Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
zondag 21 maart 2010 om 13:47
zondag 21 maart 2010 om 14:12
zondag 21 maart 2010 om 14:20
zondag 21 maart 2010 om 14:39
Ik wil wel mee Nikki Is alleen beetje onhandig he?
Goed bezig ben je, hold on!
Oh, en ik heb helemaal niet zo goed geslapen hoor, ik had om half 4 de slaap alweer uit. En da's niet handig, dan ga ik piekeren en voel van alles engs in buik
Marels, ik gooi mijn adres wel ff in je inbox. Is vlak bij het station iig dus als boro nog moet treinen kun je haar hier afzetten ofzo?
Buuf, hoe ging het sporten?
Hoi Gold, was je laat thuis?
Je laptop alweer in orde?
Mamz, fijn dat het goed is, je qualitytime. Daar is het tenslotte ook voor.
coe, ik weet niet meer wat ik had van de molen Moet er zelf ook weer naartoe, heb niets meer liggen.
Intussen de kledingkast van Zoonlief weer ingeruimd. Heb nog een stapel voor je verzameld Mamz. Kijk maar wat past en zo niet dan mag het naar een kledingcontainer
Verder nergens zin in eigenlijk...
Goed bezig ben je, hold on!
Oh, en ik heb helemaal niet zo goed geslapen hoor, ik had om half 4 de slaap alweer uit. En da's niet handig, dan ga ik piekeren en voel van alles engs in buik
Marels, ik gooi mijn adres wel ff in je inbox. Is vlak bij het station iig dus als boro nog moet treinen kun je haar hier afzetten ofzo?
Buuf, hoe ging het sporten?
Hoi Gold, was je laat thuis?
Je laptop alweer in orde?
Mamz, fijn dat het goed is, je qualitytime. Daar is het tenslotte ook voor.
coe, ik weet niet meer wat ik had van de molen Moet er zelf ook weer naartoe, heb niets meer liggen.
Intussen de kledingkast van Zoonlief weer ingeruimd. Heb nog een stapel voor je verzameld Mamz. Kijk maar wat past en zo niet dan mag het naar een kledingcontainer
Verder nergens zin in eigenlijk...
zondag 21 maart 2010 om 15:30
Zo het bezoek is weer weg. Was best wel lekker druk hier.
Gezellig.
MissM, dat virus heeft jullie wel heel erg te pakken zeg. Moeilijk om er vanaf te komen lijkt me. Beterschap en ook voor Mmetje
Coe, je oudste vergeten.
Fus fijn dat de praatjuf er is. Maar om half negen al slapen , vraagt misschien wel om vroeg wakker worden.
Tsja ik heb bij zoveel mensen gezeten gisteren.
Met Malificent, Dushi, Zwieber, Ratteke, Delphicat, Coushcoush of zoiets.
We hadden wel een gezellige tafel. Wel weer veel groepjes en omdat bijna al mijn vaste groepjes er niet waren was het best wel raar.
Gezellig.
MissM, dat virus heeft jullie wel heel erg te pakken zeg. Moeilijk om er vanaf te komen lijkt me. Beterschap en ook voor Mmetje
Coe, je oudste vergeten.
Fus fijn dat de praatjuf er is. Maar om half negen al slapen , vraagt misschien wel om vroeg wakker worden.
Tsja ik heb bij zoveel mensen gezeten gisteren.
Met Malificent, Dushi, Zwieber, Ratteke, Delphicat, Coushcoush of zoiets.
zondag 21 maart 2010 om 16:15
Ik heb een paar mooie Gabor slippers in het bronzig gevonden in de kast. Maat 40. Niet van die flopflopslippers. ze lopen hardstikke stevig.
Mocht Mamz ze niet passen (want daar vroeg ik eerst aan wat voor schoenmaat ze heeft), maak ik daar hier iemand blij mee?
Ze zijn wel gedragen, maar nog véél te goed om weg te gooien. Mocht er iemand interesse hebben kan ik wel een foto regelen.
Ze zijn mij éigenlijk gewoon wat te groot, vandaar.
Mocht Mamz ze niet passen (want daar vroeg ik eerst aan wat voor schoenmaat ze heeft), maak ik daar hier iemand blij mee?
Ze zijn wel gedragen, maar nog véél te goed om weg te gooien. Mocht er iemand interesse hebben kan ik wel een foto regelen.
Ze zijn mij éigenlijk gewoon wat te groot, vandaar.
668, the neighbour of the Beast
zondag 21 maart 2010 om 16:22
Helleu,
Ik weer even pauze.
Wat een lompe onder buren hebben wij zeg.
Die zijn al sinds 1 uur met de boormachine aan de gang.
Niet de hele tijd, maar wel regelmatig.
Ik hoop dat alles wat ze ophangen, vannacht naar beneden valt.
Keuken is klaar, ik heb allerlei oude zooi weg gegooid, heerlijk gewoon.
Ik wil ook nog oude kop en schotels weg doen, eerst even met man overleggen.
Iemand behoefte? Het is wit met een grijs randje, van Arzberg.
Ik weer even pauze.
Keuken is klaar, ik heb allerlei oude zooi weg gegooid, heerlijk gewoon.
Ik wil ook nog oude kop en schotels weg doen, eerst even met man overleggen.
Iemand behoefte? Het is wit met een grijs randje, van Arzberg.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
zondag 21 maart 2010 om 16:28
Ik heb te kleine voetjes, Marels, maat 37. Anders was het helemaal super geweest natuurlijk.
Fuss, naarmate de zwangerschap vordert wordt het doodnormaal om minder te kunnen slapen hoor. Het gaat dan ook allemaal een beetje in de weg zitten, heb je dat nog niet?
Nikki, wat ben je kei en keihard bezig.
Ik hoop trouwens dat die zooi van de onderburen blijft hangen, anders moeten ze vandeweek of volgend weekend weer.
Zoebie, nog bezoek na een meet, jij bent een sociale knoepert!
Fuss, naarmate de zwangerschap vordert wordt het doodnormaal om minder te kunnen slapen hoor. Het gaat dan ook allemaal een beetje in de weg zitten, heb je dat nog niet?
Nikki, wat ben je kei en keihard bezig.
Ik hoop trouwens dat die zooi van de onderburen blijft hangen, anders moeten ze vandeweek of volgend weekend weer.
Zoebie, nog bezoek na een meet, jij bent een sociale knoepert!
zondag 21 maart 2010 om 16:43
quote:nikkinuts schreef op 21 maart 2010 @ 16:22:
Helleu,
Ik weer even pauze.
Lieverd als het vannacht weer allemaal naar beneden plettert(d)
kun je niet slapen van iedere boem en dan moet er opnieuw geboord worden.
Helleu,
Ik weer even pauze.
Lieverd als het vannacht weer allemaal naar beneden plettert(d)
kun je niet slapen van iedere boem en dan moet er opnieuw geboord worden.
zondag 21 maart 2010 om 16:45
quote:mamzelle schreef op 21 maart 2010 @ 16:31:
De Houdina van Breda is volgens mijn plaatselijke sufferdje weer opgepakt. Vond dat zo'n grappig verhaal, met een lepel onder de muur door naar buiten. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat alle zware jongens dat gaan doen.Ja Mamz die Houdini is in Helmond opgepakt. Daar in Breda zitten toch best wel zware crininelen dacht ik. Als die zo gemakkelijk met een lepel(tje) naar buiten kunnen komen, is die ook echt niet zo zwaar bewaakt lijkt me.
De Houdina van Breda is volgens mijn plaatselijke sufferdje weer opgepakt. Vond dat zo'n grappig verhaal, met een lepel onder de muur door naar buiten. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat alle zware jongens dat gaan doen.Ja Mamz die Houdini is in Helmond opgepakt. Daar in Breda zitten toch best wel zware crininelen dacht ik. Als die zo gemakkelijk met een lepel(tje) naar buiten kunnen komen, is die ook echt niet zo zwaar bewaakt lijkt me.
zondag 21 maart 2010 om 16:50
zondag 21 maart 2010 om 16:53
Dat van die Houdina heb ik gelezen en op tv gezien, het is geen lievertje.
En dat dat dan met een lepel buiten komt, ik snap ut niet.
Ik zit lekker mijn tijd te verdoen.
Ik wil nieuwe ringen voor mijn verjaardag.
Ik heb mooie van zilver. Lapponia, maar die worden lelijk, zo jammer.
Nu wil ik iets van titanium.
Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?
En dat dat dan met een lepel buiten komt, ik snap ut niet.
Ik zit lekker mijn tijd te verdoen.
Ik wil nieuwe ringen voor mijn verjaardag.
Ik heb mooie van zilver. Lapponia, maar die worden lelijk, zo jammer.
Nu wil ik iets van titanium.
Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?
zondag 21 maart 2010 om 17:17
Ze zat in een stuk waar al minder beveiliging is heb ik begrepen. Waarom ze daar al zat weet ik niet, zo goed heb ik het niet gelezen. Ik blijf het een superverhaal vinden (los van wat ze gedaan heeft om in de nor terecht te komen hoor).
Ben helemaal niet van de ringen Nik, dus aan mij heb je niks
Mocht je ze overhebben Marels, dan houd ik me aanbevolen. Ik geloof niet dat ik deze zomer iets anders aan ga kunnen hebben dan slippers. Krijg nu al amper meer mijn schoenen aan dus moet aan de instappers *zucht*
Ben net ook goed bezig geweest. Weer eens gestreken en daarna al het schone spul al boven in de commodes gelegd. En een beginnetje gemaakt met de ziekenhuistas
En een was in de machine gegooid, moest nu écht
Lief kookt, we eten moussaka. Ben benieuwd, maar Lief kennende komt dat wel goed.
Booooor, hoe was je beurs????
Ben helemaal niet van de ringen Nik, dus aan mij heb je niks
Mocht je ze overhebben Marels, dan houd ik me aanbevolen. Ik geloof niet dat ik deze zomer iets anders aan ga kunnen hebben dan slippers. Krijg nu al amper meer mijn schoenen aan dus moet aan de instappers *zucht*
Ben net ook goed bezig geweest. Weer eens gestreken en daarna al het schone spul al boven in de commodes gelegd. En een beginnetje gemaakt met de ziekenhuistas
En een was in de machine gegooid, moest nu écht
Lief kookt, we eten moussaka. Ben benieuwd, maar Lief kennende komt dat wel goed.
Booooor, hoe was je beurs????
zondag 21 maart 2010 om 17:18
MissM.... heeeeeel veel beterschap!! Het zit niet echt mee daar bij jullie met al die virussen op de loer..
WAt zijn juliie verder allemaal lekker druk bezig met bezemen of leuke dingen doem zeg!
Alice is leuk, I loooooove Tim Burton maar Nikki t is zeker de moeite om een belrondje aan te wagen.
Hier is het nog steeds gaar, gaarder, gaarst.. blijf maar slap en keelpijnig enzo. Gisteren zowat de hele dag (en daarna de nacht ook) geslapen en toen ik vanmorgen na het ontbijt (met moeite 1 boterham) even op de bank ging liggen viel ik weer in slaap en met heel af en toe even wakker tussendoor heb ik weer tot 16.00 uur geslapen. Echt bizar..
En het komt natuurlijk nooit goed uit maar nu komt het echt heeeeel slecht uit, had allerlei afspraken en dingen te doen.. allemaal afgezegd.
Nou ja, t is ff niet anders. Ik kruip weer ff op de bank..
Fijne (lente)dag allemaal!
WAt zijn juliie verder allemaal lekker druk bezig met bezemen of leuke dingen doem zeg!
Alice is leuk, I loooooove Tim Burton maar Nikki t is zeker de moeite om een belrondje aan te wagen.
Hier is het nog steeds gaar, gaarder, gaarst.. blijf maar slap en keelpijnig enzo. Gisteren zowat de hele dag (en daarna de nacht ook) geslapen en toen ik vanmorgen na het ontbijt (met moeite 1 boterham) even op de bank ging liggen viel ik weer in slaap en met heel af en toe even wakker tussendoor heb ik weer tot 16.00 uur geslapen. Echt bizar..
En het komt natuurlijk nooit goed uit maar nu komt het echt heeeeel slecht uit, had allerlei afspraken en dingen te doen.. allemaal afgezegd.
Nou ja, t is ff niet anders. Ik kruip weer ff op de bank..
Fijne (lente)dag allemaal!
zondag 21 maart 2010 om 17:22
Volgens mij was een dubbele poging tot doodslag of moord.
Zoiets, weinig fraais.
Het gaat me niet echt om de ringen hoor.
Zilver wordt bij mij zo lelijk, ik ben benieuwd of dat met titanium ook zo is.
Ik heb ook kleine voeten, maat 37/38. En geen slippers in de aanbieding.
Teminste dat denk ik, ik heb mijn kast nog niet uitgemest.
Heb ik geen zin meer in, volgende week misschien.
KUT, ze gaan weer boren. Eikels.
Zoiets, weinig fraais.
Het gaat me niet echt om de ringen hoor.
Zilver wordt bij mij zo lelijk, ik ben benieuwd of dat met titanium ook zo is.
Ik heb ook kleine voeten, maat 37/38. En geen slippers in de aanbieding.
Teminste dat denk ik, ik heb mijn kast nog niet uitgemest.
Heb ik geen zin meer in, volgende week misschien.
KUT, ze gaan weer boren. Eikels.
zondag 21 maart 2010 om 19:04
Beterschap Gelf!
Fussie, ik neem ze voor je mee! Ik heb dus drie paar stervensdure schoenen die ik eigenlijk nooit draag, en ik vind het doodzonde om ze weg te gooien.
Heb dus die slippers van Gabor, én heel mooi, en dus nog goeie kwaliteit ook. Die heb ik eens gekocht, ook wel veel gedragen, maar ik heb van die rare hobbitvoetjes, dus in slippers ziet dat er niet uit. Dus mogen ze weg, maar dan inderdaad wel naar iemand die ze kan gebruiken en die er blij mee is
Ik heb ook nog een paar laarzen van Rieker, die heb ik weer van iemand anders gekregen, maar die hebben een elastische kuit zeg maar, en de lak die er overheen zit scheurt bij mij omdat ze me nét te krap zijn. Zal ik die ook voor je meenemen? Moet wel een nieuw zooltje in trouwens, maar als dat het ergste is...
Heb dan ook nog een paar Wolky schoenen die ik eigenlijk niet maar draag, maar die mag oma eerst passen Die had ik altijd aan toen ik voor mijn werk nog in pak liep en de hele dag liep, maar nu dus ook niet meer. Mocht oma ze niet passen zal ik ze wel naar je opsturen. Kan ze wel meenemen zodat je kunt kijken of je ze past, voor het geval dat?
Fussie, ik neem ze voor je mee! Ik heb dus drie paar stervensdure schoenen die ik eigenlijk nooit draag, en ik vind het doodzonde om ze weg te gooien.
Heb dus die slippers van Gabor, én heel mooi, en dus nog goeie kwaliteit ook. Die heb ik eens gekocht, ook wel veel gedragen, maar ik heb van die rare hobbitvoetjes, dus in slippers ziet dat er niet uit. Dus mogen ze weg, maar dan inderdaad wel naar iemand die ze kan gebruiken en die er blij mee is
Ik heb ook nog een paar laarzen van Rieker, die heb ik weer van iemand anders gekregen, maar die hebben een elastische kuit zeg maar, en de lak die er overheen zit scheurt bij mij omdat ze me nét te krap zijn. Zal ik die ook voor je meenemen? Moet wel een nieuw zooltje in trouwens, maar als dat het ergste is...
Heb dan ook nog een paar Wolky schoenen die ik eigenlijk niet maar draag, maar die mag oma eerst passen Die had ik altijd aan toen ik voor mijn werk nog in pak liep en de hele dag liep, maar nu dus ook niet meer. Mocht oma ze niet passen zal ik ze wel naar je opsturen. Kan ze wel meenemen zodat je kunt kijken of je ze past, voor het geval dat?
668, the neighbour of the Beast
zondag 21 maart 2010 om 19:29
Jij komt met een vrachtwagen morgen begrijp ik?
maar neem maar mee, altijd fijn
Wat is Ron Jans toch een schatje he? Zie hem net bij studio sport. Leuke man!
Bah, heb een hangdag. Teveel de laptop aan, te weinig gedaan, voelt niet goed.
Heb het gecvoel dat het overal rommelig is momenteel.
Nou ja, morgen weer een dag
maar neem maar mee, altijd fijn
Wat is Ron Jans toch een schatje he? Zie hem net bij studio sport. Leuke man!
Bah, heb een hangdag. Teveel de laptop aan, te weinig gedaan, voelt niet goed.
Heb het gecvoel dat het overal rommelig is momenteel.
Nou ja, morgen weer een dag