stemmen: 160

Neen, ik pieker er niet over (26%)
Ja echt wel! (34%)
Misschien (31%)
Ik kan (weer) niet... (10%)
Hallo, ik zit nu in de laatste trein. Over een uurtje ben ik thuis. Ik heb genoten vandaag. Hoop trouwens dat het allemaal goed gaat met nijntje, en dat ze lekker naast minny ligt te slapen. Dames, morgen meer, ik zit nog zo vol met indrukken. Even verwerken dan kan ik het morgen evalueren.
Ik zie mezelf alleen maar het woord 'Leuk' typen.

Pff. Never mind.

Het was gewoon hartstikke leuk.

Ik vraag me af hoe de die hards zijn thuis gekomen?
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Kruipend LaVie kruipend.

Trouwens na die uitlaatdienst die mijn boek had. Is het wel een se loerie geworden zeg. Ze ging van hand tot hand. (nog niet gelezen wat ze allemaal beleeft heeft. ook dat komt morgen)
Estelle, hoop dat je reis niet al te lang duurt. En dan ook lekker onder de wol. Ik zit gewoon heel decadent vanuit mijn bed op het forum. Tenslotte heb ik geen leefun..en besta ik enkel bij de gratie van het forum
gewoon, laatste, nachttreinen, -bussen en auto...

Wel gezellig dat er nog ff gebabbeld wordt hier, heb ik ook wat te doen in die trein.
Dat boek!! Dat vreselijk gave boek. Die moet ik hebben.

Ik heb iets vaags getypt. Iets van Does-Love-Meet.

Niets getypt. Geschreven, oldschool. Zoals het hoort!

Anyways, dat boek wil ik. Gaaf ding...
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
ik ben je zeer dankbaar dushi.

zou het crewaccount nog actief blijven??

er was trouwens nog entertainment ook op cs, trommelende stakende schoonmakers. Deed alleen een beetje pijn aan mijn moeie oren,,,,
die trein heeft niet echt haast zeg :-s
Dushi, het komt goed. Ik zit in een volle coupé, erg gezellig. En ik heb ook geen leven hoor! Staks lig ik ook in bed met die lapslet..
La Vie denk dat als je hem eenmaal in je handen hebt je creabea in je naar bovenkomt en je aan de gang gaat. Denk er trouwens sterk over om dit exemplaar maar te houden zoals het is. (zonder het nog ingezien te hebben) want ik denk dat er zoveel leuke dingen ingezet zijn, dat het zonde is om er wat anders mee te doen. Maar ja, dan volg ik dus niet gedwee alle opdrachten op en ben ik daarmee het boek niet waardig (jawel dat staat achterin want zoooooo ben ik dan ook wel weer gewoon een tekst lezen waar bij staat: als je dit verder leest dan ben je dit boek niet waardig, deze tekst is namelijk niet om te lezen hahaha) En toch lezen he...niet alleen perfectionistisch aangelegd maar ook eigenwijs. En die wint meestal. Dus een tweede exemplaar lost mijn probleem dan op... maar ja ga je dan niet te ver met deze hype. Tenslotte heeft die dame die dit gemaakt heeft nog meer boeken geproduceerd .(iets zegt mij dat ook zij perfectionist is)

Maar goed totaal off tropic. -en een breezah ananas-
quote:Laura289 schreef op 21 maart 2010 @ 01:25:

ik ben je zeer dankbaar dushi. graag gedaan, kleine moeite

zou het crewaccount nog actief blijven?? Ben ik ook wel benieuwd naar.

er was trouwens nog entertainment ook op cs, trommelende stakende schoonmakers. Deed alleen een beetje pijn aan mijn moeie oren,,,,Die zijn al een hele week aan het staken en slapen er zelfs ook. Jammer van je oortjes
de dronkelingen worden hier wel op de proef gesteld, steeds precies aan de andere kant uitstappen (nu ja, 'precies'... Er zijn natuurlijk maar twee kanten), wat een zotte(n)klap.
Ha fijn dat je in de trein zit, en dat die rijdt, Essie

Ik ben net thuis en een beetje doorweekt.... Maar binnen is het lekker droog. Ga nog effe wat lezen en dan onder de wol.

Voor diegenen die nog onderweg zijn: wel thuis.

En voor alle meeters: het was weer mieters Tot de volgende keer!
La Vie, het wás ook leuk! Laura, jij moet nog even, toch? En C_estelle ook nog in de trein... Delphi, lief dat je nog even belde!

Met Nijn is het helemaal goedgekomen hoor! Maar ben wel blij dat ik een trein later heb genomen.

Minny en Zwieb waren geweldig. Met name ook aan de standvastigheid van Minny, complimenten.

En wat een heerlijke mensen zijn jullie toch allemaal!
quote:c_estelle schreef op 21 maart 2010 @ 01:27:

Dushi, het komt goed. Ik zit in een volle coupé, erg gezellig. En ik heb ook geen leven hoor! Staks lig ik ook in bed met die lapslet.. Lapslet vind ik dan wel weer een mooiere benaming voor kleptop. Die gaat ik voortaan gebruiken as ut mag
ja, ik heb de matjes gezien, in een kringetje. Maar het was wel raar. Alleen ds mocht de actielijst tekenen (en dat deed-ie niet eens namens ons allen) en er was geen stift om eens een prachtig stukje forumproza op de lappendeken los te laten. Tja. Valt me toch tegen, zeker gezien het feit dat er ook teen en tander aan sp-ers rondliep.
Vreemd Laura echt vreemd...
ja, ik mot nog even, daarom zit ik hier te spemmen. Nee hoor, zo op de fiets, dan hebben jullie half uurtje rust gheh.

Kleptop vind ik redelijk hilarisch, zag het vandaag voor het eerst haha
ja, ik ben bang dat het gepeins over dat rare voorval me uit mijn slaap gaat houden...
Tja ik had altijd kleptop als benaming maar Lapslet vind ik eigenlijk wel beter. Op kleptop zit geen copyright dus vrij gebruik is toegestaan
Zonde van je slaap Laura. Gewoon schouders ophalen en niet meer over nadenken... denk maar : sow is ut leeefun
da's helemaal waar, nogmaals dank...

Shit, ik geloof dat het een regenachtig tochtje wordt ook voor mij. Lang leve de cappuchon (geniet ervan zolang het nog kan)
Dushi, van mij mag je hoor, ik had de uitdrukking ook van iemand anders gepikt!
Heb trouwens nog wat over gehouden aan de meet. Beetje keelpijn. Het had leuker geweest als ik gewoon onwijs had gezoend met iemand -noem geen namen maar de kleur blauw komt wel in me op- op een tochtig hoekje. Maar helaas komt het denk ik door buiten zijn zonder jas terwijl je lichtelijk verhit bent
*voert vanaf nu voor kleptop de vervanging aan: lapslet, eens kijken of hier een inburgering voor gaat komen* Met dank aan Estelle

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven