altijd maar wachten

07-03-2010 09:18 140 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik heb een sinds een paar maanden een minnaar.

Ik weet dat hij nog iets met zijn ex heeft, maar een paar keer paar maand komt hij naar mij en hebben we goede sex.

In het begin had ik daar wel vrede mee, maar de laatste weken wacht ik constant tot hij me sms't.

Ik neem zelf wel eens het initiatief maar merk dat het altijd van hem afhangt of hij wel of niet komt.

Op dit moment word ik gek van de gedachte waar hij is en met wie...

Ik begrijp best wel dat het hem alleen om de sex te doen is, hij zegt ook altijd dat het fantastisch is en dat ik zo lief ben, maar het lijkt alsof niemand het mag weten.

Hij gaat ook vaak nog stappen met zijn ex.

Zal ik contact met hem opnemen of blijven wachten tot ik weer iets van hem hoor?

Heb veel reacties op forum minnaar gelezen en ik ben stapelverliefd op deze man.

Gr Sheera
Dat is dus ook wat mij zorgen baart. Twee van zulke topics in zes weken tijd, dat is echt heel erg veel. Je kent deze man nog maar net en klampt je al aan hem vast alsof het de liefde van je leven is. Over de vorige, van begin februari, hoor ik je al niet meer. Die was ook de liefde van je leven, maar zes weken later al niet meer. Dus blijkbaar gaat het wel degelijk weer over.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Welke zelfhulpboeken heb je eigenlijk gelezen?
quote:sheera schreef op 07 maart 2010 @ 09:44:

Ik weet dat hij nog met haar gaat stappen en zij weet niets van mij,

Heb meegemaakt dat ik ze samen zag en toen zei hij alleen gedag tegen mij dus zijn ex weet niets van mijn bestaan.

Iets zegt mij dat dit helemaal geen ex is....

Sommige vrouwen blijven graag in de slachtofferrol hangen. wachten tot je een ons weegt en dan tot de conclusie komen dat hij al dat wachten helemaal niet waard is (geweest). Maar dan ben je helemaal kapot...als ik jou was zou ik dus kappen. Moeilijk, maar haalbaar. Houd de eer aan jezelf en zoek je eigenwaarde en respect op.
Hai Sheera,

Zoals Summerdance zegt; je bent geschikt voor seks om de seks of niet.

Ik kan dat ook niet, ben er totaal niet geschikt voor. Het doet mij verdriet als iemand niet gewoon tijd met mij door wil brengen, mij de leukste en de liefste vindt maar feitelijk alleen geïnteresseerd is in die paar vierkante centimeters tussen mijn benen en niet de mens daar omheen.

Je kunt er een heel drama van maken, je kunt ook trots putten uit het feit dat jij zelf bepaalt, voor jou, dat hij niet goed genoeg is voor je. Dat de aandacht, de tijd die hij je geeft voor jou niet voldoende is en dat hij dus niet voldoet aan jouw standaard in plaats van andersom.

Bekijk het eens anders dan als een groot verlies, keer het eens om, zie het eens als winst als jij straks weer ruimte in je hart hebt voor iemand die werkelijk voor je gaat.

Eleonora,

Bedankt voor je berichtje,

Ik heb hem vandaag gezien en we hebben gepraat over hoe het verder moet.

Ik heb gezegd dat ik dit niet meer wil en dat hij ook niet meer hoeft te sms-en.

Het is me nu duidelijk, ook dankzij jullie, dat er niet meer in zit dan alleen een paar avonden sex.

Word ik niet gelukkig van en heb met veel pijn en moeite zijn telefoonnummer en al zijn sms-jes verwijderd.

Tis wel heel vreemd en wennen om nu niet meer te wachten op een berichtje.

Ik moet sterk zijn en alle goedbedoelde adviezen helpen me daar in.

Hoop dat het gaat lukken!!!
Super! Heel goed van je Sheera!

En natuurlijk gaat het je lukken.

Niet zeggen: "ik hoop"

Maar zeggen: dit gaat mij lukken! Dit lukt!

Enneh, ga toch ook even wat doen met jezelf want zo te zien is het een herhalend patroon waar je niet gelukkig van wordt.

Sterkte! ;)
Sheera, been there, done that, got the T-shirt.

Ik heb ook in dezelfde situatie gezeten en ik wil je een compliment maken dat je er zelf een eind aan gemaakt hebt. Ik kon dat toentertijd zelf niet en ben gedumpt. Dat bleek al snel het beste dat ie ooit voor me had kunnen doen. Alleen maar een sexrelatie hebben terwijl je zelf meer wilt, is een pijnlijke, doodlopende weg. Het leidt nergens toe en je houdt er hartzeer aan over. Ik heb zelf na een half jaar mijn huidige vriend ontmoet en dat is het beste dat me is overkomen. Het is een verschil van dag en nacht.
Zolang jij niet van jezelf houd kan een ander ook niet van je houden en zolang jij jezelf niet gelukkig kan maken kan je een ander ook niet gelukkig maken. Waarschijnlijk praten jullie weinig en verstop je zoveel mogelijk van je ware ik. Dan kan je hopen en wachten op iets wat niet gaat gebeuren simpel weg omdat hij waarschijnlijk geen idee heeft wie de echte sheera is. Hij krijgt niet eens de kans om van je te gaan houden.
Roosies, dit moet je nou net niet schrijven, want zo ga je weer hoop geven. Ik heb sowieso het idee dat deze man helemaal niet single is ( ik heb niet alles gelezen overigens). Als ie echt om haar zou geven, dan had ie dat heus allang laten merken.
Het is meer algemeen bedoeld, en het feit dat ze het zo prima vind. Zolang zij geen duidelijke signalen afgeeft/verwachtingen aan geeft vind hij het wel prima zonder waarschijnlijk in de gaten te hebben wat het met haar doet en de ' valse' verwachtingen die ze koestert. Als hij uiteindelijk niet aan die verwachtingen voldoet en sheera vervalt in hysterisch gedrag dan komt dat als een duveltje uit een doosje. Wellicht als hij zou weten welke verwachtingen ze daadwerkelijk heeft dat hij zelf of afstand neemt of rekening gaat houden met haar gevoelens.
Roosies, kijk even naar het eerder bericht van TO. Daarin staat dat ze met hem gesproken heeft over hoe het verder moet. Als hij echt waanzinnig verliefd zou zijn, dan was dat een mooie gelegenheid om het te zeggen. Maar zij maakt een einde aan de "relatie" en hij vindt het blijkbaar wel goed zo.
Omdat hij nooit andere verwachtingen heeft gehad en nooit andere verwachtingen heeft gegeven, dat is wat ik bedoel aan te geven. Dus nu hij het weet neemt hij afstand... Hij is niet de hufter in dit verhaal hoor, sheera is degene die het toe heeft gelaten en niet eerlijk is geweest in haar verwachtingen en zolang ze daar niet in veranderd zal dit zich blijven herhalen
quote:roosies schreef op 22 maart 2010 @ 20:14:

Omdat hij nooit andere verwachtingen heeft gehad en nooit andere verwachtingen heeft gegeven, dat is wat ik bedoel aan te geven. Dus nu hij het weet neemt hij afstand... Hij is niet de hufter in dit verhaal hoor, sheera is degene die het toe heeft gelaten en niet eerlijk is geweest in haar verwachtingen en zolang ze daar niet in veranderd zal dit zich blijven herhalen

Ik weet niet of hij een hufter is. Ik weet wel dat hij niet van haar houdt. Als hij verliefd was geweest, dan had hij dat wel tegen haar gezegd en er werk van gemaakt. Dat doet hij nergens, en sterker nog: als hij met zijn ex uit is doet hij net alsof ze gewoon een vage kennis is.

Sheera doet er alles aan om zijn aandacht vast te houden (deed er alles aan moet ik zeggen!) en om toch maar bij hem te kunnen blijven hoeveel geweld ze zichzelf ook aandeed.

Sheera, klasse dat je met hem gepraat hebt. Het was de juiste beslissing. Volhouden is moeilijk en het doet pijn. De enige tip die ik voor je heb is om, als je een keer terugvalt, niet meteen alles als verloren te beschouwen. Blijf je verzetten tegen de neiging om contact op te nemen, ook al ga je een keer in de fout.

Ik kan je wel uit ervaring vertellen dat het nare gevoel vanzelf zal verdwijnen. Het duurt misschien een paar weken of misschien een paar maanden, maar dan is het weg.

Hou vol!!
BWitched,

Heb veel steun aan je laatste berichtje (ook van de rest).

Vandaag ging het wel lekker, op mijn werk probeer ik niet te veel aan hem te denken.

Ik ga straks zwemmen, ben wel van plan om zo veel mogelijk te doen, ieg niet alleen maar thuis gaan zitten, dan ga ik weer te veel piekeren.

Ben de dag aardig door gekomen alleen de avonden zijn niet leuk, maar ben er achter dat ik bijna iedere avond alleen zat, met misschien 1 keer in de zoveel tijd bezoek van hem.

Nou ik hoop dat het gaat lukken en ik spreek jullie later.
Hou vol. Zoek afleiding. En geef jezelf de tijd. Het duurt even voor het gemis overgaat. Afkicken gaat niet vanzelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven